Olen läski

Läski91

Painan niin paljon että hävettää. En tiedä minne tästä vois avautua..

16

3898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liianpaljon

      No paljonko?Minä painan 98,8kg,ja 158cm pitkä.En halua ajatella että olen niin lihava,enkä katso peiliin..

      • Läski91

        162cm/84kg.. :( Oon nyt yrittäny olla syömättä mitään kun tää paino asia vaivaa niin paljon, enkä jaksa liikuntaa harrastaa. En keksi muutaku et en vaan syö mitään..


      • kghfgdfsfsaf

        Kaikkein huonoin idea on olla syömättä mitään. Sillä et laihdu, vaan menetät lihasmassaa. Et jaksa liikkua. Kun olet nälkäinen, ahmit. Ja lihot entisestäsi. Pidä järkevät ruoka-ajat ja syö silloin. Kun saat paljon kuitua (kasvikset), vatsakin tuntuu täydeltä, eikä tee mieli vetää niin epäterveellisimpiä ja lihottavimpia juttuja.

        En tiedä miten sinun asuinkunnassasi, mutta meillä saa ravitsemusterapeutin aikoja. Jonotusaika pitkä, ehkä parikin kuukautta. Itse kävin eri syystä, mutta se voisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Tilanteesi ei oikeasti ole mahdoton.

        Sinun mitoilla pitäisi jaksaa vielä ihan hyvin kävellä. Jos -91 on syntymävuotesi, et ole edes iäkäs. Kaikki normaalipainoisetkaan eivät jaksa juosta, etenkin jos on ikää enemmän. Kävely on itse asiassa parempi vaihtoehto muutenkin: Se ei kuormita niveliä samoin kuin juoksu. Se ei aiheuta yhtä isoa nälän tunnetta. Ja kaloreiden kulutus riippuu kuljetusta matkasta. Eli juoksu on nopeampaa, mutta kävellen jaksaa enemmän. Ihan varmasti jaksat ainakin kävellä. Se sopii kaikille. Uintikaan ei kuormita niveliä, ja kuluttaa enemmän energiaa kuin kävely. Tosin uikkareissa voi olla silmätikkuna.

        Itse uskoin pitkään, että liikunta ei kuluta kaloreita nimeksikään. Ei pidä paikkaansa. Toki syömällä saa kumottua liikunnalla poltetut kalorit helposti, mutta ainakin itse pelkästään kävelemällä kulutan päivässä perusaineenvaihduntaani suhteutettuna 25 - 50 % energiaa. Tämä on ensimmäinen talvi, jolloin en ole lihonut. Kiitos askelmittarin (älypuhelimeen olisi saatavilla sitäkin tarkempia aktiivisuusmittareita).

        Normaalipaino ei ole mikään yliluonnollisen geeniyhdistelmän tulos, vaan ripaus asketismia, tervettä järkeä ja itsekuria. Se ei vaadi kohtuuttomia. Tosin kaikki pika-alkuiset jutut voi lopettaa (pikadieetit ja pikaruuan).


      • dingdongggg
        Läski91 kirjoitti:

        162cm/84kg.. :( Oon nyt yrittäny olla syömättä mitään kun tää paino asia vaivaa niin paljon, enkä jaksa liikuntaa harrastaa. En keksi muutaku et en vaan syö mitään..

        Nyt sinulla on vähän vinksahtanut kuva itsestäsi. Ylipainoa on noin parikymmentä kiloa, mutta sitten saisit hävetä jos olisi yli 50 kiloa.


