Ystävänpäivä lähestyy..

Kittiechi-81-

.. Vietättekö ystävänpäivää jotenkin?

Minä laitan muutamalle ystävälleni kortin ja suklaata. Ja miehelleni aion ostaa kivan lahjan.😊

Runebergin päivä on myös pian, syöttekö Runebergin torttuja? Itselläni on hyvä resepti, niitä olen jo leiponut ja syönyt..😃

20

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyy ny sit kattoo et miten... Onhan täs sillai parisen viikkoo aikaa et jos jotain yllärii vaik keksii ;) Mä en oikeen Runebergin tortuist piittaa. Noi berliininmunkit on enempiki mun makuun...

      • Nuo minun tekemät Runebergin tortut on parempia kun kaupasta ostetut, eli voisi maistua sinullekin..?😉 Mutta joo, berliinin munkit on tosi hyviä myös..😜


    • RessuNro5

      Tyttistäni muistan ja Arielia, suklaata ja kukkia näillä näkymin:) Itse saatan saada suukon poskelle. No eivät ole minunkaan suosikkeja, Runebergin tortut.

      • Mitäs sinun tyttis on mieltä että Arielia muistat..?😮


    • no tuolle jäbän sydänkäpyselle joutuupi jonkin sorttista yllätystä järkätä mut enempiä ei viihti sitte paljastaa.. ;)

    • Huuhaainnanen

      Muistakaa tosirealistia myös, vaikka mädillä kananmunilla.

      • Se varmaan lähettelee itselleen postia ystävänpäivänä, kun on niin itserakas..😂


    • Ei mua oikeen innosta toi päivä. Eikä noi tortutkaan :)

      • Eikös se romantiikka ja leivokset maistu..?😉


      • Kittiechi-81- kirjoitti:

        Eikös se romantiikka ja leivokset maistu..?😉

        No jos se on ystävänpäivä, nii en kyllä oikeen näe siinä mitään romanttista:]


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No jos se on ystävänpäivä, nii en kyllä oikeen näe siinä mitään romanttista:]

        Eikös ystävänpäivä ole tarkoitettu ystäville ja rakkaille..?😉


      • Kittiechi-81- kirjoitti:

        Eikös ystävänpäivä ole tarkoitettu ystäville ja rakkaille..?😉

        Nii ystäville ja ystävien kesken on vaan ystävyyttä..ei romantiikkaa :)


    • Joo-o, aion söpöillä kaksistaan erään mun läheisen kanssa :)) Mutta tortuista en tykkää ollenkaan. Jos meille on ostettu niitä, niin ehkä syön niistä kuorrutteet päältä, en muuta :))

      • ystävällinen_tiedustelu

        Kuka on onnekas?


      • tyhmä_kysymys
        ystävällinen_tiedustelu kirjoitti:

        Kuka on onnekas?

        Toljanter


      • tyhmä_kysymys kirjoitti:

        Toljanter

        Oh, get a life!


    • No mun silmissä tämä ystävänpäivä on semmoinen amerikan tuonti johon en oo oikein vielä syttynyt. Ystävää voi muistaa kaikkina vuoden päivinä:)

      • No minusta on kiva itse askarrella kortit kavereille..😊


    • Toivoisin että miehet eivät kuolaisi liikaa ulkonäön perään, uskokaa jo että hyvä luonne, järkevyys ja empaattisuus on tärkeää.

      Ja muutenkin turha vinkua varatun perään.. Naisia on maailma pullollaan ja emme ole noita akan näköisiä..

    • homokokkolasta

      minä katson vain komeita miehiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe