Minkälainen paikka ?? Onko VKL meininkiä, vai hiljainen paikka ?? Kokemuksia... T: Ulkopaikkakuntalainen.
Jämijärven Baari
17
1656
Vastaukset
- mietin.menoo
Taitaa olla aikas tyhjä Baari, Kun kukaan ei ole siellä käynyt...
- partyparty4567
Hieno baari, maailman parhaita. Kova meininki aina perjantaisin, Paljon julkkiksia !!
- jamibestgirl
Meno kuin VantaaHotellissa.
- isis-sipilä
Oliko hurja meno viikonloppuna ?
- Vanhaoskari
Markkalas ainaki yks ryppynen muari pitää matkustajakotia. Siinä 7-8 äijää vakituiseen. Ent. Akia vastapäivää. Luulimme jotta seuroja, mutta ehei. Rahasta saunottaa ja syöttää. Sillä on siinä joku tosi vanha mies, joka raukka sitte kantaa nämä ruuat, jotka nää asiakkaat sit syövät.
- Ihmettelijä88
Vanhaoskari: Ota asioista enemmän selvää, ennen kun alat tänne tuollaisia kirjoittamaan... asiakkaat, voi helvetti!!!!
- waymen
Irtooko 261:stä perää? Siis tarkoitan naisia, käykö niitä siellä, vai onko paremminkin miesten saluuna?
- gay_bar
siellä käy enimmäkseen puolalaisia homoja.
- Juyytä
Olen poikennut en toista kertaa poikkea enkä käy ennemmin setan bileisiin Tampereelle!
- jyrkkä.hetero
Terävästi kommentoitu aamuyöllä varttia vaille neljä. Toivottavasti seksuaalinen suuntautuminen selkiytyy!
- Jujyytä
Eikä yhtään kirjoitus virhettä eli selvin päin oli kommentoitu Jämin mökiltä ! Herään joka aamu varasin koska joka aamu on armo uusi ota sinäkin se tavaksi ja lue tekstiä ja tule kanssani Tampereelle bileisiin ja sen jälkeen kylpy tynnyrin! Saat paremmat palvelut !
- elohiiret
Mahtoikohan elorieha mennä mitenkä. Niin kuin omasta mielestä?
- Kijy
Mikä on elorieha ?
- eloriiri
Hiljasta oli markkinoilla, leppoisaa kuljeskelua ympäriinsä ja sitten nopeasti pois, tulipahan tämäkin taas kerran nähtyä.
- Mietiskellyt
Markkinat väärässä paikassa... Kyllä kunnan keskustassa poikkeisi jopa satunnaiset ohikulkijat. Vanha juttu ei taida Jämijärvellä pitää paikaansa ; Jotta kasaa ei taida saada vuoren luo ;)
- Marktakaskeskustaan
Kylä se vanhaan tapaan pitä's keskustassa olla eikä Jämin Vuorella. Siinä olis sitten ne baaritkin lähistöllä josta kahdesta pahasta voisi valita.
- baariiin
onko millainen meno hiihtoloma aikaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984