Ei seksihaluja kännissä

bpiu

Tyttöystäväni ei ole niitä kiihkeimpiä naisia, mutta hän antaa vain selvin päin. Humalassa ollessaan ei suostu seksiin ollenkaan. Onko tämä yleistäkin, että alkoholi lisää naisen haluttomuutta? Yleensä on kai päinvastoin?

9

1571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinnyttaas

      Minä en tykkää myöskään seksistä humalassa, se on jotenkin tylsää ja se ei tunnu missään. Varsinkin jos on juonut paljon ja pitää asentoja vaihdella tai jos itse on päällä niin tulee vaan huono-olo (myös se jatkuva liike). Selvinpäin se on parasta, pystyy keskittymään olennaiseen ja siihen, että voi antaa ja saada nautintoa enemmän :)

      • Näinnyttaas

        Niin ja plus sitten se, että tuntuu siltä kun muut joita aina vaan humalassa panettaa enemmän on horoja, jotka pääsee seuraavana päivänä kerskumaan kun on taas yhden kaadon saanut (siis omasta kokemuksesta, en yleistä, mutta ne muutamat joita tunnen niin tämä on suuri ylpeyden aihe). Kummiskin sanovat myös sitä, että meinaavat nukahtaa sen aikana ja että ei se missään tuntunut kun se mies "jyysti"..


    • bpiu

      Mutta kun tyttöystäväni ei ole koskaan harrastanut seksiä humalassa, niin mistä hän tietää ettei pidä siitä? Tätä olen kysynyt häneltä itseltäänkin, mutta hän vain sanoo, että ei hän siitä selvin päinkään niin kauheasti pidä.

      • Naiselta

        Mulla ei ainakaan ole siitä kiinni, ettei tekisi kännissä mieli. Mut en vaan pysty harrastamaan seksiä kännissä. Oikeastaan ei tarvii ees paljoa juoda niin mikään ei tunnu enää miltään. Vähän niin kuin puudutus ois päällä. Oon ollut tosi tyytyväinen et noin on. Ei tuu kännissä sekoiltua vieraiden miesten kanssa.


    • mikävika

      Minä olen myös huomannut itsessäni sen et jos olen ottanut niin seksi ei tunnu miltään en kiihotu eikä orgasmiakaan saa aivan kun tunto katoaisi.Selvin päin olen hyvinkin aktiivinen ja saan sekä kiihotun.Mut alkoholi vie tunnon silti jos mieheni haluaa en estele mut sitten on kurja kun hän toteaa että häneltäkin halut katoaa kun en ole mukana.No puhumalla suoraan on selvitty tähän asti

    • Iso osa Suomen alkoholiongelmista poistuisi, jos kaikilla ihmisillä olisi niin, että kännissä naisia ei huvittaisi ja miehet eivät pystyisi! : D

      Tosin: Taitaisi suomalaiset silloin kuolla sukupuuttoon aika äkkiä. Aina nalkutetaan siitä, kuinka monta ihmistä alkoholi tappaa, mutta harvemmin siitä, kuinka monta panee alulle...

    • öjasd

      Alkoholi on hermostoa lamaannuttava aine ja heikentää kaikkien tuntoaistia, ei vain joidenkin.

    • Gattusole

      Miks pitäis haluta seksiä humalassa? Humalalla on tietty tarkoitus ja seksillä omansa. Kuulostaa tosi oudolta seksi humalassa. Se on vähän niinku menis huvipuistoon ja haluaisi pyöriä kahdessa laitteessa yhtäaikaa. Sitäpaitsi jo pienessä humalatilassa saattaa kontrolli pettää niin, että tulee suostuneeksi seksissä johonkin mihin selvin päin ei. Ja aika monet vahinkoraskaudet on kohellettu humalassa.

    • Mahdollinensyy

      Alkoholi voi häiritä fyysistä kiihottumista myös naisilla. Seksi ei ole mukavaa jos ei ole fyysisesti kiihottuneessa tilassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe