Udon Thani

Olen menossa sinne kohta useammaksi viikoksi, etätöihin (kirjoittamaan). Jos hotellissa kykkiminen ei kiinnosta jatkuvasti, minne kannattaa lähistöllä lähteä? Paljon nähtävää ei taida olla, en sitä odotakaan.
3367
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Katselenhan vähän pohjoiseen. Siellä siintää Lao, Mekong joki ja Vientiane. Matkaa noin 65 km. Nong Khaista pääset kätevästi bussilla Vientianeen. Viisumin saat rajalta helposti. Nong Khai on miellyttävä rajakaupunki.
Olen viettänyt muutaman yön Vientianessa, Udon Thanissa ja Nong Khaissa.

Äänestä

Itse olen menossa Udon thaniin muutamaksi päiväksi. Tosin landelle. Omiin suunnitelmiin alustavasti kuuluu käydä katsomassa udon thanin ankat.
Myös outlet myymälässä, joka ainakin viimeksi oli varsin edullinen.

Samoin käymme varmaankin Udon thanissa vesipuistossa.

Suurimmat odotukset kuitenkin on siellä ihan landella. Monelle varmaan hyvin tylsää. Minua se kiehtoo, kaikessa yksinkertaisuudessaan.

Äänestä

Lande paras hyvässä seurassa ja tervein mielin.
Mukavaa matkaa Teille molemmille.
Kertokaa kuulumisia palattuanne.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Etätöihin kirjoitti:

Olen menossa sinne kohta useammaksi viikoksi, etätöihin (kirjoittamaan). Jos hotellissa kykkiminen ei kiinnosta jatkuvasti, minne kannattaa lähistöllä lähteä? Paljon nähtävää ei taida olla, en sitä odotakaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu