.. Vietättekö ystävänpäivää jotenkin?
Minä laitan muutamalle ystävälleni kortin ja suklaata. Ja miehelleni aion ostaa kivan lahjan.😊
Runebergin päivä on myös pian, syöttekö Runebergin torttuja? Itselläni on hyvä resepti, niitä olen jo leiponut ja syönyt..😃
Ystävänpäivä lähestyy..
20
327
Vastaukset
Täytyy ny sit kattoo et miten... Onhan täs sillai parisen viikkoo aikaa et jos jotain yllärii vaik keksii ;) Mä en oikeen Runebergin tortuist piittaa. Noi berliininmunkit on enempiki mun makuun...
Nuo minun tekemät Runebergin tortut on parempia kun kaupasta ostetut, eli voisi maistua sinullekin..?😉 Mutta joo, berliinin munkit on tosi hyviä myös..😜
- RessuNro5
Tyttistäni muistan ja Arielia, suklaata ja kukkia näillä näkymin:) Itse saatan saada suukon poskelle. No eivät ole minunkaan suosikkeja, Runebergin tortut.
no tuolle jäbän sydänkäpyselle joutuupi jonkin sorttista yllätystä järkätä mut enempiä ei viihti sitte paljastaa.. ;)
- Huuhaainnanen
Muistakaa tosirealistia myös, vaikka mädillä kananmunilla.
Ei mua oikeen innosta toi päivä. Eikä noi tortutkaan :)
Kittiechi-81- kirjoitti:
Eikös se romantiikka ja leivokset maistu..?😉
No jos se on ystävänpäivä, nii en kyllä oikeen näe siinä mitään romanttista:]
tinttu-liina kirjoitti:
No jos se on ystävänpäivä, nii en kyllä oikeen näe siinä mitään romanttista:]
Eikös ystävänpäivä ole tarkoitettu ystäville ja rakkaille..?😉
Kittiechi-81- kirjoitti:
Eikös ystävänpäivä ole tarkoitettu ystäville ja rakkaille..?😉
Nii ystäville ja ystävien kesken on vaan ystävyyttä..ei romantiikkaa :)
Joo-o, aion söpöillä kaksistaan erään mun läheisen kanssa :)) Mutta tortuista en tykkää ollenkaan. Jos meille on ostettu niitä, niin ehkä syön niistä kuorrutteet päältä, en muuta :))
- ystävällinen_tiedustelu
Kuka on onnekas?
- tyhmä_kysymys
ystävällinen_tiedustelu kirjoitti:
Kuka on onnekas?
Toljanter
No mun silmissä tämä ystävänpäivä on semmoinen amerikan tuonti johon en oo oikein vielä syttynyt. Ystävää voi muistaa kaikkina vuoden päivinä:)
Toivoisin että miehet eivät kuolaisi liikaa ulkonäön perään, uskokaa jo että hyvä luonne, järkevyys ja empaattisuus on tärkeää.
Ja muutenkin turha vinkua varatun perään.. Naisia on maailma pullollaan ja emme ole noita akan näköisiä..- homokokkolasta
minä katson vain komeita miehiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781731
- 108987
- 94864
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24445
