Onko kukaan ollut häämatkalla Dominikaanisessa tasavallassa tai muuten matkalla, ois kiva kuulla kokemuksia:). Me ollaan menossa häämatkalle sinne toukokuussa ja hotellina Riu Merengue :) Niin ja vinkkejä olisi kiva kuulla, minne retkille kannattaa mennä jne.
Häämatkalle Dominikaaniseen..
3
968
Vastaukset
- Hanne
Mekin suunnitellaan matkaa sinne..luultavasti marraskuussa vasta. Olis myös kiva tietää muiden kokemuksia.
- Unelmien lomapaikka
Sen sanon että AIVAN IHANAN paikan olette valinneet. Olen kerran käynyt Dominikaanisessa ja sen jälkeen olen sinne aina haaveillut takaisin. Ikävä vain että matkat ovat niin kalliita, enkä ole päässyt. Retkillä en itse yleensä käy, mutta siellä oli ainakin snorklausta tai laitesukellusta (tai sitten molempia, en muista) ja kameli"ratsastusta". Ja sitten jossain oli joku "eläinsirkus". Ainakin toiset matkustajat puhuivat että joku papukaija tai vastaava oli ajellut polkupyörällä, tms. Mutta lomakohteena paikka oli juuri selllainen mistä minä pidän. Siellä oli todella lämmin ja ihmiset olivat hyväntuulisia ja heillä ei ollut mihinkään kiire. (Ei sovi ajanmukana meneville ihmisille!) Koska paikalliset eivät pahemmin kelloa katselleet, niin linja-autot saattoivat tulla 20-45min myöhässä, ja kaupat aukesivat ja sulkeutuivat milloin mitenkin. Autoliikennekkin siellä oli "hieman" erilaista kuin meillä täällä. Auto saatettiin jättää parkkiin keskelle liikenne ympyrää, tai kuskit alkoivat jutella keskellä risteystä huutelemalla toisilleen. Mutta siitä on jo kauan kun kävin kyseisellä matkalla, että on varmaan ollut joitakin muutoksia. Mutta hyvää häämatkaa teille! =)
- .....
huippu maa. lämmintä, ruoka on hyvää yms.
meen uudestaan dominikaanisiin huhtikuussa-toukukuun ajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819