Finnair A330-300 business, rivi 1

Havaredo

Onko kokemusta eturivin business paikoista, onko näyttö penkistä nouseva vai seinässä kiinni? Jalkatila näyttäis olevan parempi kun ei tarvitse jalkoja edessäolevan penkin koloon tunkea.

11

612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaelHavaredo

Voi jeesus että mä oon sekasin. Kirjoittelen itselleni. Saa olla kyllä viimeinen kerta kun syön taikasieniä.

• On se ihme että näitä persaukisia "maailmanmatkaaja" lässyttäjiä ilmestyy joka palstalle jos yrittää jotain fiksua kysyä. Lisäksi kiva lastenleikki käyttää kysyjän alkuperäistä nimimerkkiä, nas´taa he!

• Hammasmies

Onko kovin vaikeeta katsoa vaikka YouTubesta pari videota? Ei ole kovin vaikeaa.

• Arpajaisia

Koneita on kahdenlaisella penkityksellä, onko näytöt kummassakin samanlaiset ja tietääkö kyselijä millä versioilla lento on?

• Havaredo

Hammasmies, eipä löydy sellaista pätkää jossa eturivinseinä näkyy.

• Havaredo

Arpajaiset, versio missä 10 penkkiriviä, samanlaiset näyttää olevan eturivit molemmissa versioissa.

• Ellen väärin muista. business-puolella oli näytöt seinässä ja economy comfortissa tuli näyttö käsinojasta.
      Kohta taas reissuun, mutta meillä on paikat kuutos-riviltä.
      Ja paluu economy comfortin puolelta, kun on päivälento.

• Reikäseinässä

Juutupin videossa näkyy, että bisneksen 1. rivin paikoilla näytöt seinässä.

• Havaredo

Näytetäänkö lennon aikana aikuisviihde elokuvia. Menisi matka mukavasti tumputtaessa...

• Ei_köyhille

Toki, kun tilaat privaattilennon ja tuot elokuvat tullessasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe