Mikähän se on, kun tällä palstalla ei saa keskustella kiinteistöjen ja muiden asuntojen välityksestä?
Kiinteistövälitystä
100
2362
Vastaukset
Mikähän senkin ketjun tarkoitus oli?
- Johnholmesi
Mikähän tänkin ketjun tarkoitus on?
- eisaasuuttua
" työlki elää, mut kaupalla rikastuu"
- AneeminenPaikka
Kuka hemmetti asuu jossain mäntyharjulla? Täysin jumalan selän takana koko paikka....kerran ajoin pakosti paikan läpi ja masennuin....ei toiste enää. On netin mukaan joku romahtava mökkipitäjä? Huonosti täytyy mennä jos tuolta mökkiäkään ostaa...
- utuuriamatkaan
Jonnekin Savoon olit varmaan matkalla, toivottavasti pysyt siellä.
- putkinotkt
Mehän ollaan SAWOSSA
Et sie ömmärrä
- Johnholmesi
Moderaattori voisi pyyhkäistä tämän keskustelun. Ketä oikeesti kiinnostaa jonkun yksityishenkilön tekemiset? Höpiskää omat asianne facebookissa ja messengerissä tai soitelkaa puhelimella
Varmaan kateus tai epäonnistuneet kaupat.Näitä palstapellejä näkyy riittävän....
- Specsavers.kehottaa
Mene optikolle.
- LasitKadonneet
Specsavers.kehottaa kirjoitti:
Mene optikolle.
Taitaa olla virranjakajankannen alus kärähtänyt?Edelleenkään ketjussa ei lue välittäjän nimeä!Trollillta onnistuu kyllä kyseinen touhu...
- onsehienoakuntällä
Palstalla osataan ratkoa kiinteistökaupatkin ;-)
Popparit mikroon :-)
Hyvää viikonloppua kuitenkin kaikille!- Johnholmesi
Kyllähän tällä palstalla ratkotaan mitä vaan. 😀📴📵
Parasta viihdettä.sipsit vieressä
- TunneOikeutesi
Pieni filosofinen pohdinnan aihe kaiken roskan lässytyksen keskelle.
Onko edes mahdollista, että kaikista kiinteistökaupoista molemmat osapuolet, ostaja ja myyjä, ovat kaikissa tapauksissa kauppaan täysin tyytyväisiä myös jälkikäteen? Joku on joskus sanonut, että kauppa on silloin onnistunut, kun molemmat osapuolet ovat lopuksi pikkuisen tyytymättömiä.- älkääsuuttukokuitenkaan
Minä taas tiedän siitä että kauppa on osaltani onnistunut, kun poka seuraavana päivänä soittaa ja ehdottelee purkua.
- TunneOikeutesi
älkääsuuttukokuitenkaan kirjoitti:
Minä taas tiedän siitä että kauppa on osaltani onnistunut, kun poka seuraavana päivänä soittaa ja ehdottelee purkua.
Ainakin autojobbareilla tyypillistä toimintaa ;)
- Paavo.Pertunmaalta
Liikkuuko Mersu Mäntyharjulla? Myikö Tomi paikalliselle?
- Kirsi.Nieminen
Paavo.Pertunmaalta kirjoitti:
Liikkuuko Mersu Mäntyharjulla? Myikö Tomi paikalliselle?
Kyllä täällä Mäntyharjulla musta Mersu liikkuu. On ilmeisesti Tomin entinen.
- Ulkopuolinen_kysyy
Onko Mäntyharjulla kunnon kiinteistövälittäjiä? Siis muita kuin tässä ketjussa esitelty?
- Pitäiskökiinnostaa
Katsopa yrityshaulla.
- Tomi.tässä
Huomenta vaan kaikille keskustelijoille!
- Tomi.tässä
Mukavaa pakkaspäivää kaikille keskustelijoille!
- Tomi.tässä
Hyvää torstai-päivää kaikille keskustelijoille!
- kusetusko
Tosin nykyään ei tarvita jetroja myymään eli säästöä kun laittaa toriin ja hankkii pankista tai lakimieheltä kaupan vahvistuksen, eli säästöä tuhansia euroja.
- Kotinionlinnasi
Mitä mieltä Aito asunnoista,myykä aitoja asuntoja 😉
- Anonyymi
Sieltä löytyy todella tarinaa mökkejä mennyt enemmän kun on ollut myytävänä.
Miksi pitää aina puhua olemattomia.
Siinä meni jopa paikkakunnan aviisi halpaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä löytyy todella tarinaa mökkejä mennyt enemmän kun on ollut myytävänä.
Miksi pitää aina puhua olemattomia.
