Uusi kone, windows 7

HBenvy

Nyt kuitenkin ilmeni ongelma, Ilmeisesti usb3 jutuissa ei ole kunnon ajuria.
Kaatuu joka kerta kun liittää USB3 laiteen. Seiska siis joutuu pois.

Täällä lukenut paljon nyt kaikee, Tulisiko koneeseen asentaa se windows 10 vai linux, esim ubuntu. Kone kuiteski i7 prosunen.

Kayttö kuiteskin aika yksipuolista, nettiä selaamista, dokumenttejä ja taulukoita.. valokuvia..
Käytössä ollut OpenOffice.

Täälä näytetään haukuttavan kaikki.
Mulla ei niinkään, puhutaan että ei se kymppi niin kamala ole ja että ei se vakoilesikaan ihan kaikkea.
Ubuntusta taas on vain kehuja.
Olisko perusteltua valita jonkin syyn takia kymppi tai ubuntu

12

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikymppiä

      Ubuntu, Koska se on vakaampi ja selkeempi, sekä ei vakoile.

    • Tuhooaivosiw10llä

      Fatipien win 10 fanitus, Vati päähän ja kymppi koneeseen!

    • zsdrguo

      Lukihäirä linux-vajakki trollaa.

      • PääkiiFatipää

        vatipää MS-tiltu windows fani trollaaa


    • etvvqrqr

      Laita kevyt Puppy Slacko, saa myös suomeksi.

    • ölpopop

      Ubuntu ei toimi kuin intelin jutskassa.

    • TööttöRööö

      Jos et jaksa tapella kaikkien ihme ongelmien ja säätöjen kanssa sekä haluat että kuka tahansa naapurin nörtti saa koneesi toimimaan niin laita vain Windows 10. Ubuntut tai muut linuxit on monessa mielessä parempia kuin windows. Mutta Windowsilla voit tehdä kaiken mitä haluat. Jos tykkäät säätää niin laita joku linux.

      Itse käytin 2006-2010 Ubuntu ja Debiania windowsin rinnalla uskoen sen ylivertaisuuteen. Laiskuuttani se sitten hiipui pikkuhiljaa kun osan ohjelmien takia piti käyttää windowsiakin. Olen johonkin honompiin nettikoneisiin laittanut myöhemminkin linuxeja mutta itsellä ei ole yhtään nyt

    • 4_koneella_4_win_kymppiä

      Windows 10 on loistava käyttis, suosittelen.

    • hohhoih
    • Tarkista emolevyn ajuripäivitykset valmistajan sivulta. Voit vaikka asentaa uusiksi. Windows 7 riittää monelle vielä ja Windows 10 ei välttämättä tue kaikkia laitteita. Ubuntu tikun voita tehdä ja kokeilla. Se ei asenna mitään. Intelin grafiikkapiiri hyvin tuettu jos sitä käytät.

    • Wwqq

      Uuteen koneeseen on parempi laittaa uusi käyttöjärjestelmä.

    • siinäse-ero

      Ubuntu toimii! Windows on yhtä tuskailua kokoajan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      56
      2906
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      988
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      987
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe