Peli PC halvalla

Käyttäjä3989

minulla olisi noin 400€ käytettävissä ja haluaisin ostaa peli pc:n jos jollakulla olisi ehdotuksia niin linkatkaa

14

408

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietäs

Ookko yli 18 voisit saada kalliiman jos otat osamaksulla niissä ei oo korkoakaan enää nykyjään.

• Ei 400€ saa oikein mitään, 800€ taitaa olla aika minimi

• Suosittelen ostamaan vitusti RAMia. Koneesi peliteho riippuu pelkästään keskusmuistin määrästä, joten sitä kannattaa olla vähintään 50gb.

• Eihän riipu.

• Riippuu, mutta eihän tuommoinen penska sitä tiedä.

• Kyllä tuo olisi hyvä, mutta oheislaitteisiin ja käyttöjärjestelmään menee se 250e. Aloittajalla ei oikein ole toivoa ellei saa lisää rahaa kerättyä.

• AIDS kirjoitti:

Kyllä tuo olisi hyvä, mutta oheislaitteisiin ja käyttöjärjestelmään menee se 250e. Aloittajalla ei oikein ole toivoa ellei saa lisää rahaa kerättyä.

Keräsin tuon setin noin 20 minuutissa aamulla. Ajattelin katsoa toisen setin nyt tässä kohta. (Vaihtoehtoinen setti siis). Yritän siihen sisällyttää käyttiksen ja oheislaitteet. Tulee olemaan hankalaa, mutta kokeillaan ;)

• Tuossa kun kattelin, niin hinta kaikkine ohieslaitteineen menee sinne 500€ hujakoilla (uusina), eikä hintaan tule erillistä näytönohjainta. Syynä tuohon korkeaan hintaan on pelikoneen vaatimus, enkä voinut valita halvinta CPU:ta jossa olisi huonompi näytönohjain, kuin kalliimmalla. Pelitehot laskevat. Näytöt ovat kyl ihan pirun kalliita :/

• Kyl tuol saa Linuxin toimimaan, mutta ei tuolla paljon pelejä pelailla.

• mä pelaan gta v parhail 100fps

• ILtaa_perkele

gtx 210 älä vittu naurata

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1632
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      842
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      618
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      131
      594
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      68
      536
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe