Kertokaa mistä johtuu, että Lopen perunan laatu on heikentyny huomattavasti viimeisen kolmen vuoden aikana.
Ennen olin ylpeä perunastamme. Vein sitä sukulaisille ympäri Suomen. Enää sitä ei kehtaa viedä.
Jos ostat 10 perunaa, niistä 3-4 on pilalla. Ne on niin sanottuja kindereitä. Pilaantuminen selviää vasta perunan halkaisemalla. Nostokoneetkin taitaa nykyään olla kovakouraisempia, kun pintavaurioita lähes jokaisessa.
Omaa suosikkiperunaa Annabellaa joutuu hakemaan Hyvinkäältä, jos haluaa syötäväksi kelpaavaa. Riihimäen marketitkin myi loppilaista perunaa.
Lopen peruna vai Lopen kinder
6
1204
Vastaukset
- lopin
säät ei suosi liian isot vaihtelut
siämenpotus ei kannata säästellä
ei samaa peltoon useampana vuotena peräkkäi
ite älä ota niitä isoimpia potui laarist ku ostat - kannattaa-ajatella
maarianhaminan peruna 11.47
- lanttuja
lopen viljelijät ei osaa. laatu on huanoo ku kaikki pakataan samaan lootaan vaikka seaassa on huanoja. ne on sitten ahneita. perunat pestään ensin ja siten ne sekotetaan mullassa j a myydään ei pestynä perunana torilla ja asiakas uskoo kaikkki mitä myyjä sanoo. hintaa on liikaa ja laatu huono. virosta tulee ja ruotsista parempia perinoita
- dgfgfdnjc
nykyperunat ei maistu miltään .vielä 80-90 luvulla oli paremman makuisia pysty syömään pelkästään, timo varhaisperunat tosi hyviä ja talviaikaan sabina oli maukasta.
nykylajikkeet ei enää maistu miltään vaikka keittää kuorineen pakko pistää jotain kastiketta et saa syötyä. - ruosila
ne sekottaa sie virolaista perunaa sekaa kun sitä saa halvalla ja myydää kotimaisena ku voitot on hyvät.
- Aateli
Joo. Tosiaankin. Kurjaa kun itse Loppilaiset pilasivat oman hyvän perunansa maineen. Läheltä seuranneena nään kun perunat tuodaan aivan muualta. Ja myydään Loppilaisena. Jo muutaman vuoden olen huomannut esim toreilla olevat Lopen perunat ovat ihan muualta. Kurjaa kun myyjät luulevat että asiakkaat uskovat heitä. Sama koskee mansikan, sienien ym myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875