Oli mukavaa...

Niin kauan ku sitä kesti..Näköjään on tullu jutut tiensä päähän...ei voi mitään.. Myönteisyys omista ongelmista huolimatta ei näköjään auttanut. Mä toivon että jokainen osaisi laittaa asiat arvojärjestykseen, sillä loppujen lopuksi se oikea totuus on tuolla netin ulkopuolella.

53

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EntinenKittiechihunen-81

      No minun mielestä voit/voitte jatkaa porukalla palstailua, minä voin jäädä pois, kun en passaa joukkoon..

      Muistan kun täällä oli sinä, tonttu ja minä, meillä oli kiva palstakaveruus.. Mutta kun ariel ja pojat tulivat, niin kaikki muuttui, en tarkoita pahaa, mutta noin se on. Tonttukin innostui arielista paljon, huomasin ettei hän minulle juttele..

      Oikeasti itseäni kyllästyttää kuola ja flirtti jutut, sekä se että kaunis nainen sitä ja tätä.. Miksei voida jutella muillekin ja normaaleista jutuista porukalla??

      Olen oikeasti ollut pahoillani että aiheutin kiusaa arielille ja olen siitä oikeasti pyytänyt anteeksi.. Mutta minä en vaan ymmärrä että ariel kirjoittaa noita flirtti juttuja, yllyttää vain noita perään kuolaajia.. Tuosta asiasta ei minun mieli muutu.

      Joten ehkä on parasta että minä jäisin täältä pois? Niin ehkä muiden kaveruus ja jutut saa jatkua?

      • herne_patjan_alla

        Keksi itelles muuta ajteltavaa niin ongelma on ratkaistu.


      • Minulla ainakin on sinua ikävä... Sinua harmittaa kun en puhu omista asioista täällä.. Ei niistä ole kerrottavaa.. Tylsää minun elämä on... Niin tylsää että ihmiset saisivat siitä unisadun.

        Sinun elämä kuulostaa paljon jännittävältä..


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Minulla ainakin on sinua ikävä... Sinua harmittaa kun en puhu omista asioista täällä.. Ei niistä ole kerrottavaa.. Tylsää minun elämä on... Niin tylsää että ihmiset saisivat siitä unisadun.

        Sinun elämä kuulostaa paljon jännittävältä..

        Siis kittietä ikävä..


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Siis kittietä ikävä..

        Ja muita


      • piristi_lukea

        Olisitpa antanut nuoren kukan kukkia, iloa siitä vaan kaikille oli.


    • RessuNro5

      Sinulla on sydän paikallaan, se ensialkuun tärkeimpänä. Olet helmi naiseksi mutta se lienee tiedossasi.

      Perjantai-illan tuoksinnassa havahduin Arielin umpisolmuun. Halloween viikonlopusta lähtien inside-tsoukkina jatkettu läppä minusta ritari Sinipartana heräsi henkiin joten tartuin hänen avunpyyntöönsä. Olen toki varattu mies mutta tietynlainen läpänheitto on minusta ok. Minkä lumipalloefektin viestini aikaansai tuli täysin puskista.

      Ariel kokee palstailun ahdistavaksi eikä se ole ihme. Eilinen oli sitten se viimeinen niitti. Me olemme porukalla WhatsAppissa eli erityistä syytä täällä oloon ei ole. Siellä voi rauhassa kirjoittaa jos vaikka panettaa. Ketään ei häiritse.

      Kaunis nainen on kaunis nainen. Toki kukaan ei tahdo että hänen pitäisi pyöriä tuhkassa jotta muilla olisi parempi mieli.

      • EntinenKittiechihunen-81

        Aika moni kyllä on sitä mieltä ettei varattuna flirttailla joka miehelle tai naiselle.. Jos minun aviomies alkaisi lirkutella, silmäillä ja ym. tuollaista.. Niin kyllä loukkaantuisin, ja ajattelisin että suhteessamme on jotain vikaa.. Ja kun minun tekee mieli flirttailla, niin isken sitten miehelleni silmää.😉

        Ja ei minun tarvi mieskavereille söpöillä flirttaillen, vaan jutellaan ihan normaaleista asioista kaveripohjalla.

        Minun mielestä on aika outo mieskaveri porukka arielin ympärillä.. Kaikki kaveruus on alkanut flirtistä ja osa on selvästi ihastunut.. Eikö kannattaisi panostaa siihen omaan parisuhteeseen?

        Kyllä suurin osa parisuhteista on riittävä, ei tule mieleenkään kerätä miesparvea ympärilleni..

