.. Vietättekö ystävänpäivää jotenkin?
Minä laitan muutamalle ystävälleni kortin ja suklaata. Ja miehelleni aion ostaa kivan lahjan.😊
Runebergin päivä on myös pian, syöttekö Runebergin torttuja? Itselläni on hyvä resepti, niitä olen jo leiponut ja syönyt..😃
Ystävänpäivä lähestyy..
20
308
Vastaukset
Täytyy ny sit kattoo et miten... Onhan täs sillai parisen viikkoo aikaa et jos jotain yllärii vaik keksii ;) Mä en oikeen Runebergin tortuist piittaa. Noi berliininmunkit on enempiki mun makuun...
Nuo minun tekemät Runebergin tortut on parempia kun kaupasta ostetut, eli voisi maistua sinullekin..?😉 Mutta joo, berliinin munkit on tosi hyviä myös..😜
- RessuNro5
Tyttistäni muistan ja Arielia, suklaata ja kukkia näillä näkymin:) Itse saatan saada suukon poskelle. No eivät ole minunkaan suosikkeja, Runebergin tortut.
no tuolle jäbän sydänkäpyselle joutuupi jonkin sorttista yllätystä järkätä mut enempiä ei viihti sitte paljastaa.. ;)
- Huuhaainnanen
Muistakaa tosirealistia myös, vaikka mädillä kananmunilla.
Ei mua oikeen innosta toi päivä. Eikä noi tortutkaan :)
Kittiechi-81- kirjoitti:
Eikös se romantiikka ja leivokset maistu..?😉
No jos se on ystävänpäivä, nii en kyllä oikeen näe siinä mitään romanttista:]
tinttu-liina kirjoitti:
No jos se on ystävänpäivä, nii en kyllä oikeen näe siinä mitään romanttista:]
Eikös ystävänpäivä ole tarkoitettu ystäville ja rakkaille..?😉
Kittiechi-81- kirjoitti:
Eikös ystävänpäivä ole tarkoitettu ystäville ja rakkaille..?😉
Nii ystäville ja ystävien kesken on vaan ystävyyttä..ei romantiikkaa :)
Joo-o, aion söpöillä kaksistaan erään mun läheisen kanssa :)) Mutta tortuista en tykkää ollenkaan. Jos meille on ostettu niitä, niin ehkä syön niistä kuorrutteet päältä, en muuta :))
- ystävällinen_tiedustelu
Kuka on onnekas?
- tyhmä_kysymys
ystävällinen_tiedustelu kirjoitti:
Kuka on onnekas?
Toljanter
No mun silmissä tämä ystävänpäivä on semmoinen amerikan tuonti johon en oo oikein vielä syttynyt. Ystävää voi muistaa kaikkina vuoden päivinä:)
Toivoisin että miehet eivät kuolaisi liikaa ulkonäön perään, uskokaa jo että hyvä luonne, järkevyys ja empaattisuus on tärkeää.
Ja muutenkin turha vinkua varatun perään.. Naisia on maailma pullollaan ja emme ole noita akan näköisiä..- homokokkolasta
minä katson vain komeita miehiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822