.. Vietättekö ystävänpäivää jotenkin?
Minä laitan muutamalle ystävälleni kortin ja suklaata. Ja miehelleni aion ostaa kivan lahjan.😊
Runebergin päivä on myös pian, syöttekö Runebergin torttuja? Itselläni on hyvä resepti, niitä olen jo leiponut ja syönyt..😃
Ystävänpäivä lähestyy..
20
312
Vastaukset
Täytyy ny sit kattoo et miten... Onhan täs sillai parisen viikkoo aikaa et jos jotain yllärii vaik keksii ;) Mä en oikeen Runebergin tortuist piittaa. Noi berliininmunkit on enempiki mun makuun...
Nuo minun tekemät Runebergin tortut on parempia kun kaupasta ostetut, eli voisi maistua sinullekin..?😉 Mutta joo, berliinin munkit on tosi hyviä myös..😜
- RessuNro5
Tyttistäni muistan ja Arielia, suklaata ja kukkia näillä näkymin:) Itse saatan saada suukon poskelle. No eivät ole minunkaan suosikkeja, Runebergin tortut.
no tuolle jäbän sydänkäpyselle joutuupi jonkin sorttista yllätystä järkätä mut enempiä ei viihti sitte paljastaa.. ;)
- Huuhaainnanen
Muistakaa tosirealistia myös, vaikka mädillä kananmunilla.
Ei mua oikeen innosta toi päivä. Eikä noi tortutkaan :)
Kittiechi-81- kirjoitti:
Eikös se romantiikka ja leivokset maistu..?😉
No jos se on ystävänpäivä, nii en kyllä oikeen näe siinä mitään romanttista:]
tinttu-liina kirjoitti:
No jos se on ystävänpäivä, nii en kyllä oikeen näe siinä mitään romanttista:]
Eikös ystävänpäivä ole tarkoitettu ystäville ja rakkaille..?😉
Kittiechi-81- kirjoitti:
Eikös ystävänpäivä ole tarkoitettu ystäville ja rakkaille..?😉
Nii ystäville ja ystävien kesken on vaan ystävyyttä..ei romantiikkaa :)
Joo-o, aion söpöillä kaksistaan erään mun läheisen kanssa :)) Mutta tortuista en tykkää ollenkaan. Jos meille on ostettu niitä, niin ehkä syön niistä kuorrutteet päältä, en muuta :))
- ystävällinen_tiedustelu
Kuka on onnekas?
- tyhmä_kysymys
ystävällinen_tiedustelu kirjoitti:
Kuka on onnekas?
Toljanter
No mun silmissä tämä ystävänpäivä on semmoinen amerikan tuonti johon en oo oikein vielä syttynyt. Ystävää voi muistaa kaikkina vuoden päivinä:)
Toivoisin että miehet eivät kuolaisi liikaa ulkonäön perään, uskokaa jo että hyvä luonne, järkevyys ja empaattisuus on tärkeää.
Ja muutenkin turha vinkua varatun perään.. Naisia on maailma pullollaan ja emme ole noita akan näköisiä..- homokokkolasta
minä katson vain komeita miehiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2235052- 1912715
- 671582
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521500Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91302Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1041291- 1321247
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1581196Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091184- 831170