        Minä olen ihan mukava ihminen ja tykkäsin teistä palstakamuista, mutta kaikkea ei minun tarvi sietää..

        Mutta oikeasti palatkaa vaan porukka palstalle, minä siirryn syrjään mielelläni, että te kamut saatte olla palstalla.😊


      • RessuNro5
        EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Aika moni kyllä on sitä mieltä ettei varattuna flirttailla joka miehelle tai naiselle.. Jos minun aviomies alkaisi lirkutella, silmäillä ja ym. tuollaista.. Niin kyllä loukkaantuisin, ja ajattelisin että suhteessamme on jotain vikaa.. Ja kun minun tekee mieli flirttailla, niin isken sitten miehelleni silmää.😉

        Ja ei minun tarvi mieskavereille söpöillä flirttaillen, vaan jutellaan ihan normaaleista asioista kaveripohjalla.

        Minun mielestä on aika outo mieskaveri porukka arielin ympärillä.. Kaikki kaveruus on alkanut flirtistä ja osa on selvästi ihastunut.. Eikö kannattaisi panostaa siihen omaan parisuhteeseen?

        Kyllä suurin osa parisuhteista on riittävä, ei tule mieleenkään kerätä miesparvea ympärilleni..

        Minä olen ihan mukava ihminen ja tykkäsin teistä palstakamuista, mutta kaikkea ei minun tarvi sietää..

        Mutta oikeasti palatkaa vaan porukka palstalle, minä siirryn syrjään mielelläni, että te kamut saatte olla palstalla.😊

        Ystävyys on alkanut saman harrastuksen parissa. Kuten jo sanottua, olemme WhatsAppissa. Teehän Kokkola-palstasta mieleisesi että voit sitä sietää.


      • havahdu_jo
        EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Aika moni kyllä on sitä mieltä ettei varattuna flirttailla joka miehelle tai naiselle.. Jos minun aviomies alkaisi lirkutella, silmäillä ja ym. tuollaista.. Niin kyllä loukkaantuisin, ja ajattelisin että suhteessamme on jotain vikaa.. Ja kun minun tekee mieli flirttailla, niin isken sitten miehelleni silmää.😉

        Ja ei minun tarvi mieskavereille söpöillä flirttaillen, vaan jutellaan ihan normaaleista asioista kaveripohjalla.

        Minun mielestä on aika outo mieskaveri porukka arielin ympärillä.. Kaikki kaveruus on alkanut flirtistä ja osa on selvästi ihastunut.. Eikö kannattaisi panostaa siihen omaan parisuhteeseen?

        Kyllä suurin osa parisuhteista on riittävä, ei tule mieleenkään kerätä miesparvea ympärilleni..

        Minä olen ihan mukava ihminen ja tykkäsin teistä palstakamuista, mutta kaikkea ei minun tarvi sietää..

        Mutta oikeasti palatkaa vaan porukka palstalle, minä siirryn syrjään mielelläni, että te kamut saatte olla palstalla.😊

        Sulle ei kuule jää tästä mitään käteen. Muutaman päivän päästä iskee tyhjyys ja harmi. Koittaisit hyväksyä kanssaihmisten erilaisuuden, siten sutki hyväksytään.


      • EntinenKittiechihunen-81
        RessuNro5 kirjoitti:

        Ystävyys on alkanut saman harrastuksen parissa. Kuten jo sanottua, olemme WhatsAppissa. Teehän Kokkola-palstasta mieleisesi että voit sitä sietää.

        Jääkää te vaan tänne, veikkaan että moni kyllä kaipaisi teitä takaisin. Ei tämä ole minun palsta ja en niin haluakkaan. Ymmärtäkää ettei kaikista asioista voi olla samaa mieltä.


      • EntinenKittiechihunen-81
        havahdu_jo kirjoitti:

        Sulle ei kuule jää tästä mitään käteen. Muutaman päivän päästä iskee tyhjyys ja harmi. Koittaisit hyväksyä kanssaihmisten erilaisuuden, siten sutki hyväksytään.

        Kaikista asioista ei voi olla samaa mieltä.. Ja hyväksyn kyllä erilaisia ihmisiä ja ajatuksia, mutta jotkut asiat on vain vieraita ja sillä sipuli.

        En minä ketään halua ajaa pois, mutta kun ei tulla toimeen, niin on parasta että itse lähden, näin saa muut jatkaa.

        Koettakaa nyt tekin tajuta minun mielipiteeni asioista.


