Mikä minua voi vaivata kun paha-olo tulee aina ennen ruokailua ja ruokailun jälkeen (yleensä ruokailun jälkeen), Minulla on keliakia, mutta en luulisi että pahoinvointi liittyy siihen. Oksennellut en ole. Onko kokemuksia?
Jatkuva paha-olo
3
910
Vastaukset
Olet raskaana!
- Lissu
Se johtui ennen ruokailua siitä, että verensokerini oli alhaalla eli olin pitänyt liian pitkän tauon ruokailujen välissä. Nykyään pyrin syömään neljän tunnin välein, koska siinä ajassa ihmisen vatsalaukku tyhjenee. Ei tarvitse alkaa lihotuskuurilla, vaan syödä vaan jotain kevyttä snagaa :). Aloin myös juomaan nestettä enemmän ja johan lähti paha olo..varsinkin aamuisin paha oloni muistutti lähinnä raskausaikaa, jota en tosin ole vielä edes kokenut, mutta kuitenkin , koko ajan kylläinen ihminen välttyy heikotuksilta ja kuvotuksilta, sekä välttää ironisesti myös liian syöpöttelyn.
- Oka
Tuntuuko rintakehässä painavaa kipua, tunnetta, poltetta ?
Aristaako kurkussa ?
Nouseeko pahaa makua suuhun ?
Jos noita on saattaa kyse olla refluksitaudista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954