Mua jännittää koulussa aina ihan hirveästi. Aina ku opettaja kysyy multa jotain niin pepustani kuuluu ensin kovaa rutinaa ja pahanhajuiset päästöt leviää ympäristöön. Sen jälkeen käy aina niin et ripuli roiskuu kovalla paineella mun housuihin. Koko luokka haisee tosi pahalle. Mua on alettu kiusaamaan tän ongelman takia. Mikä vois auttaa mua pääsemään eroon tosta hirveästä jännittämisestä? Toivon vaan kunnollisia vastauksia.
Vastaukset 4
Palstalla on uusi koprofiili.
Lausuit tuon siihen tyyliin, joka antaa minulle semmoisen vaikutuksen että täällä on joku toinen/useampia koprofiileja.
Tiedätkö, ketkä he sattuisivat olemaan?
Tee muista kuulovammaisia, ja tuhoa heidän hajuaistinsa.
- jonttul
Tällä palstalla riehuu ihan selvästi joku häirikkö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 110675
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?64516- 39506
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha71437Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät37432Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!21419- 152414
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett38399Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6394- 20371