Olen tekemässä kanavatyötä ja minusta lanka joissain kohdissa tulee sellaiseksi rönsyileväksi, ettei se ole tasaista. Minun täytyy kehystää se sellaiseen lasiseen kehykseen, kun muuten se on epäsiisti jäljeltään. Onkohan langat viallisia?
Kanavatyön tekeminen
1
1114
Vastaukset
- Pylli-täti
Olen tehnyt paljon kanavatöitä ja omat vinkkini ovat seuraavanlaiset.Kanavakangas on niin kovaa ja tärkättyä, että lanka rispaantuu helposti.
Ota lanka suht lyhyinä pätkinä tai jos on iso alue samalla värillä, jätä puolet siitä neulassa olevasta langasta roikkumaan vapaana ja ompele ensin se neulassa oleva puolikas loppuun ja pujota sitten jätetty lanka neulaan ja jatka sillä. Näin säästät lankaa, kun pääteltävänä on vain ne kaksi langanpäätä.
Toinen konsti on, että pistelet neulalla joka reiän erikseen, siis pistät oikealta puolelta läpi ja erikseen nurjalta läpi,älä vedä lankaa kerralla sekä piston ylä että alalaidasta. Hitaampaa, mutta lanka pysyy ehjänä pinnaltaan.
Toivottavasti olin avuksi. Mukavaa "pistelyä" sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1164755Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1834479Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1171922- 4031701
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331462Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61189Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3681176- 741100
- 741045
- 92988