    • ripMe

      Itse olen 185/90 ,mutta jonkin verran kyllä lihaksiakin

    • anteeksiettäolenolemassa

      Vähän samaa ongelmaa. Itse olen 160 cm ja 74 kg eli en hirveä läski mutta kuitenkin. Ennen olin vain isorintainen ja leveä lantio, vyötärö oli kapea mutta nyt on vyötärö levinnyt ja vatsamakkara tullut. Eniten vaan hävettää lähisukulaisten ja työkaverien seurassa, nämä kun on hoikkia tikkuja. Vasta viikko sitten tapasin yhden serkun joka esitteli taas uusia vaateostoksiaan, helppoahan se on kun kaikki sopii. Ja sitten pauhasi että kyllä lihavien pitää lentokoneessa maksaa kahdesta paikasta jos ei kunnolla yhteen mahdu. Teki mieli kysyä että minuako tarkoitat, kyllä minä vielä yhteen penkkiin mahdun. Mutta nieleskelin vaan. Minähän olen vaan se epämuodostunut serkku.

      • Anonyymi

        Et ole kovin kookas kuitenkaan :)
        Isompi ylipaino toisi mukanaan ne serkkusi mainitsemat hankaluudet. Tuskin hän sinua tarkoitti.


    • hyvin-syönyt

      täällä 153cm ja panoa 98.75kg

      • Anonyymi

        Voi järkytys!


    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      LIHAVUUDESTA ON MYÖS HYÖTYÄ:
      1. Lihava syö enemmän ja ostaa enemmän ruokaa, tai sellaista ruokaa mitä laihat eivät syö. Lihavista on hyötyä siis kauppiaille ja ruokatuotteiden valmistajille. Ostetusta ruuasta menee veroja valtiolle ja asiakkaan tekemillä ostoksilla on työllistävä vaikutus yrityksille.
      2. Ilman lihavia kukaan ei voisi sanoa olevansa hoikka, laiha tai sirorakenteinen, kun kaikki olisivat saman kokoisia. Lihavat siis nostattavat normaalipainoisten itsetuntoa.
      3. Joillakin ihmisillä on fetissejä lihavia ihmisiä kohtaan. Jos lihavia ei saisi olla, eivät saisi nämä lihavuusfetissin omaavat ihmiset tarpeeksi tyydyttävää seksuaalista nautintoa.
      4. Rasva kehon ympärillä pitää vaatteita paremmin lämpimänä ja erityisesti Suomen kaltaisissa kylmissä maissa siitä on silloin hyötyä.
      5. Ylimääräinen rasva kehon ympärillä suojaa jonkin verran sisäelimiä esimerkiksi puukotuksen uhriksi joutuessa.
      6. On olemassa ihmisiä, jotka pitävät isokokoisia ja muodokkaita ihmisiä kauniina ja puoleensa vetävän näköisinä. Lihavat tuntuvat halatessa myös mukavan pehmeiltä.

    • Anonyymi

      Painan 132 kiloa ja olen 110 cm. Olenko vakavasti ylipainoin. Kaverini sanovat että olen sopiva tälläisena. Vai onkohan vika vain lihaksissani.

    • Anonyymi

      Sinuna hankiuttuisin lääkäriin(:

      • Anonyymi

        Ei ihmistä voi pidentää kuin puujaloilla. Tirskk


    • Anonyymi

      Aloittajana kävisin sohvalle ja ottaisin 4 erilaista sipsipussia mutusteltavaksi..

    • Anonyymi

      Itse olen 172cm ja painan 96kg... Vanhemmat kokoajan haukkuu ja mainitsee ''oisit nätimpi laihana''...

    • Anonyymi

      Jos kaipaa muutoksia omaan painoon pitää rutiineista osa väistämättä muuttaa ja saada ruokavalio sekä säännöllinen liikunta osaksi jokapäiväistä elämää.
      Jos ei ole vielä täysin varma mistä lähtee aloittaa on yleensä helppo koittaa ottaa alussa pieniä tavoitteita ja pitää ensin niistä kiinni ja sitten pikkuhiljaa lisätä tavoitteita.
      Ruokavalio on tärkein osa-alue ja ainakin kannattaa siihen perehtyä.
      Laitan vielä linkin missä on ainakin yksi hyvä vaihtoehto jolla voi päästä alkuun.
      https://b5288jt84j5p8z7dylxgv8r42f.hop.clickbank.net/

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe