Uusi kone, windows 7

HBenvy

Nyt kuitenkin ilmeni ongelma, Ilmeisesti usb3 jutuissa ei ole kunnon ajuria.
Kaatuu joka kerta kun liittää USB3 laiteen. Seiska siis joutuu pois.

Täällä lukenut paljon nyt kaikee, Tulisiko koneeseen asentaa se windows 10 vai linux, esim ubuntu. Kone kuiteski i7 prosunen.

Kayttö kuiteskin aika yksipuolista, nettiä selaamista, dokumenttejä ja taulukoita.. valokuvia..
Käytössä ollut OpenOffice.

Täälä näytetään haukuttavan kaikki.
Mulla ei niinkään, puhutaan että ei se kymppi niin kamala ole ja että ei se vakoilesikaan ihan kaikkea.
Ubuntusta taas on vain kehuja.
Olisko perusteltua valita jonkin syyn takia kymppi tai ubuntu

12

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikymppiä

      Ubuntu, Koska se on vakaampi ja selkeempi, sekä ei vakoile.

    • Tuhooaivosiw10llä

      Fatipien win 10 fanitus, Vati päähän ja kymppi koneeseen!

    • zsdrguo

      Lukihäirä linux-vajakki trollaa.

      • PääkiiFatipää

        vatipää MS-tiltu windows fani trollaaa


    • etvvqrqr

      Laita kevyt Puppy Slacko, saa myös suomeksi.

    • ölpopop

      Ubuntu ei toimi kuin intelin jutskassa.

    • TööttöRööö

      Jos et jaksa tapella kaikkien ihme ongelmien ja säätöjen kanssa sekä haluat että kuka tahansa naapurin nörtti saa koneesi toimimaan niin laita vain Windows 10. Ubuntut tai muut linuxit on monessa mielessä parempia kuin windows. Mutta Windowsilla voit tehdä kaiken mitä haluat. Jos tykkäät säätää niin laita joku linux.

      Itse käytin 2006-2010 Ubuntu ja Debiania windowsin rinnalla uskoen sen ylivertaisuuteen. Laiskuuttani se sitten hiipui pikkuhiljaa kun osan ohjelmien takia piti käyttää windowsiakin. Olen johonkin honompiin nettikoneisiin laittanut myöhemminkin linuxeja mutta itsellä ei ole yhtään nyt

    • 4_koneella_4_win_kymppiä

      Windows 10 on loistava käyttis, suosittelen.

    • hohhoih
    • Tarkista emolevyn ajuripäivitykset valmistajan sivulta. Voit vaikka asentaa uusiksi. Windows 7 riittää monelle vielä ja Windows 10 ei välttämättä tue kaikkia laitteita. Ubuntu tikun voita tehdä ja kokeilla. Se ei asenna mitään. Intelin grafiikkapiiri hyvin tuettu jos sitä käytät.

    • Wwqq

      Uuteen koneeseen on parempi laittaa uusi käyttöjärjestelmä.

    • siinäse-ero

      Ubuntu toimii! Windows on yhtä tuskailua kokoajan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe