Nyt kuitenkin ilmeni ongelma, Ilmeisesti usb3 jutuissa ei ole kunnon ajuria.
Kaatuu joka kerta kun liittää USB3 laiteen. Seiska siis joutuu pois.
Täällä lukenut paljon nyt kaikee, Tulisiko koneeseen asentaa se windows 10 vai linux, esim ubuntu. Kone kuiteski i7 prosunen.
Kayttö kuiteskin aika yksipuolista, nettiä selaamista, dokumenttejä ja taulukoita.. valokuvia..
Käytössä ollut OpenOffice.
Täälä näytetään haukuttavan kaikki.
Mulla ei niinkään, puhutaan että ei se kymppi niin kamala ole ja että ei se vakoilesikaan ihan kaikkea.
Ubuntusta taas on vain kehuja.
Olisko perusteltua valita jonkin syyn takia kymppi tai ubuntu
Uusi kone, windows 7
12
197
Vastaukset
- Eikymppiä
Ubuntu, Koska se on vakaampi ja selkeempi, sekä ei vakoile.
- Tuhooaivosiw10llä
Fatipien win 10 fanitus, Vati päähän ja kymppi koneeseen!
- zsdrguo
Lukihäirä linux-vajakki trollaa.
- PääkiiFatipää
vatipää MS-tiltu windows fani trollaaa
- etvvqrqr
Laita kevyt Puppy Slacko, saa myös suomeksi.
- ölpopop
Ubuntu ei toimi kuin intelin jutskassa.
- TööttöRööö
Jos et jaksa tapella kaikkien ihme ongelmien ja säätöjen kanssa sekä haluat että kuka tahansa naapurin nörtti saa koneesi toimimaan niin laita vain Windows 10. Ubuntut tai muut linuxit on monessa mielessä parempia kuin windows. Mutta Windowsilla voit tehdä kaiken mitä haluat. Jos tykkäät säätää niin laita joku linux.
Itse käytin 2006-2010 Ubuntu ja Debiania windowsin rinnalla uskoen sen ylivertaisuuteen. Laiskuuttani se sitten hiipui pikkuhiljaa kun osan ohjelmien takia piti käyttää windowsiakin. Olen johonkin honompiin nettikoneisiin laittanut myöhemminkin linuxeja mutta itsellä ei ole yhtään nyt - 4_koneella_4_win_kymppiä
Windows 10 on loistava käyttis, suosittelen.
- hohhoih
Jos nyt ensin katsot tuolta ja yrität ratkaisun löytää siihen USB-ongelmaan. Jos ei ratkea niin mieti sitten sitä vaihtoa.
http://support.hp.com/fi-fi/document/c03289951 Tarkista emolevyn ajuripäivitykset valmistajan sivulta. Voit vaikka asentaa uusiksi. Windows 7 riittää monelle vielä ja Windows 10 ei välttämättä tue kaikkia laitteita. Ubuntu tikun voita tehdä ja kokeilla. Se ei asenna mitään. Intelin grafiikkapiiri hyvin tuettu jos sitä käytät.
- Wwqq
Uuteen koneeseen on parempi laittaa uusi käyttöjärjestelmä.
- siinäse-ero
Ubuntu toimii! Windows on yhtä tuskailua kokoajan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 562906
- 89988
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13987- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585