Mikä minua voi vaivata kun paha-olo tulee aina ennen ruokailua ja ruokailun jälkeen (yleensä ruokailun jälkeen), Minulla on keliakia, mutta en luulisi että pahoinvointi liittyy siihen. Oksennellut en ole. Onko kokemuksia?
Jatkuva paha-olo
3
895
Vastaukset
Olet raskaana!
- Lissu
Se johtui ennen ruokailua siitä, että verensokerini oli alhaalla eli olin pitänyt liian pitkän tauon ruokailujen välissä. Nykyään pyrin syömään neljän tunnin välein, koska siinä ajassa ihmisen vatsalaukku tyhjenee. Ei tarvitse alkaa lihotuskuurilla, vaan syödä vaan jotain kevyttä snagaa :). Aloin myös juomaan nestettä enemmän ja johan lähti paha olo..varsinkin aamuisin paha oloni muistutti lähinnä raskausaikaa, jota en tosin ole vielä edes kokenut, mutta kuitenkin , koko ajan kylläinen ihminen välttyy heikotuksilta ja kuvotuksilta, sekä välttää ironisesti myös liian syöpöttelyn.
- Oka
Tuntuuko rintakehässä painavaa kipua, tunnetta, poltetta ?
Aristaako kurkussa ?
Nouseeko pahaa makua suuhun ?
Jos noita on saattaa kyse olla refluksitaudista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815