Decora sisustusliike

Sisustus

Minne se on kadonnut Uudeltakadulta? Avaako uutta paikkaa jossakin muussa osoitteessa Oulussa? Siellä oli niin kaunista tavaraa.

7

535

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OhikuIkija

Muka muuttaa toiminta muotoaan. Konkka se käytännössä on. Kauan on sinnitellytkin ilman parkkipaikkoja.

• ddsd

Varmaan konkka käynyt kylässä, kun missään ei ole mainintaa minne on mennyt. Ei edes ovissa, ei Facessa. Ei ihme, kaikelle liiketoiminnalle surkea paikka.

• Sisus-taja

Maakunnan "ykköslehdessä" so. "Kaleva" oli parina päivänä ilmoitus, jossa Decora ilmoitti toiminnan lopettamisesta ja loppuunmyynnistä. Varmaankin hyvä päätös yrittäjän kannalta, yrittämisen edellytysten heikentyessä sijaintipaikassaan.

• VaiMitä

Ei noin vain kadota kuin häätämällä tai muuten pakosta.

• OhikuIkija

Sen verran liukkaasti katosi ilman uutta osoitetta, että häätö ihan mahdollinen.

• Anonyymi

Sisustusliike Decora on avannut uuden liikkeen vuoden 2018 toukokuussa osoitteessa Pakkahuoneenkatu 5. Siis Oulun keskustassa edelleen.
      Yritys on ollut toiminnassa koko ajan vaikka kivijalkaliikettä ei välillä ollutkaan.Olen jatkanut sisustussuunnitelmien tekemistä ja toteuttamista koko ajan. Suunnittelu on aina ollut yrityksen perusliiketoimintaa. Kyse on omasta vapaaehtoisesta valinnasta. Häätö eikä konkka ole kyseessä kuten jotkut näihin keskusteluihin osallistuvat näyttävät ilkeämielisesti arvelevan.

• Anonyymi

Rasistit ajoivat liikkeen pois. Hävetkää rasistit!

Ei rasismille!

Nimim. RaukkaOnRasisti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe