Miksi rakkaus joskus satuttaa,joskus se tuntuu niin ihanalta,
Miksi,miksi
Miksei se voi koko ajan tuntua hyvältä?
Koska se ei olisikkaan rakkautta,jos se ei joskus vähän satuttaisikkin,näin minä olen sen ajatellut.
Mutta miten te muut sen koette? kuuluuko sen välillä sattuakkin?
miksi rakkaus
3
574
Vastaukset
- Rakkauden ammattilainen
tuntee vain onnellisen rakkauden ei tunne rakkautta lainkaan.
Satuttaa mitä satuttaa. Työtähän tässä vain tehdään, se on niitä ammatin varjopuolia. - kommentaattori
...on. Ja miltä sekin tuntuis jos ois aina ihanaa, kyllä sen kriisin kehittäis sitten vaikka mistä.
Rakkauden kuuluukin raaaaaaastaaaaaa.- raastinrauta
Kyllä vaan ja varsinkin sellainen rakkauden kohde, jota ei koskaan tule saamaan.
Ikävä on pohjaton, kun en häntä nää...
silloin ajattelen vain häntä...
kun olen hänen seurassaan olen vaivautunut, lukossa, ujostelen...
kun hän painaa oven kiinni perässään, tunnen tyhjyyttä...
kun yritän nukkua, siitä ei tule oikein mitään...
kun tunnistan hänen tuoksunsa huoneessa, vedän tuoksua keuhkot täyteen...
kun hän katsoo silmiini ja nauraa, tunnen pakahtuvani
kun hän kävelee töistä kotiin kanssani, liidän irti maasta
kun hän ei ota yhteyttä itse, mietin kelpaanko hänelle edes ystävänä...nyyh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain677571Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242989- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651679Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221512Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711461- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774