Annelle..............
<3
Hyvää lauantaita.............
10
214
Vastaukset
- elluhalloyb
Lalaaalaaa
Mulla onkin punainen ilmapallo
Ihan sydän 💓 ilmapallo 🎈 (*_*)- Elluhalloyb
Risto
Sä oot kauhee...
Mä en kestä vanhoi kirjoituksii....
Mul on ollut ruuvit löysänä...
Hahahaaa😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Narkkarinlevike
Sun sihteeriyshakemus hylättiin, senki härskimpi torakka, pasko yo hattuus, hatuttaako, jeesus löyti kolumbuksen, kristoffer löyty sub teeveeltä, mainoskikka, anne olikin manne, älä selevitä senki sokee opaskoira, nää ei oo sokko rehvit, en oo kirjevaihtokaveris höpsö, älä seuraa, seuraa toimitusjohtajaa, sun yliälykkyytes meni yli hilseen senki tamppoonin haistelija, ole rauhassa, olen täällä, ole siellä, täh? Ei kuulu... ps. Cia toimitti asiakirjat, sun markkinarakos arvo on tippunu, pese klitukkas, senki kusi suodatin pussi, keitä kahavit, senki vibratötö
- elluhalloyb
Risto
Sä taidat olla CIA:KIN
EN KESTÄ(*_*)
- gkkgkkk
Älä tuu kysymään kahvia.. sulle ei ole tarjolla mitään täälläkään päässä.
- pienilumiheppa
Siellä on hyvä lumiukkokeli, vaikkakin aika vähän lunta. Mene kokeilemaan, tee vaikka
- KyImis_
Hyvää isolauantaita. Jee jee bileet 🎈🎆🚜🔴
- Annielennoxilta
Hyvää yötä Ristolle..
..................<3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798