Moni eurajokilainen on olevinaan niin kokoomuslaista. Läskit ja etenkin turvonneet naamaläskit ovat niin konservatiisisia, että. Elävät leveästi läskeineen velaksi, vaikkei ole todellisuudessa parempia kuin ketään muu kuka ei halua velaksi elää! Ämmät kuvittelevat olevansa parempia kuin muut, vaikka he itse (naiset) ovat huonosti palkattujaja elävät miestensä siivellä.
eurajoella
13
479
Vastaukset
- Ärsyttänytitseäkin
Elitismi pakkaa joskus ärsyttämään;) En tiedä mitä tarkkaanottaen tarkoitat, mutta usein on kyllä niin, että kokoomuslaisuus tarkoittaa näyttämistä, perimistä, tyhjiä taskuja ja velkaa. Ystäväpiirin pitää olla "jotakin". Pienillä paikkakunnilla on helppo loistaa;)
- läskitnaiset
Just tota samaa tarkoitan. Juuri näin.
- naamaläskit
Niin ja noi naamaläskit ärsyttää muakin. Rumia ämmiä, jotka ei meikilläkään kaunistu, vaikka kuin yrittäisi. Ovat kateellisia luonnostaan hoikille ja kauniille liikunnallisille naisille! Hävetkää naamaläskit!!
- Maatuskatatjaana
Eniten ärsyttää just se, et ollaa nii olevinas, vaikkei ol mitään saatu itte aikaan. Tuttua täällä Pohjois-Eurajoella ainakin.
- Jormasetä
Tasokasta keskustelua 😂
Taitaa olla teinit asialla- Entinenteini
Ei teinit moiseen alennu !
- kakekin123
Eorjoell o ain olttu olevinas paremmppi ko muuall--.
- naamaläskitvittuun
Teinit eivät ole asialla. 30 kymppiset miehet, jotka tietävät asioista.
- läskeistä
On kyllä syvälle luotaavaa keskustelua tällä palstalla...
- fillarifdiiru
Onhan se rikas mies aina kautta historian ollut naisen paras sosiaaliturva. Naisella on jotain mitä mies haluaa hintaan mihin hyvänsä.
- Kateuskielto
Sattumalta aukaisin tämän keskustelupalstan. Minulla ei ollut aavistustakaan, että ihmiset kirjoittavat näin ala-arvoista tekstiä. Minulle on aivan samantekevää miltä toiset naamaltaan näyttävät ja mitä puoluetta edustavat. Yritän hoitaa vain omat asiani ja tehdä sitä mihin minulla on varaa. Kyllä kateutta on monenlaista.
- nainenonnaisellenainen
No tuskinpa kirjoittajina on miehiä, vaan naiset haukkuvat naisia. Niinhän se aina menee :(
- ahtaajat
Anteeks vaan. Olen kyllä töissä Satamassa ahtaajana 65te vuosi. En suostu elättäjäksi. Asuinkumppani tienaa suunnilleen saman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko532301Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182171Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1671854Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82321339Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271269Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861144Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661065Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.101952- 84887
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70862