Olen tehnyt sinisistä lasihelmistä ja teräslangasta kukan terälehtiä. Nuo kukat ovat tosin istuneet melko pitkään kaapissa ja tarkoitus olisi ehkä nyt viimeistellä ne eräänlaiseksi lampuksi, jossa kukat valaistaan puhtaan sinisellä valolla joka tulee ulos niiden keskeltä. Teräslangan kietoisin vahvan varren ympärille.
Tosin olen miettinyt, että sopiiko tähän tarkoitukseen paremmin valokuitu tai ledivalot. Jos käyttäisin valokuitua, tarvitsisin vain yhden valonlähteen jonka voi sitten helposti vaihtaa jos se palaa. Kaipa niiden päässä voisi olla esim. yksinkertainen optionen linssi joka hajottaa valon vähän tasaisemmin ympärilleen.
Sitten olisi tietysti osana vielä käyttöturvallisuuden miettiminen.
Mitä te tekisitte minun asemassani? Ledivaloja, vai valokuituja? Ja miten Suomessa tai netissä niitä ylipäätään saa?
Valokuitua tai ledivaloja hehkuviin kukkiin?
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693