Aloitin alkeiskurssin paikallisessa taekwondoseurassa. Seura kuuluu WTF-liittoon. Löytyykö netistä kuvallista materiaalia liikesarjoista, seisonnoista, löynneistä yms.
kiitoksia.
löytyiskö kuvamateriaalia liikkeistä
6
1316
Vastaukset
- kwondoin
All you need is kukkiwon...
http://www.kukkiwon.or.kr/eng/- micco
Kiitos.
- taekwon-don harrastaja
micco kirjoitti:
Kiitos.
www.nfta.fi
- flamm'ee
taekwon-don harrastaja kirjoitti:
www.nfta.fi
NFTA:ssa harjoitellaan taekwon-doa, ei taekwondoa, liikeet ovat varsin erilaisia.
- Hannu Maunula
Treenailin vuosia sitten TKD:a, ja minulla on kolmen kirjan sarja tarpeettomana. Kirjojen hinta markkoina oli 165 mk/kirja (em hintalappu löytyy vielä kirjoista. Kaksi kirjaa on täysin uudenveroisessa kunnossa ja kolmaskin, jota olen selaillut on kuin painosta tullut.
Kuvitus on erittäin seikkaperäinen, mielestäni paras kirjasarja poomse-puolelta;
- Vol I => Basic techniques & Taegeuk poomse
- Vol II => Basic techniques & Palgwe poomse
- Vol III => Black belt level poomse
Kirjoittaja on Jeong Rok Kim.
Jos on tarvetta ilmoittele, miten/mihin voin ottaa yhteyttä.
- Hannu Maunula
Treenailin vuosia sitten TKD:a, ja minulla on kolmen kirjan sarja tarpeettomana. Kirjojen hinta markkoina oli 165 mk/kirja (em hintalappu löytyy vielä kirjoista. Kaksi kirjaa on täysin uudenveroisessa kunnossa ja kolmaskin, jota olen selaillut on kuin painosta tullut.
Kuvitus on erittäin seikkaperäinen, mielestäni paras kirjasarja poomse-puolelta;
- Vol I => Basic techniques & Taegeuk poomse
- Vol II => Basic techniques & Palgwe poomse
- Vol III => Black belt level poomse
Kirjoittaja on Jeong Rok Kim.
Jos on tarvetta ilmoittele, miten/mihin voin ottaa yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666351
- 645727
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1334948- 624005
- 143875
- 363287
- 713073
- 632925
- 772689
- 492017