VAROKAA Suomen Kalustemyynti SKM on Raahessa!

Syvästipettynyt

Suosittelen varomaan Urheiluhallilla huomenna ke 1.2 olevaa sohvamyyntiä! Firma myy sohvaryhmiä roimaan ylihintaan, kusettaen (iäkkäitä) ihmisiä lipevillä puheilla ja lupaamalla takuita, antamatta kuitenkaan takuukuittia tai mainintaa takuusta kuitissa. Vanhoista entisistä kaluisteista luvataan jopa 1000 euroa, ja kalusteet viedään auliisti pois. Lipevästi kerrotaan, että vanhat sohvat viedään tehtaalle ja niistä valmistetaan uusia sohvia hyödyntäen puuosat. 1000 euron hyvityksen jälkeenkin 3 2 sohvista hintaa jäi 4500 euroa (huonekalukaupoissa ko, sohva 2000 - 2500 euroa 10 v. takuulla). Lisäksi maksulla oli kova kiire ja ko. sohvaa ei enää muka saa jatkossa kyseisellä kankaalla. Huomattuaan asiakkaan kiinnostuksen painostus oli kovaa. Myyjä väitti tammikuun alussa, etteivät käy Raahessa sohvakaupoilla kuin kerran vuodessa. Kumman lyhyt on tämän firman vuosi! Suosittelen välttämään ko. firman myyntiä, jottei harmitus ole kova kaupan jälkeen. Ko. toimintaan olen todella syvästi pettynyt. Missä on näiden ihmisten kunnioitus ja reilu kaupanteko. Tiedän, että "ei ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa", mutta kun ko. tapaus osuu läheisille ei tällaiset sanonnat paljon naurata. Ko. yrityksellä oli viime vuonna ollut n. 30 valitusta kuluttaja-asiamiehellä. No tänä vuonna tulee olemaan ainakin valitus tästä toiminnasta, se on varmaa!

16

7793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missäliehinnosa

Nahkasohovan oon aatellu sieltä ostaa?

• hjdddf

Rehellisyys maan perii.....

• Ruukinhitsari

Tällä firmalla on pohojalaisia kauppamiehiä myymässä. Vievät kuulema vaikka tuhkatkin pesästä

• laillistako

Joka kerta paikkakunnalle saapuessaan on pojilla menossa loppuunmyynti.

• Anonyymi

Lieksassa pyysivät 80 vuotiaalta kahdesta nojatuolista 5400€. Hän meinasi maksaa, vaan omaisina puutuimme. Sitten hinta aleni ensin 3000€:oon, lopulta pojan kovistellessa 1650€:oon. Kusetusta on tämä homma!

• Anonyymi

Soitetaanpa poliisille tästä hommasta saattavatpa kiinnostua jos ilmenee tarvetta asian tutkimiselle mutta ei tietenkään turhaan jos ei ole aihetta epäillä mahdollista epärehellisyyttä sohvamyynnissä,syytöntä ja rehellistä ei epäillä kun on puhtaat jauhot pussissa eli myydään sohvia rehellisesti lain ja sääntöjen puitteissa.

• Anonyymi

Ja kun vähänkään tarkemmin perehtyy ko. jengiin, niin lessujahan sieltä paljastuu. Mikä taas selittää kaiken.

• Anonyymi

No ei paljastu. Taustalla Suomi-Soffan konkkaporukka, eli Toivaisen koijarisuku Kajaanin seudulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei paljastu. Taustalla Suomi-Soffan konkkaporukka, eli Toivaisen koijarisuku Kajaanin seudulta

No niin lähdetäänpä asemalle selvittämään tätä sotkua oikein tarkasti ihan kiltisti mukaan nyt vaan ei panna vastaan olette rikosperusteisesti kiinni otettuja.

• Anonyymi

30 Vuotta loppuun myynti ollut päällä osa johtajista ollut linnas juhlimas valtion piikkii lahjus tauluja ym muuta kepuli peliä ihme roistoiluu kuka lopettaa tuollaisen

• Anonyymi

Tarviiko sinne mennä?tietää ongelmia, niin pysyy sit pois. Niin yksinkertaista.

• Anonyymi

Ja vanhat kuskataan kaatopaikalle päivän päätteeksi mitä oon nähnyt...

• Anonyymi

Älä lesta vaahtoa.

• Anonyymi

TÄYSIN HUIJARIEN TOIMINTAA. VAROKAA !!! Katsokaa ensin oikeathinnat netistä/kaupoista .

• Anonyymi

Puhuvat omasta tehtaasta/ tuotannosta ei ole mitään omaa tehdasta eikä tuotantoa.
      EI KANNATA USKOA MITÄÄN NIITEN PUHEISTA !!!

• Anonyymi

Täysijä huijareita hintalappuja kalusteiden päällä joissa kuusinkertaiset hinnat liikkeiden hintoihin verrattuna. Niistä hinnoista sitten? Alennukset pitäis olla (-80% ).
      niinolis oikeat hinnat.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      142
      1830
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      271
      936
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      828
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      767
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      719
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      682
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      661
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      646
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      620
    10. Mun veikkaus

On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke
      Ikävä
      53
      612
    Aihe