Esinahkani alle tulee valkoisia pieniä palloja ja esinahkaani kirvelee en ole varma johtuuko tämä kun en ole pessyt penistöni huom olen 12 vuotta
Esinahan alle syntyy
14
1654
Vastaukset
Penistöä ei kuulukkaan pestä, sillä nämä valkoiset pallot ovat merkkejä murrosiästäsi. Älä revi niitä pois, muuten ne vievät esinahkasi mennessään.
- penispesula
No ensin kannaa ainakin pestä penis ja katsoa mitä tapahtuu.
- penistöni
penistöni pitää pestä pari kertaa päivässä. Tulehdus pitää heti hoitaa lääkkeellä. Taudin nimi on balaniitti. Lievä hoituu esuilla ja kylpemällä. Voidaan hoitaa klääkärin määräämillä antibioottitipoilla, joita laitetaan esinahan alle pari kolme kertaa päivässä. Voimakkaassa tulehduksessa voi joutua turvautumaan suun kautta annettavaan antibioottikuuriin. http://www.nettiterveys.fi/artikkeli/balaniitti-esinahan-tulehdus
- utelias15vpoika
Kannattaa pestä aamulla ja illalla, minulla oli kirvelyä myös 11-12v ja se johtu yöllisistä siemensyöksyistä ja kun en pessyt. Isoveli kertoi et pitää pestä ja näytti vielä miten. Rasvasin sit bepanthenilla ja muutaman päivän jälkeen ei kirvellyt ja olen muistanut sit aamulla ja illalla pestä esinahan alta ja tiestysti koko kalun ja pallit.
Luulen että se johtuu siemen syöksyistä jotka tuli minulle yölllä ne olivat varmaan kuivunutta siemennestettä mutt putsasin terskani ja esinahan ja vaihdoin bokserit ja kirvelykin alkoi helpottaa mutta ihmettelen vain mistä ne pallot tulivat huomio ne pallot eivät olleet kiinni ihossani ihan kuin ne olisivat olleet likaa tai jotain sinne päin. Mutta haluaisin lisää neuvoja.
Sano asiasta äidillesi, hän hoitaa asian kuntoon omakätisesti.
- paskapaska2856
Hyi hemmetti
Yleensä tuo pahanhajuinen tahmea smegma on ihon omaa eritettä kuten talia (samaa kuin finneissä) seä hikeä, lisäksi siinä on hiukan virtajäämiä sekä jonkun verran myös siemennestettä. Esinahan alla se hautuu ja penis aina hiukan liikkuu kalsareissa kun itsekin liikut, mutta se liikkuu myös siksi että se jäykistyy (erektio) ja taas palautuu normaaliksi. Kaikki tuo aiheuttaa esinahan liikkumista jossain määrin. Mitä enemmän eritettä nahan alla on sen pahempi haju siellä yleensä on. Toki pienikin määrä voi aiheuttaa hajua siellä. Smegman tunnistaa vaaleasta tai hiukan kellertävästä väristä ja se on koostumukseltaan tahmeaa. Eniten sitä kertyy juuri terskan reunalle ja vakoon.
- Mitaihmettaaaa
Hyi helveti!!
No tuota niitä palloja ei enään ollut tullut ja kun käyn suihkussa niin voisin aina pitsata terskan kiitoksia myös kommenteista
Ainiin hoitsukundi penikseni on nyt aivan bormaali mutta nyt esi nahkaani kutittaa ja luulen ettävse johtuu siitä kun terskani oli ounottanut viime viikolla kun en ollut pessyt sitä jos voit auttaa toivon että vastaat tähän
selinveikko kirjoitti:
Kiitos ja jos tämä ei lopu niin menen lääkäriin.
välttämättä ei tartte lääkäriin mennä. Kutina voi olla merkki myös hiivasta tai jostain vastaavasta. Onko terskan iho liian kuiva tai ihon pinnalla vaaleaa kuivan näköistä "hilsettä"? Jos on niin sen voi hoitaa apteekista saatavalla Canesten voiteella. Pesun ja kuivauksen jälkeen laita yöksi ohuelti voidetta koko terskan alueella ja esinahan alle kun se on vedetty kokonaan taakse. Rullaa esari voiteen päälle ja anna vaikuttaa. Toista käsittely seuraavana päivänä. Jos ei auta, niin laita yksityisviestiä tulemaan ja mietitään sitten onko tarvetta lääkäriin vai ei.
- miki-66
Se se vasta epänormaalia olisikin jos sinne tulisi ruskeita palloja niinkuin homoilla tulee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674202Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D853783- 423265
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232459Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa552286- 482115
- 471808
- 361760
- 301596