Oon ysiluokkalainen poika. Mun luokan tytöt kiusaa mua. Ne tulee aina isolla porukalla mun kimppuun. Ne kaataa mut maahan ja jokainen tyttö vuorollaan työntää farkkupeppunsa mun naamaan ja alkaa pieremään. Kuuluu hirveän kovaa rutinaa ja tosi pahat hajut tulee ulos niitten pepuista. Ne pakottaa mut aina haistelemaan ne hirveät hajut. Mun nenää polttelee ja kirvelee aina ihan hirveästi. Auttakaa mua. Millä ton kiusaamisen sais loppumaan.
Miks mua kiusataan
9
268
Vastaukset
- Hacko
Hakkaa heidät!
Hanki kyborgi henkivartija.
Eat da ass!!
- 17.v.poika
1. 03 ysillä? 2. Kuulostaa vahvasti trollilta. 3. Itse kyllä nauttisin :D
- kindi
Laita seuraavan kerran pyykkipoika nenään. Sit voit ehkä nauttia niiden tyttöjen pierujen ihanista äänistä. :)
Sano tytöille "LOPETA, HAISEE!" niin eiköhän tuo kiusaaminen siihen lopu. Toinen vaihtoehto on päihteet ja itsemurha.
- tuoksukundi
Eihän toi oo mitään kiusaamista. Päinvastoin. Mieti nyt miten onnellisessa tilanteessa oot ku pääset nauttimaan tyttöjen ihanista pepun tuoksuista. Herää jo!
- onnenpoika_sä_oot
Oikea Onnenpoika. Muut sällit on kyllä isosti kateellisia.
Tytöt suorastansa kilpailee sinusta. - opksvvittu
nohyi mitäsmitä hieno trolli XDd
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674202Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D853783- 423265
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232459Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa552286- 482115
- 471808
- 361760
- 301596