en jaksa tätä, mistä saa välitöntä apua?
Vittu tätä paskaa!
4
267
Vastaukset
- Peluri66
Mulla sama juttu:( Ei saa mistään välitöntä apua. Tässä 3 yötä mennyt valvoessa kun viime viikon maaninen pelihimo vei rahat. En minä tiedä mikä tähän helvettiin auttaa.
- Samavika
vaikka kuinka piti olla pelaamatta, sinnehän ne taas tuli hävittyä!
- kenottaja
hei. laita iltakenoa jokaista tasoa yksi rivi tasolla 6,8 ja 10 panos 0.5€ ilman kunkkukertoimia. voitin eilen kun kenotin vesiselvänä 10€!! oli taso 10 ja siinä oli 7 numeroa oikein! kenosta ne voitot tulee. ei pelikoneista!! eli jos haluat voittaa seteleitä pelaa kenoa.
- ehkä_näinkin
Minä olen sitä mieltä et pitää heittää SuperHessun vehkeet päälle ja lentää läpi aikapoimujen et huono pelionni kääntyisi paremmaksi rittämällä ja seuraavana ongelmana ratkottavana kenet ottaa mukaan seuraksi Niegaran putouksille.
Minäkeskeisesti yksin vuosia ylipelaavien ongelma onkin myös siinä et nää ylipelaavat voittavat eivätkä pysty jakamaan sitä voittamisen iloakaan kuin pelikoneiden parissa. Kaikki elämiseen liittyvä rahalla pelaamisen ulkopuolinen perusta on kadonnut.
Isojen rahasummien kanssa tästä sytä voi ajautua uudestaan pahoihin vaikeuksiin tavalla jos toisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215804- 601967
- 251409
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2301215- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531077Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661059Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 511032
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985