LiKAISET OSTOSKORIT

Entinenlidlinasiakas

Tämä tapahtui LIDLIN myymälässä. Ostoksille mennessä vasta seitsemäs ostoskori oli niin puhdas että sen pystyi ottamaan ostoksien tekoon. Ilmoitin tästä myyjälle ja kysyin kuinka usein korit pestään. Vastaus, 2 kertaa vuodessa. Tyhmänä asiakkaana tokaisin että nehän pitäisi pestä viikottain. Vastaus, ei meillä ole resursseja pestä niitä niin usein, puhtaampia nämä ovat kun Citymarketin. Tähän tokaisin että eihän nyt ollut kysymys Citymarketista vaan Lidlistä. Sanoin että nyt riittää ja lähdin pois liikkeestä jolloin tämä huuteli perään että kuka minä oikein olen. Olen ainakin kaksi kertaa huomauttanut tästä epäkohdasta , niillä kerroilla luvattiin korit pestä, vaan kun ei ole. Asiakaspalvelukoulutus olisi osalle Lidlin työntekijöistä aiheellista. Johtoporraskaan ei vaivaudu vastaamaan soittopyyntöön.

42

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pioneeri-

      Lismaan tuli uudet korit ärsytävä kantaa näitä uusia koreja? vanhassa oli vara parempi,vai meinaateko että ostan enempi ruokaa/tavaraa.

      • VihaanDesignia

        Joo neliskanttiseen mahtu enemmän tavaraa kun tähän munuaisen muotoiseen. Maitopurkit sun muut ei saa nyt survomatta muita tavaroita tasapainoon ja korista tulee toispuoleinen. Neliskanttisia palikoita ei saa sopimaan pyöreään reikään.


    • puhdastapitääolla

      Mitä helvetin väljä mitä koreja siellä on, kunhan ovat vain puhtaita.

    • jxjjxkck

      Väljiä koreja vai mitä apari tarkoitat?

      • Pieoneeri.edeleen

        Sitä neliskanttista oli hyvä kantaa käsipuolessa sillain? tuskin moni naijaa.


      • Niinolikii

        Joo vähän kun muumimamma ja tarja halonen.


    • Olluttuollakin

      Aloittaja onkin näitä asiakaspalvelijan unelma-aaseja. Turhaa sitä on myyjille meuhkata, soita toimitusjohtajalle, jonka numero löytyy lidlin nettisivuilta. Lidlin johto tekee ohjeistukset ja antaa tiukat työmääräresurssit.

    • lidl.ok

      No juuri näin. Jätä myyjät rauhaan, he yrittävät parhaansa.

      • rahallevastinetta

        Lidlssä mukavimmat ja kohteliaimmat myyjät.


      • Jääkärilinja
        rahallevastinetta kirjoitti:

        Lidlssä mukavimmat ja kohteliaimmat myyjät.

        Saksalaisella ohjesäännöllä ja tiukalla hymyllä? No ymmärtäähän sen kun jalat ristissä pidättelee seuraavaan sallittuun wc-käyntiin.


      • Saksalainen-

        Lismassakin samanlaiset jonot kassalla jos väärään aikaan menet.


    • lapsityöntövoima

      Ostoskorien likaisuus riippuu siitä, miten siinä olevat tuotteet on tuotettu.
      Varmasti jokaisessa kaupassa on hyvin hyvin likaisia ostoskoreja erityisesti Kaukoidässä ommeltuja vaatteita ja urheilujalkineita ostettaessa...

    • ottakaaoppia

      Harvemmin vaatteista valuu mönjää ostoskorien pohjalle vaikka ovat valmistettu kaukoidässä. Likaisuus johtuu yksinkertaisesti siitä että ne pestään liian harvoin, turha likaisuudesta on moittia vaatteita, kyllä se vika on kaupan johdossa kun ei pesetä koreja. Jos likaisempia kauppoja haetaan niin kyllä se on tämä Lidli Harvialantiellä. Jos siistimpää haetaan niin se on Goodmannin S market, siellä on ilo käydä on puhdasta ja siistiä.

