Kolmen koti rannikolla on ehkä huonoin , mauttomin, sisustusblogiksi itseään tituleeraavaa paskaa mitä olen koskaan lukenut !! Ei ihan riitä että kirjoittaa eri kokoisilla kirjaimilla ja kuvaa samaa PÖYTÄÄ joka ikinen päivä. Sitten ne silmälasit ja aukaistut kirjat niin kun kuukaudesta toiseen..... Ihan vaan tiedoksi että jos ei todellakaan ole mitään sanottavaa niin lopettaminenkin on ihan sallittua. Kyllä paistaa läpi väkisin kirjoittaminen ja ne kuvat YÖK mitä skeidaa !!!!
Vastaukset 5
- hause
Joo olen kyllä samaa mieltä. Blogin kun voi laittaa kuka tahansa. Olisi kuitenkin kiva että kun vuosien jälkeen ei ole enää mitään sanottavaa ,lopettaisi koko blogin eikä yritettäisiin väkisin vääntää juttua niin kuin juuri mainitsemassasi blogissa tunnutaan tekevän !!!
- uneksi123
Nyt oli näköjään laittanut sinne typerään blogiinsa tästäkin postauksen. Säälittävää mutta eipä tarvinut keksiä sille päivälle sitä samaa erikokoisilla kirjaimilla pöydästä ja parista kynttilästä tehtyä juttua jossa ei ole niinku mitään sanomaa.... Sai tietysti kovasti sääliä kun tuttunsa puolustelivat. Blogi on alkujaan ollut ihan hyvä mutta kuten sanottu että siitä paistaa väkisin tekeminen. En tiedä ketä kiinnostaa ne koirastakin otetun 100000 kuvaa ?? Nyt on sit magee fiilis kun hänet mainitaan täällä !!! Ehkä on hyvä että yksi sanoo ääneen sen mitä aika moni ajattelee ??
- sisustus-mielipuolisuus
Onhan se hulluutta jos koti on remontissa 24/7 periaatteella blogin tai jonkin muun syyn vuoksi, kuten mielipuolisuuden.
- elää
Ihan vaan tiedoksi, että on ihan sallittua jättää sellaisen blogin lukeminen, josta ei tykkää....hei haloo!
- hyi-haloo
Jätetty on jo mutta kuitenkin täytyy ensin lukea että voi arvostella ja lopettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37625Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️35609- 69596
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43561- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62386- 52369
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364- 17362
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338