en jaksa tätä, mistä saa välitöntä apua?
Vittu tätä paskaa!
4
258
Vastaukset
- Peluri66
Mulla sama juttu:( Ei saa mistään välitöntä apua. Tässä 3 yötä mennyt valvoessa kun viime viikon maaninen pelihimo vei rahat. En minä tiedä mikä tähän helvettiin auttaa.
- Samavika
vaikka kuinka piti olla pelaamatta, sinnehän ne taas tuli hävittyä!
- kenottaja
hei. laita iltakenoa jokaista tasoa yksi rivi tasolla 6,8 ja 10 panos 0.5€ ilman kunkkukertoimia. voitin eilen kun kenotin vesiselvänä 10€!! oli taso 10 ja siinä oli 7 numeroa oikein! kenosta ne voitot tulee. ei pelikoneista!! eli jos haluat voittaa seteleitä pelaa kenoa.
- ehkä_näinkin
Minä olen sitä mieltä et pitää heittää SuperHessun vehkeet päälle ja lentää läpi aikapoimujen et huono pelionni kääntyisi paremmaksi rittämällä ja seuraavana ongelmana ratkottavana kenet ottaa mukaan seuraksi Niegaran putouksille.
Minäkeskeisesti yksin vuosia ylipelaavien ongelma onkin myös siinä et nää ylipelaavat voittavat eivätkä pysty jakamaan sitä voittamisen iloakaan kuin pelikoneiden parissa. Kaikki elämiseen liittyvä rahalla pelaamisen ulkopuolinen perusta on kadonnut.
Isojen rahasummien kanssa tästä sytä voi ajautua uudestaan pahoihin vaikeuksiin tavalla jos toisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255