Mikä minua voi vaivata kun paha-olo tulee aina ennen ruokailua ja ruokailun jälkeen (yleensä ruokailun jälkeen), Minulla on keliakia, mutta en luulisi että pahoinvointi liittyy siihen. Oksennellut en ole. Onko kokemuksia?
Jatkuva paha-olo
3
924
Vastaukset
Olet raskaana!
- Lissu
Se johtui ennen ruokailua siitä, että verensokerini oli alhaalla eli olin pitänyt liian pitkän tauon ruokailujen välissä. Nykyään pyrin syömään neljän tunnin välein, koska siinä ajassa ihmisen vatsalaukku tyhjenee. Ei tarvitse alkaa lihotuskuurilla, vaan syödä vaan jotain kevyttä snagaa :). Aloin myös juomaan nestettä enemmän ja johan lähti paha olo..varsinkin aamuisin paha oloni muistutti lähinnä raskausaikaa, jota en tosin ole vielä edes kokenut, mutta kuitenkin , koko ajan kylläinen ihminen välttyy heikotuksilta ja kuvotuksilta, sekä välttää ironisesti myös liian syöpöttelyn.
- Oka
Tuntuuko rintakehässä painavaa kipua, tunnetta, poltetta ?
Aristaako kurkussa ?
Nouseeko pahaa makua suuhun ?
Jos noita on saattaa kyse olla refluksitaudista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403012- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827