Miksi monet rehtorit yms toimitusjohtajat eivät ota asiaan mitään kantaa? Heidän autonsa mb, bmw, JNE (arvo 50-100te)(uutena jopa 200te) paljon huonompi mutkissa kuin joku pikku 10 te:n suzuki. Harmittaako teitä?? Onko itsetuntonne täysin murrettu??Teidän autot eivät pärjää kaarrenopeuksissa halvoille pikkuautoille. Lukekaa vaikka autolehtiä. HÄVETKÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!
luxusautot
huonotautotkalliita
2
208
Vastaukset
- Toyotawoman
Auto taitaa olla ihan muussa tarkoituksessa hankittu. Jos jollakin on rahaa siihen, niin annetaan ajella millä haluaa.
- liikamassaonliikaa
Kyllä se niiden kokoomuslaisten pellejen ilmeistä jo näkee, että heitä harmittaa, kun totuus heidän autojen huonoista kaarrenopeuksista tulevat ilmi. Itse vedin yhden mutkan kerran kovaa ja eräs pelle yritti vastata haasteeseen. Ojaan ajoi. Nauroin päälle. Vauhdit aika hiljasia. Ei se loukkaantunut, mutta oli hölmistynyt, kun pikkuautone pesi sen mennen tullen. Liukas keli. Leveät renkaat ja korkea painopiste ja massa ovat huonoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727609
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264268- 503898
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 513006
- 492649
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262386- 352081
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2742076Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552025