      • sopivapari
        EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Kaikista asioista ei voi olla samaa mieltä.. Ja hyväksyn kyllä erilaisia ihmisiä ja ajatuksia, mutta jotkut asiat on vain vieraita ja sillä sipuli.

        En minä ketään halua ajaa pois, mutta kun ei tulla toimeen, niin on parasta että itse lähden, näin saa muut jatkaa.

        Koettakaa nyt tekin tajuta minun mielipiteeni asioista.

        Ajoit kaikki tinttuliinaa myöten pois riitelyllä. Saat halkokarin tahvon kaveriksi,sovitte hyvin yhteen.


    • ei-kaunis

      Kuka tietää kuinka"kaunis"ariel on?kuka tuntee?minäki voisin laittaa jonkun kaunottaren kuvan tänne!

      • sitä_odotellessa

        No puoli palstaa tietää koko nimenkin mutta kukaan ei ole tohtinut lipsauttaa julki.


      • yskäisy

        Russian with love.


    • sivusta_seuraava

      Rauha saapuu maahan jos nuoriso whatsappaa keskenään ja vanhemmat rekatut jatkaa täällä kolmistaan? Vaihtoehtoisesti kirjoitatte eri avauksissa.

    • viisauseipakollinen

      Hienot viimeiset sanat. Totuus on että joukossa riidat syntyy.

    • EntinenKittiechihunen-81

      No niin, hyvät jatkot palstakamuille, teitä tulee ikävä... 💔Toivon että palaatte palstalle ja jatkatte juttelua!

      Jätän teidät rauhaan, niin ehkä sopu tulee? Halit ja terkut!

      • tyhjiä_puheita

        Mitä vielä odotat? Miksi et vain lähtenyt? Ei ole enää muitakaan kun riitelemällä ajoit kaikki pois.


      • ilmiselvää
        tyhjiä_puheita kirjoitti:

        Mitä vielä odotat? Miksi et vain lähtenyt? Ei ole enää muitakaan kun riitelemällä ajoit kaikki pois.

        Kateellisuuttaan se sen teki.


    • paljon_pilattiin

      No täytyy koittaa viikonloppuisin uimahallilta katsastella jos turkoosia neitokaista siellä näkyy ja mennä rohkeasti juttusille.

    • eituleikävä

      Fiksu päätös häipyä. Nyt voimme keskittyä kokkola-alueen asioihin.

    • reissailija

      Mitä ihmettä täällä on tapahtunut????????????

      • F.Lirtti

        Kitichen täsmäpommitti turkoosia pikkupimua jokusen päivän putkeen mikä johti jälkimmäisen nikin poistoon ja lähtöön. Samalla häipyi nuoren neitokaisen seurue kokonaisuudessaan. Tapahtui keilatermejä käyttäen täyskaato. Ainoa voittaja tässä surullisessa episodissa on paikallinen uimahalli jonka kävijämäärä lisääntyi Kitichenin ansiosta.


      • perusteellista_työtä
        F.Lirtti kirjoitti:

        Kitichen täsmäpommitti turkoosia pikkupimua jokusen päivän putkeen mikä johti jälkimmäisen nikin poistoon ja lähtöön. Samalla häipyi nuoren neitokaisen seurue kokonaisuudessaan. Tapahtui keilatermejä käyttäen täyskaato. Ainoa voittaja tässä surullisessa episodissa on paikallinen uimahalli jonka kävijämäärä lisääntyi Kitichenin ansiosta.

        No eipä täällä näy vanhempia rekattuja myöskään. Taisi mennä hermot kaikilta kertaheitolla?


      • sanoo_järkikin

        Kukaan ei kestä jatkuvaa tyhjän päältä tikkuamista.


    • StupidPeople

      Ootteko ymmärrystä vailla? Kaikki eivät tykkää ja halua ihailukerho-palstaa, aiheet loppuu, kun ei jutella eri aiheista, vaan porukka roikkuu yhden perässä.. Get it?

      • havainnoitsija_

        Eikös tuossa ole etusivu aiheita täynnä?


      • tyhjäpäänähuutelee

        Kittishihunen se jaksaa vänkätä samoja asioita.


      • kiintoisa_leidi

        Tinttuliina piti juttua yllä ja varsin mielenkiintoisesti sitten pitikin jotta äläpäs ala urputtamaan..


      • mennyt_ohi
        havainnoitsija_ kirjoitti:

        Eikös tuossa ole etusivu aiheita täynnä?

        Donner's pubista Bolideniin. Ketä siellä ihaillaan?


