Moni eurajokilainen on olevinaan niin kokoomuslaista. Läskit ja etenkin turvonneet naamaläskit ovat niin konservatiisisia, että. Elävät leveästi läskeineen velaksi, vaikkei ole todellisuudessa parempia kuin ketään muu kuka ei halua velaksi elää! Ämmät kuvittelevat olevansa parempia kuin muut, vaikka he itse (naiset) ovat huonosti palkattujaja elävät miestensä siivellä.
eurajoella
13
396
Vastaukset
- Ärsyttänytitseäkin
Elitismi pakkaa joskus ärsyttämään;) En tiedä mitä tarkkaanottaen tarkoitat, mutta usein on kyllä niin, että kokoomuslaisuus tarkoittaa näyttämistä, perimistä, tyhjiä taskuja ja velkaa. Ystäväpiirin pitää olla "jotakin". Pienillä paikkakunnilla on helppo loistaa;)
- läskitnaiset
Just tota samaa tarkoitan. Juuri näin.
- naamaläskit
Niin ja noi naamaläskit ärsyttää muakin. Rumia ämmiä, jotka ei meikilläkään kaunistu, vaikka kuin yrittäisi. Ovat kateellisia luonnostaan hoikille ja kauniille liikunnallisille naisille! Hävetkää naamaläskit!!
- Maatuskatatjaana
Eniten ärsyttää just se, et ollaa nii olevinas, vaikkei ol mitään saatu itte aikaan. Tuttua täällä Pohjois-Eurajoella ainakin.
- Jormasetä
Tasokasta keskustelua 😂
Taitaa olla teinit asialla- Entinenteini
Ei teinit moiseen alennu !
- kakekin123
Eorjoell o ain olttu olevinas paremmppi ko muuall--.
- naamaläskitvittuun
Teinit eivät ole asialla. 30 kymppiset miehet, jotka tietävät asioista.
- läskeistä
On kyllä syvälle luotaavaa keskustelua tällä palstalla...
- fillarifdiiru
Onhan se rikas mies aina kautta historian ollut naisen paras sosiaaliturva. Naisella on jotain mitä mies haluaa hintaan mihin hyvänsä.
- Kateuskielto
Sattumalta aukaisin tämän keskustelupalstan. Minulla ei ollut aavistustakaan, että ihmiset kirjoittavat näin ala-arvoista tekstiä. Minulle on aivan samantekevää miltä toiset naamaltaan näyttävät ja mitä puoluetta edustavat. Yritän hoitaa vain omat asiani ja tehdä sitä mihin minulla on varaa. Kyllä kateutta on monenlaista.
- nainenonnaisellenainen
No tuskinpa kirjoittajina on miehiä, vaan naiset haukkuvat naisia. Niinhän se aina menee :(
- ahtaajat
Anteeks vaan. Olen kyllä töissä Satamassa ahtaajana 65te vuosi. En suostu elättäjäksi. Asuinkumppani tienaa suunnilleen saman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036