      • imagosyistä.tappiolla

        Kai ny, kun siellä ei kukaan normaali järkevä ihminen yleensä ostoksiaan tee.


      • Anonyymi

        Kyllä ne Stokkan Burberrytkin on valmistettu kaukoidässä. Kuka maksaa ruudusta ja kuka ostaa Lidilistä yhtä hyvännnäköistä vaatetta.


      • Anonyymi

        Siellähän nämä rikastuttajat hengaa. Joko sait?


    • sinnetienivie

      Olipa paljon asiakkaita tänäänkin goodmannin S kaupassa, ja siistiä. Puhtaat ostoskorit, miellyttävä henkilökunta.

    • äänestetäänjaloilla

      Ompa likaiset ostoskorit Harvialantien Lidlissä. Jumankekka että osaa olla epäsiisti kauppa muutenkin. Tulee semmoinen tunne että henkilökunta ei välitä mistään mitään. Keskustan Lidlissä tuntuu olevan sama meininki, yhtä paskaiset kun Harvialantiellä. Onneksi Hämeenlinnassa on vielä kauppoja missä on puhtaat korit joilla voi tehdä ostokset.

      • Anonyymi

        Harvialantien sivussa on kaksi LIDLiä alkupäässä ja loppupäässä. Onkohan jalatsuussaäänestetty kumpaa näistä


    • BoikotoinLidliä

      Likaisuus johtuu siitä, kun niissä Lidleissä käy kaikki köyhimmät ihmiset ja maahanmuuttajat ja ne eivät peseydy tarpeeksi usein, tahmaisilla käsillään lääppivät koreja. Ällöttää! Minä en enää käy Lidlissä, kun ihan hävettää näyttäytyä sellaisessa köyhälistön kaupassa. En käynyt Siwassakaan silloin, kun niitä vielä oli. Sekin oli köyhien vasemmistolaisten kauppa.

    • ällöttävää

      Sinulla on periaate että köyhät kyykkyyn. Ei nämä maahanmuuttajat eivätkä me köyhät niitä pohjilta käsillään lääpi. Siitä ne likaantuu kun sapuskat valuu korien pohjille, hyi helvetti. nehän pitää pestä tarpeeksi usein, mutta Lidlihän pesee ne korit vain kaksi kertaa vuodessa kun ei kuulemma resursseja useampaan pesuun, onhan Cittarissa kuulemma likaisemmat korit. näin nämä hyvin koulutetut myyjät kertoivat.

      • Anonyymi

        Ainakin Tiiriön cittarissa on ollut. Jos pyyhkäisee kostepyyhkeellä niin tulee ihan ruskeaksi kuin koiran pakoputken olisi pyyhkäissyt. Kylmään aikaan pidän koria rukkaset kädessä vaikka sisällä kaupassa onkin se 27C


    • romuamitäromua

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005600937.html

      Eikö nämä ihmiset ole jo tajunneet mikä kauppa tämä lidl on. Mennään nyt jonkun 10% alennuksen kanssa hakemaan jotakin pas.... tavaraa. Itse lopetin kyseisissä kaupoissa käymisen sen likaisuuden ja kassoille jonottamisen takia. Kassoja on kyllä riittävästi muttei henkilökuntaa. siellä kuulutus huutaa että se ja se kassa aukeaa, jos aukeaa. menen semmoiseen kauppaan mistä saa lähes kaikkia elintarvikkeita, lidlissähän ei ole kun rättejä myynnissä. Ei ole ihme jos ihmiset ovat ruvenneet äänestään jaloillaan. Nyt on keksitty tämä NAURETTAVA korttihomma että saataisiin meidät ostamaan sitä pas... tavaraa sieltä. Ei siellä käy nykyään kun nämä maahanmuuttajat.

    • OmistajiaSuututtaa

      Keskon ja Ässän kartelliketjut pistetään naurunalaiseksi.

