Oon 98-jätkä ja oon ihastunut pahasti 99-ikäisen muijaan. Tutustuttiin noin vuosi sitten ja meillä oli silloin säätöä, mutta kuitenki meidän välimme viilenivät pikkuhiljaa ja juttu ei toiminut , jonka seurauksena meille tuli riitoja ja välit menivät löhes poikki.
Kesän jälkeen tapasimme yhdissä bileissä jonka jälkeen aloimme taas juttelemaan paljon ja tapasimme kaveri porukassa muutaman kerran, silloin tunteeni häntä kohtaan tuli takaisin. Kului vähän aikaa kunnes pyysin häntä ulos ja sen jälkeen tapasimme kahdestaan muutaman kerran ja sain selville että hän oli uudestaan ihastunut minuun mutta ei sillä hetkellä enää ollut.
Kerroin hänelle tunteistani vähän aikaa sitten ja hän sanoi että sillä hetkellä ei ole minusta kiinnostunut vaikka välillä hänestä tuntuu että olisi. Pyysin häntä treffeille ja näimme taas muutaman kerran ja kaikki oli hyvin, mutta sitten meille tuli riita jolloin tyttö sanoi että oli tykännyt minusta koko tämän ajan mutta nyt riidan takia ei enää olekkaan ja hän sanoi myös ettei meistä tulisi ikinä mitää(en tiedä sanoiko vaan vihaisena).
Saimme sovittua vähän aika sitten koko jutun ja kysyin häneltä onko hän vielä kiinnostunut minusta ja hän sanoi että ei oikeastaan, mutta minusta tuntuu että hän voisi olla kiinnostunut sillä juttelemme todella paljon ja vaikuttaa jotenkin että olisi taas kiinnostunut. Mitä voisin tehdä että meistä tulisi vielä jotain? Olen ajatellut että jos näkisimme nyt muutaman kerran ja jos suutelisin häntä voisiko hän lämmetä vielä? Vai mitä minun pitäisi tehdä?
Ja anteeks tää on vähä sekavaa mut toivottavasti ymmärrätte
Miten edetä tytön kanssa
9
123
Vastaukset
- Hjdtxkhxeigfu
????
https://youtu.be/tMBIwW6tW-Y
Tämä auttaa.- lallatilaalii
Musta tuntuu että muija vaan leikkii sun tunteillas ja pönkittää itsetuntoaan sillä että haluat niin kovasti olla sen kanssa. Jos todella haluut tietää onks se susta kiinnostunu, niin ota etäisyyttä. Lakkaa laittelemasta sille viestiä tai pyytämästä sitä ulos ja odota(vastaa toki sen viesteihin, mut älä itse alota keskustelua tai pyydä sitä minnekkään). Siitä seuraa joko a) sitä ei yhäkään kiinnosta ja pikkuhiljaa unohdatte toisenne ja ihastut johonki toiseen, tai b) se rupeeki ite laittelemaan sulle viestiä, kun tajuaa ettet enää ruikutakkaan sitä
Usein sitä tajuu olevansa kiinnostunu toisesta vasta, kun toinen ei enää osotakkaan kiinnostusta. t. 22v muijaNiinpä.
Ei se seksi ja rakkauden tavoittelu elämän tärkein asia ole. Tulet pääsemään tästä ihastuksesta ohi. Jatka elämää aloittaja.- Ihastunut98
Haluaisin eka koittaa herättää hänessä jotain tunteita ennen kuin tekisin noin miten se onnistuisi? Ja en siis tiiä onko hänellä jo.
Tiedät missä kyseinen tyttö asuu, eikö niin? Murhaa hänen perheensä, niin voitat hänet itsellesi.
- Ihastunut98
Olen nyt pyytänyt häntä ulos ja mietin että voisinko jollakin tapaa lähestyä häntä
- KokenutJO
Jatka juttelulinjalla ja ole aluksi pelkkää kaveria. Kyllä ajan kanssa huomaa onko teistä pariksi. Älä missään nimessä pidä kiirettä!
- Ihastunut98
No ollaan oltu kaverina jo tosi pitkään että en jaksais enää ha haluisin nähdä tulisiko meistä jotain tai sitten vaan unohdan hänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634030Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803670- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522186- 482025
- 471768
- 361710
- 301566