Siinä meni jopa paikkakunnan aviisi halpaan.Nyt kannattaa osta ollaan kevään kynnyksellä.
Mutta tarkistakaa että kohde on todella rantatontti. Vene voi olla vaikka ympäri käännetty
heinäpellon laidalla.
Ja kaikista tärkein asia on että mökki on rakennettu kunnan sääntöjen mukaisesti.
- Tomi.tässä
Ratkiriemukasta perjantaita kaikille keskustelijoille!
- Tomi.tässä
Sutjakasta lauantaita kaikille keskustelijoille!
Minä ajattelin hiihtää tänään 50 km. - Kiinteistövälittäjäkö
Onko se kiinteistövälittäjä Tomi, joka tuossa toivottelee joka aamu?
- KysyinTomilta
Ei tietenkään!Joku muu identiteetti varas/hullu tai sitten se copi.
- Kiitos.tiedosta
Siis joku muu hullu kuin Tomi. Aha.
- Tomi.tässä
Kiitos.tiedosta kirjoitti:
Siis joku muu hullu kuin Tomi. Aha.
Hyvin heitit. :))
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille keskustelijoille! - Välittäjä_Mikkelistä
Tomi.tässä kirjoitti:
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille keskustelijoille!Mites Tomi kauppa käy?
- Tomi.tässä
Kauppaa pukkaa niin, että melkein hirvittää.
Hyvää tiistaita kaikille keskustelijoille! - Tomi.tässä
Nyt tiedämme, kuka on Copy.
Hyvää keskiviikkoa kaikille keskustelijoille! - JATKETTU_RIKOS
Tomi.tässä kirjoitti:
Nyt tiedämme, kuka on Copy.
Hyvää keskiviikkoa kaikille keskustelijoille!Ei tuota äärimmäisen noloa white trash -pelleä kukaan kopioi, vaan ukko on todistetusti itse spämminsä takana!
Se "copy" -syytöksiä kirjoittava pelle on todistettavasti myös itse myöntänyt kirjoittavansa sitä spämmiä!
Eli koko väite tuon idiootin "kopiosta" on pelkkä yritys hämätä virkavaltaa, jolta tuo pelle on saanut spämmikiellon! - JohanSeTiedetäänkin
JATKETTU_RIKOS kirjoitti:
Ei tuota äärimmäisen noloa white trash -pelleä kukaan kopioi, vaan ukko on todistetusti itse spämminsä takana!
Se "copy" -syytöksiä kirjoittava pelle on todistettavasti myös itse myöntänyt kirjoittavansa sitä spämmiä!
Eli koko väite tuon idiootin "kopiosta" on pelkkä yritys hämätä virkavaltaa, jolta tuo pelle on saanut spämmikiellon!Hei mutta sinähän olet copy!
- Tomi.tässä
JohanSeTiedetäänkin kirjoitti:
Hei mutta sinähän olet copy!
Ihmisiä vainoava Savonlinnan mielisairas on Copy.
- Anna-Stina.P
Tomi.tässä kirjoitti:
Ihmisiä vainoava Savonlinnan mielisairas on Copy.
Kiitos tiedosta. Niin olen ajatellutkin.
- P.Stina-Anna
Anna-Stina.P kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Niin olen ajatellutkin.
Niin olen ajatellutkin.kiitos tiedosta.
- NiinMinäkin
P.Stina-Anna kirjoitti:
Niin olen ajatellutkin.kiitos tiedosta.
Oikein ajatellut😂
- Tomi.tässä
NiinMinäkin kirjoitti:
Oikein ajatellut😂
Hyvin ajattelitte molemmat.
- Anonyymi
Tomi.tässä kirjoitti:
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille keskustelijoille!Samat toivotukset teille kaikille pitäkää itsestänne huolta.
Toivoo korikauppias.
- Tomi.tässä
Tulkaa rohkeasti asuntokaupoille!
- CopyKateellinenKaikille
Tällä palstalla kateellinen Copy osoitti kateutta myös tunnettua kiinteistönvälittäjää (ja tämän autoa) kohtaan. Copy on siis paikkakuntalainen ja kovin, kovin kateellinen sellainen.
- KylläMEtiedetään
Se on huomattu jo kolmen vuoden seurannan jälkeen lukuisia kertoja....
- Anonyymi
Onko tietoa ?
Jos on niin niin kertokaa Vuokko nimisestä välittjästä joka myy tontteja pyhäveden rannoilta keskustan tuntumassa.- Anonyymi
Pyhäveden rannalla
Valtavan hienot rantanäkymät tätä kohdetta suosittelen
Kaikki on valmiina rakennusluvat vetämään ja työt käyntiin.
Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2445811Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304254Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212460Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3072255Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1391253Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944