Aloitin alkeiskurssin paikallisessa taekwondoseurassa. Seura kuuluu WTF-liittoon. Löytyykö netistä kuvallista materiaalia liikesarjoista, seisonnoista, löynneistä yms.
kiitoksia.
löytyiskö kuvamateriaalia liikkeistä
6
1308
Vastaukset
- kwondoin
All you need is kukkiwon...
http://www.kukkiwon.or.kr/eng/- micco
Kiitos.
- taekwon-don harrastaja
micco kirjoitti:
Kiitos.
www.nfta.fi
- flamm'ee
taekwon-don harrastaja kirjoitti:
www.nfta.fi
NFTA:ssa harjoitellaan taekwon-doa, ei taekwondoa, liikeet ovat varsin erilaisia.
- Hannu Maunula
Treenailin vuosia sitten TKD:a, ja minulla on kolmen kirjan sarja tarpeettomana. Kirjojen hinta markkoina oli 165 mk/kirja (em hintalappu löytyy vielä kirjoista. Kaksi kirjaa on täysin uudenveroisessa kunnossa ja kolmaskin, jota olen selaillut on kuin painosta tullut.
Kuvitus on erittäin seikkaperäinen, mielestäni paras kirjasarja poomse-puolelta;
- Vol I => Basic techniques & Taegeuk poomse
- Vol II => Basic techniques & Palgwe poomse
- Vol III => Black belt level poomse
Kirjoittaja on Jeong Rok Kim.
Jos on tarvetta ilmoittele, miten/mihin voin ottaa yhteyttä.
- Hannu Maunula
Treenailin vuosia sitten TKD:a, ja minulla on kolmen kirjan sarja tarpeettomana. Kirjojen hinta markkoina oli 165 mk/kirja (em hintalappu löytyy vielä kirjoista. Kaksi kirjaa on täysin uudenveroisessa kunnossa ja kolmaskin, jota olen selaillut on kuin painosta tullut.
Kuvitus on erittäin seikkaperäinen, mielestäni paras kirjasarja poomse-puolelta;
- Vol I => Basic techniques & Taegeuk poomse
- Vol II => Basic techniques & Palgwe poomse
- Vol III => Black belt level poomse
Kirjoittaja on Jeong Rok Kim.
Jos on tarvetta ilmoittele, miten/mihin voin ottaa yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704