en jaksa tätä, mistä saa välitöntä apua?
Vittu tätä paskaa!
4
240
Vastaukset
- Peluri66
Mulla sama juttu:( Ei saa mistään välitöntä apua. Tässä 3 yötä mennyt valvoessa kun viime viikon maaninen pelihimo vei rahat. En minä tiedä mikä tähän helvettiin auttaa.
- Samavika
vaikka kuinka piti olla pelaamatta, sinnehän ne taas tuli hävittyä!
- kenottaja
hei. laita iltakenoa jokaista tasoa yksi rivi tasolla 6,8 ja 10 panos 0.5€ ilman kunkkukertoimia. voitin eilen kun kenotin vesiselvänä 10€!! oli taso 10 ja siinä oli 7 numeroa oikein! kenosta ne voitot tulee. ei pelikoneista!! eli jos haluat voittaa seteleitä pelaa kenoa.
- ehkä_näinkin
Minä olen sitä mieltä et pitää heittää SuperHessun vehkeet päälle ja lentää läpi aikapoimujen et huono pelionni kääntyisi paremmaksi rittämällä ja seuraavana ongelmana ratkottavana kenet ottaa mukaan seuraksi Niegaran putouksille.
Minäkeskeisesti yksin vuosia ylipelaavien ongelma onkin myös siinä et nää ylipelaavat voittavat eivätkä pysty jakamaan sitä voittamisen iloakaan kuin pelikoneiden parissa. Kaikki elämiseen liittyvä rahalla pelaamisen ulkopuolinen perusta on kadonnut.
Isojen rahasummien kanssa tästä sytä voi ajautua uudestaan pahoihin vaikeuksiin tavalla jos toisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297