Olen menossa sinne kohta useammaksi viikoksi, etätöihin (kirjoittamaan). Jos hotellissa kykkiminen ei kiinnosta jatkuvasti, minne kannattaa lähistöllä lähteä? Paljon nähtävää ei taida olla, en sitä odotakaan.
Udon Thani
3
261
Vastaukset
Katselenhan vähän pohjoiseen. Siellä siintää Lao, Mekong joki ja Vientiane. Matkaa noin 65 km. Nong Khaista pääset kätevästi bussilla Vientianeen. Viisumin saat rajalta helposti. Nong Khai on miellyttävä rajakaupunki.
Olen viettänyt muutaman yön Vientianessa, Udon Thanissa ja Nong Khaissa.- udonisti
Itse olen menossa Udon thaniin muutamaksi päiväksi. Tosin landelle. Omiin suunnitelmiin alustavasti kuuluu käydä katsomassa udon thanin ankat.
Myös outlet myymälässä, joka ainakin viimeksi oli varsin edullinen.
Samoin käymme varmaankin Udon thanissa vesipuistossa.
Suurimmat odotukset kuitenkin on siellä ihan landella. Monelle varmaan hyvin tylsää. Minua se kiehtoo, kaikessa yksinkertaisuudessaan. - ThaiLady
Lande paras hyvässä seurassa ja tervein mielin.
Mukavaa matkaa Teille molemmille.
Kertokaa kuulumisia palattuanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008900
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265288- 534611
- 894360
- 583553
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422625- 432581