eurajoella

läskitnaiset

Moni eurajokilainen on olevinaan niin kokoomuslaista. Läskit ja etenkin turvonneet naamaläskit ovat niin konservatiisisia, että. Elävät leveästi läskeineen velaksi, vaikkei ole todellisuudessa parempia kuin ketään muu kuka ei halua velaksi elää! Ämmät kuvittelevat olevansa parempia kuin muut, vaikka he itse (naiset) ovat huonosti palkattujaja elävät miestensä siivellä.

13

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärsyttänytitseäkin

Elitismi pakkaa joskus ärsyttämään;) En tiedä mitä tarkkaanottaen tarkoitat, mutta usein on kyllä niin, että kokoomuslaisuus tarkoittaa näyttämistä, perimistä, tyhjiä taskuja ja velkaa. Ystäväpiirin pitää olla "jotakin". Pienillä paikkakunnilla on helppo loistaa;)

• läskitnaiset

Just tota samaa tarkoitan. Juuri näin.

• naamaläskit

Niin ja noi naamaläskit ärsyttää muakin. Rumia ämmiä, jotka ei meikilläkään kaunistu, vaikka kuin yrittäisi. Ovat kateellisia luonnostaan hoikille ja kauniille liikunnallisille naisille! Hävetkää naamaläskit!!

• Maatuskatatjaana

Eniten ärsyttää just se, et ollaa nii olevinas, vaikkei ol mitään saatu itte aikaan. Tuttua täällä Pohjois-Eurajoella ainakin.

• Jormasetä

Tasokasta keskustelua 😂
      Taitaa olla teinit asialla

• Entinenteini

Ei teinit moiseen alennu !

• kakekin123

Eorjoell o ain olttu olevinas paremmppi ko muuall--.

• naamaläskitvittuun

Teinit eivät ole asialla. 30 kymppiset miehet, jotka tietävät asioista.

• läskeistä

On kyllä syvälle luotaavaa keskustelua tällä palstalla...

• fillarifdiiru

Onhan se rikas mies aina kautta historian ollut naisen paras sosiaaliturva. Naisella on jotain mitä mies haluaa hintaan mihin hyvänsä.

• Kateuskielto

Sattumalta aukaisin tämän keskustelupalstan. Minulla ei ollut aavistustakaan, että ihmiset kirjoittavat näin ala-arvoista tekstiä. Minulle on aivan samantekevää miltä toiset naamaltaan näyttävät ja mitä puoluetta edustavat. Yritän hoitaa vain omat asiani ja tehdä sitä mihin minulla on varaa. Kyllä kateutta on monenlaista.

• nainenonnaisellenainen

No tuskinpa kirjoittajina on miehiä, vaan naiset haukkuvat naisia. Niinhän se aina menee :(

• ahtaajat

Anteeks vaan. Olen kyllä töissä Satamassa ahtaajana 65te vuosi. En suostu elättäjäksi. Asuinkumppani tienaa suunnilleen saman.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3234
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      321
      2822
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1556
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1282
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1252
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1041
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1000
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      997
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      970
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      924
    Aihe