    • Koripoliisi

      Lika niihin koreihin kertyy osittain siitä, kun ne korit lasketaan kuraiselle lattialle ja jotkut tyypit potkii niitä lattiaa pitkin eteenpäin yms. Kassalla nämä korit pinotaan sisäkkäin ja paska tippuu/osuu alla olevaan koriin. Tämä ralli kun jatkuu päivästä toiseen, niin mukava sontakerroshan sinne kertyy, varsinkin kun koreja ei pestä. Kiva sinne on elintarvikkeita keräillä :)

      Outoa myös ostoskärryjen säilyttäminen ulkona lintujen ym. lian keskellä. Terveystarkastajat tutkii kaupoissa joitain epäolennaisia kupu-juttuja kun samalla oikeat epäkohdat säilyy ennallaan.

    • valintaa

      Tawastilan Lidlin kierrän kaukaa. Maahamuuttajat täyttävät kaupan ja raahaavat täpötäysiä, veronmaksajien maksamia tavaramääriä olka vääränä. Ei ole pienen rahan puutetta. Penkeillä istuu elämän laitapuolen porukkaa. Ei ole häävi kauppapaikka. Haluan tehdä pienet, itse maksamani ostokseni miellyttävämmässä ympäristössä. Onneksi on valinnanvapaus.

      • Anonyymi

        Minä maksan ja Sinä maksat joka ikisen tunkeilijan paskalla käynninkin.


    • ihmepurpatusta

      Hedelmissä ja muissa tuotteissa on varmasti enemmän haitallisia aineita/pöpöjä yms kuin likaisessa korissa. Vastustuskykyhän siinä kasvaa kun on vähän likaista.
      Ihme marmatusta taas. Hätilän Lidl on paras, hyvä henkilökunta ja palvelu. Ainoana miinuksena erittäin typerästi sijoiteltu vaaka hevi-osastolla.
      Käyn jatkossakin.

    • Tosipaskanen

      Hätilän Lidl Hämeenlinnan paskasin kauppa. Hyi helvetti.

    • Anonyymi

      Lidlin savukirjolohifileet vedetään takaisin – saattaa olla raakaa.
      Että semmosta.

    • Anonyymi

      Lidukassa jokainen asiakas on lähtökohtaisesti varas. Siitä syystä matalat hyllyt etkä voi punnita itse. Sakemannien touhuja. Ei keski/etelä euroopassa tunneta Skandinaavista rehellisyyttä !

      • Anonyymi

        Harvialantien alkupään LIDLin naapurissa on K-supermarketissa Apteekki. Siellä myyjä kohteli kuin olisin varas kun kyselin tiskillä hyllystä ottamastani purkista, että miksi tämä on teillä näin kallis. En ostanut ja hän ei antanut minun viedä sitä takaisin hyllyyn, että näin.. asiakaskato jatkuu


    • Anonyymi

      Onneksi on muitakin kauppoja , kuin Lidl. Ja jos siellä kävisin, niin vain pakkauksissa olevia tavaroita harkitsisin ostaa. Hedelmät jättäisin sovinnolla kauppaan.

    • Anonyymi

      Nyt sieltä Lidlistä poistettiin kaloja jotka ei olleet aivan kypsiä. Voi herran jestas tätä kauppaa.

      • Anonyymi

        LIDL on ainoa, joka reagoi nopeasti. Muut kaupat myyvät hyllyn tyhjäksi ja ilmoittavat vasta kun tuote on jo myyty, että mitään ei voida enää tehdä kun rahat on jo lapasessa


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pikkujuttu. Tuo lanka on juuri siksi sininen, että jos katkeaa, niin se löydetään. Kukaan ei kuole ja ei aiheuta vahinkoa vaikka söisit


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei mitään väliä. Kuka tätä jauhelihaa syö raakana? Puolessa suomen porsaan lihassa saattaa olla myös salmonellaa.
        Kanatuotteissa sen sijaan yli puolessa todennäköisesti on. Kuka syö lihaa kypsentämättä?
        Jos syötte jotain sashimia, niin oma on vikanne.. minä en syö, kuten eivät syöneet luolamiehetkään:
        https://www.hs.fi/tiede/art-2000006364426.html


    • Anonyymi

      Nukkuisit välillä niin helpottaa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe