mä haluisin tietää et sopiiko kalat ja kaksonen yhteen kun mun poika frendi on kaksonen! pliis auttakaa mua selvittämään se!
kala ja kaksonen?sopiiko yhteen?
10
494
Vastaukset
- Niko
ne sopii tai sitten ei. Se on vähän sama kun kysys, voiks savolainen ja turkulainen olla yhdessä. Jotkut voi ja jotkut ei. Sulle kans, käy laskees teidän karttanne ja menkää vaikka yhdessä astrologin kans keskusteleen. Siitä se lähtee. Pitää katsos, katsoa koko karttaa, jos sä kysyt tuollaisen kyssärin astrologian näkövinkkelistä. Muuten sillä ei oikein ole merkitystä. Sorry.
- kalat
Ihan ilman karttoja sun muita voin vastata pitkän kokemuksen jäljiltä,että kyllä sopii,jos sopeudut siihen,että hän vie ja sinä vikiset! Toisaalta kaksonen on kiltti,hauska ja ihana,toisaalta hyvä selittäjä omaksi edukseen,itsepäinen,miniminä-ihminen! Neuvo vielä tähän loppuun;älä anna liikaa periksi hänelle,vain sopivassa määrin! Tsemiä!
- kaksonen
Ihania mielipiteitä! Itse seurustelin kalan kanssa 15 vuotta ja oli se aikaimoista meininkiä,, eiköhän se luonne ja kasvatus kannata tsekata ennen horoskooppeja.Tsemppiä vaan multakin teille!! :))
- kaksonen
no ite kaksosena voin sanoo et mun mielest kaikki kala jätkät jotka mä tunnen elää vähän liikaa omassa maailmassaan... mutta... täähän on vaan mun mielipide.
- kysymys...
mulla on poikafrendi joka rakastaa mua ja mä sitä, mut me ei tunneta hirveen hyvin toisiamme, sen horoskooppi on skorppioni... yks tyyppi rakastaa mua koulussa ja oon huomannu sen, mut senkin horoskooppi on skorppioni. ei se oo mikään paha asia, mut se on aivan kamala tyyppi...! nii et kysymys kuuluu: onko kaikki skorppionit samanlaisii...?
- Goddess
Mä seurustelin skorpparin kaa 2 vuotta, ja nyt on seurustellu toisen skorpparin kaa 2 vuotta. VARO! skorpparimiehet on todella mustasukkaisia ja voi sanoa aika rumasti, vars. riitojen aikana.
Skorpparinaiset on taas joko liian picky, eli mikään ei käy, tai voi jopa rikkoa perheen tai toisen suhteen oman etunsa takia.
MUTTA ennen kuin joku suuttunu skorppari haukkuu mua, niin lukekaas tää: mä en yleistä, vaan kerroin omam kokemukseni. Piste. - huomauttaa
Goddess kirjoitti:
Mä seurustelin skorpparin kaa 2 vuotta, ja nyt on seurustellu toisen skorpparin kaa 2 vuotta. VARO! skorpparimiehet on todella mustasukkaisia ja voi sanoa aika rumasti, vars. riitojen aikana.
Skorpparinaiset on taas joko liian picky, eli mikään ei käy, tai voi jopa rikkoa perheen tai toisen suhteen oman etunsa takia.
MUTTA ennen kuin joku suuttunu skorppari haukkuu mua, niin lukekaas tää: mä en yleistä, vaan kerroin omam kokemukseni. Piste.Hei,kana-aivo! Alkaa pikkuhiljaa ottaa nuppiin nää sun lässytykset joka palstalla! Otat joka asiaan kantaa,vaikket tiedä näköjään niistä mitään!! Etkä liioin ymmärrä,nytkin oli kyse kalat-ja kaksonenhoroskooppimerkeistä,ja sössötit skorppareista,mitä ne tähän kuuluu?? Käytä aivojas,jos mahdollista,ja lue otsikko,ennenkuin vastaat!!
- Goddess
huomauttaa kirjoitti:
Hei,kana-aivo! Alkaa pikkuhiljaa ottaa nuppiin nää sun lässytykset joka palstalla! Otat joka asiaan kantaa,vaikket tiedä näköjään niistä mitään!! Etkä liioin ymmärrä,nytkin oli kyse kalat-ja kaksonenhoroskooppimerkeistä,ja sössötit skorppareista,mitä ne tähän kuuluu?? Käytä aivojas,jos mahdollista,ja lue otsikko,ennenkuin vastaat!!
olet ja pellenä pysyt! jos jokin tällä palstalla (tai jollain muulla palstalla) ärsyttää, ohita ja anna olla!
Ai niin, ja mä vastasin linkkinä olevaan kysymykseen "ONKS KAIKKI SKORPPARIT" jne jne, joten olet väärässä, minkä lisäksi olet naurettava kusipää jolla on asennevamma. toivottavasti jäät auton alle.
Ja enköhän mä tiedä ihan tarpeeksi kaikesta, mihin otan kantaa.
Joten lue sä vaan otsikko tarkemmin ennen kuin haukut ihmisiä, pelle!
- kalat
munkin poikafrendin horoskooppi on kaksonen, ja me ollaa ehkä liianki hyvissä väleis...
- brunetti
Mulla olis ihan sama ongelma!! Oon ite kalat ja mun entinen poikakaveri oli kaksonen! Se jätti mut! Joten kannmattaa varautua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358