minulla olisi noin 400€ käytettävissä ja haluaisin ostaa peli pc:n jos jollakulla olisi ehdotuksia niin linkatkaa
Peli PC halvalla
14
408
Vastaukset
- Mietäs
Ookko yli 18 voisit saada kalliiman jos otat osamaksulla niissä ei oo korkoakaan enää nykyjään.
Ei 400€ saa oikein mitään, 800€ taitaa olla aika minimi
Suosittelen ostamaan vitusti RAMia. Koneesi peliteho riippuu pelkästään keskusmuistin määrästä, joten sitä kannattaa olla vähintään 50gb.
Hinta meni pikkasen yli 400€, mutta kyllä tällä tietokoneella voi pelata vanhempia pelejä. Hinta noin. 435€ (Käyttöjärjestelmä ei sisälly hintaan)
Osat:
Emolevy: https://www.jimms.fi/en/Product/Show/92928/90-mxgmy0-a0uayz/asrock-960gm-vgs3-fx-am3-amd-760g-ddr3-matx
Prosessori: https://www.jimms.fi/en/Product/Show/75770/fd4300wmhkbox/amd-fx-4300-am3-3_8ghz-4-core
Kovalevy: https://www.jimms.fi/en/Product/Show/124923/hdwd105ezsta/toshiba-500gb-p300-3_5-sisainen-kiintolevy-sata-iii-7200rpm-64mb-retail
Muisti: https://www.jimms.fi/en/Product/Show/99346/ad3u1333w4g9-s/a-data-4gb-1-x-4gb-ddr3-1333mhz-cl9-1_5v
Kotelo: https://www.jimms.fi/en/Product/Show/127207/spc159/silentiumpc-brutus-m10-pure-black-atx-miditornikotelo-musta
Näytönohjain: https://www.jimms.fi/en/Product/Show/122336/rx-460p2sfg5/xfx-amd-radeon-rx-460-naytonohjain-2gb-gddr5
Virtalähde: https://www.jimms.fi/en/Product/Show/91555/sst-st50f-es-230b/silverstone-500w-strider-essential-230-atx-2_3-80-plus-musta
Pyrin ottamaan myös helposti päivitettäviä osia, kuten muistia voi ostaa toisen tikun päästäkseen 8Gt.Kyllä tuo olisi hyvä, mutta oheislaitteisiin ja käyttöjärjestelmään menee se 250e. Aloittajalla ei oikein ole toivoa ellei saa lisää rahaa kerättyä.
AIDS kirjoitti:
Kyllä tuo olisi hyvä, mutta oheislaitteisiin ja käyttöjärjestelmään menee se 250e. Aloittajalla ei oikein ole toivoa ellei saa lisää rahaa kerättyä.
Keräsin tuon setin noin 20 minuutissa aamulla. Ajattelin katsoa toisen setin nyt tässä kohta. (Vaihtoehtoinen setti siis). Yritän siihen sisällyttää käyttiksen ja oheislaitteet. Tulee olemaan hankalaa, mutta kokeillaan ;)
Tuossa kun kattelin, niin hinta kaikkine ohieslaitteineen menee sinne 500€ hujakoilla (uusina), eikä hintaan tule erillistä näytönohjainta. Syynä tuohon korkeaan hintaan on pelikoneen vaatimus, enkä voinut valita halvinta CPU:ta jossa olisi huonompi näytönohjain, kuin kalliimmalla. Pelitehot laskevat. Näytöt ovat kyl ihan pirun kalliita :/
http://i.imgur.com/DL55rIb.png
siinä hyvä kone itel samanlaien- ILtaa_perkele
gtx 210 älä vittu naurata
http://images-cdn.9gag.com/photo/amLN6vo_700b.jpg
Mulla on tollanen, toimii hyvin ja on halpa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550