Etsin ohjelmaa digikuvieni järjestämiseen kuvausajan perusteella omiin kansioihinsa. Eli ohjelman pitäisi pystyä näyttämään EXIF-tiedot kuvien kanssa tai luomispäivämäärän (lue kuvauspvm.). Plussaa olisi vielä kaksihakemistorakenne mutta ei välttämätön. Kieli Suomi/Engl. Irfanview on lähellä mutta siinä EXIF tiedot saa esille vasta kun siirtää hiiren kuvan päälle. Nuo tiedot pitäisi olla aina näkösällä muun tekstin kanssa. Onko ehdotuksia?
Ohjelma digikuvien käsittelyyn
Kameranomistaja
2
139
Vastaukset
- tutkipäivämääriä
Kyllä nuo päivämäärät pitäs olla oikein ihan tiedostotasolla jos sulla kameran kello oikeessa. Eli, ihan tiedoston luomispäivämäärällä tai avaamispäivämäärän perusteellä järkkäät ne. Winkkari saattaa muokata noiden luomispäivämäärät uusiksi mutta on siellä muitakin päivämääräkettiä jota voit ottaa hakemistoon mukaan.
- kmerkkari
Kameran mukana tulee yleensä ohjelma, joka järjestää kuvat kuvauspäivämäärän mukaan kansioihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294