Aloitin alkeiskurssin paikallisessa taekwondoseurassa. Seura kuuluu WTF-liittoon. Löytyykö netistä kuvallista materiaalia liikesarjoista, seisonnoista, löynneistä yms.
kiitoksia.
löytyiskö kuvamateriaalia liikkeistä
6
1245
Vastaukset
- kwondoin
All you need is kukkiwon...
http://www.kukkiwon.or.kr/eng/- micco
Kiitos.
- taekwon-don harrastaja
micco kirjoitti:
Kiitos.
www.nfta.fi
- flamm'ee
taekwon-don harrastaja kirjoitti:
www.nfta.fi
NFTA:ssa harjoitellaan taekwon-doa, ei taekwondoa, liikeet ovat varsin erilaisia.
- Hannu Maunula
Treenailin vuosia sitten TKD:a, ja minulla on kolmen kirjan sarja tarpeettomana. Kirjojen hinta markkoina oli 165 mk/kirja (em hintalappu löytyy vielä kirjoista. Kaksi kirjaa on täysin uudenveroisessa kunnossa ja kolmaskin, jota olen selaillut on kuin painosta tullut.
Kuvitus on erittäin seikkaperäinen, mielestäni paras kirjasarja poomse-puolelta;
- Vol I => Basic techniques & Taegeuk poomse
- Vol II => Basic techniques & Palgwe poomse
- Vol III => Black belt level poomse
Kirjoittaja on Jeong Rok Kim.
Jos on tarvetta ilmoittele, miten/mihin voin ottaa yhteyttä.
- Hannu Maunula
Treenailin vuosia sitten TKD:a, ja minulla on kolmen kirjan sarja tarpeettomana. Kirjojen hinta markkoina oli 165 mk/kirja (em hintalappu löytyy vielä kirjoista. Kaksi kirjaa on täysin uudenveroisessa kunnossa ja kolmaskin, jota olen selaillut on kuin painosta tullut.
Kuvitus on erittäin seikkaperäinen, mielestäni paras kirjasarja poomse-puolelta;
- Vol I => Basic techniques & Taegeuk poomse
- Vol II => Basic techniques & Palgwe poomse
- Vol III => Black belt level poomse
Kirjoittaja on Jeong Rok Kim.
Jos on tarvetta ilmoittele, miten/mihin voin ottaa yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623