      • TosirealistiKokkolan

        Pikkupimu oli rikka Kitti-Katin silmässä. Kokkolan kingsin päivän aforismi nro. 76, hah hah haa!!!...


      • miten_suu_pannaan_tahavo
        TosirealistiKokkolan kirjoitti:

        Pikkupimu oli rikka Kitti-Katin silmässä. Kokkolan kingsin päivän aforismi nro. 76, hah hah haa!!!...

        Kitti teki sen mihin tahavo ei kyennyt.


      • vanhapiikapoksahti
        miten_suu_pannaan_tahavo kirjoitti:

        Kitti teki sen mihin tahavo ei kyennyt.

        Vaikkaki kopsahti omaan nilkkaan kun palstan alfauros lähti nuoren neidon matkaan.mahtaa vituttaa.


    • Ikävä_tulee_teitä

      Vaikeapa täällä on tuntemattomien ihmisten käyttäytymistä muuttaa että jokaisella olisi hyvä olla.

      • sivustaseuranneena

        Sotketaan leikit jos meno ei miellytä, eskari-ikäisten touhuja. Vanhempien pitäisi opettaa penskoilleen suvaitsevuutta jotta käytöstavat hallittaisiin aikuisena.


    • Minun virhe oli silloin kerran kun avauduin... Minä kerroin myös että se oli kamala viikko. Eikö teillä muka ikinä ole huonoja päiviä? Eikö muka ikinä tunnu siltä että otetaan esimerkki että joku sanoo että kaunis päivä niin sinulla on ni paha mieli että sanot että kumpa olisi jo ilta ja saisi vain nukkua.

    • Moi Tinttu-liina eikö sinulla koskaan ole huonoa päivää? Minua harmittaa kun kaikki lähti vaan koska en ole super ihminen joka on aina kiltti ja iloinen.

    • Ajattelen myös näin että joskus harvoin saattaa käydä niin että toinen jolle olet ollut mukava ja kiltti ja flirttailu saattaa sinuun ihastua ja rakastua ja saattaa luulla että teillä voisi olla yhteinen tulevaisuus koska hän on ymmärtänyt tilanteen ja hymyn väärin.

      Flirttailu on hyvä heidän kanssa jotka ymmärtävät koko ajan tilanteen missä mennään ja tietää koko ajan että haluat olla vain kaveri.

      Kaikki ihmiset eivät ole yhtä avoimia ja kaikki ihmiset eivät ymmärrä että voi flirttailla mutta siltikään toinen ihminen ei kiinnosta millään tavoin...

      Harmittaa vaan että toinen ihminen saa turhaan sydän surua kun on ollut tyhmä ja ei tajua ettei kaveruus ikinä muutukaan rakkaudeksi..

      Se tilanne saattaa olla aika hämmentävä koska kaikilla ihmisillä aivot eivät toimi samalla tavalla...

      Tietenkään ei pitäisi olla niin että pitäisi muuttaa itseään mutta pitäisi osata miettiä että on myös eri kehitysvamman tasoisia ihmisiä jotka ajattelee erilailla.

      Joillekin sopii flirttailu ja joillekin ei koska joillekin se on rakkauden esiaste ja he hämmentyvät kun tajuaakin ettei tajua yhtään mitään...

      Olen sitä mieltä että normaali ihminen osaa ja tietää varmasti että kenen kanssa voi flirttailua harrastaa ja harrastaa niiden kanssa jotka ovat myös normaalia.

      Kehitysvammaiselle kaveri flirttailu on sekavaa kun ei pysy perässä ollaanko kavereita vai ollaanko menossa kohti rakkautta.

      En ole nunna. Vaan ajattelen myös heitä joita yhteiskunta ei huomaa eikä arvosta.

      Annetaan myös heidän nauttia elämästä ja onnesta ja myös jos käyvät palstalla niin tästä paikasta.

    • Hekin ovat ihmisiä ja ottaa pannuun kun joudun tästä edes puhumaan että myös kokkolassa on eri tasoisia kehitysvamman ihmisiä ja heilläkin on oikeus olla onnellisia...

      Meidän on vaikeaa heitä monesti ymmärtää ja tajuta miksi he ajattelevat ja toimivat niin mutta he ovat rikkaus myös meille ja joistakin asioista saisimme ottaa heistä mallia sillä vaikka he ovat kehittyneet erilailla niin silti heillä on sellainen omalaatuinen elämänhalu ja elämänilo ja uskovat aina kaikista ihmisistä vain hyvää....

      Sellaiselle ihmiselle voi olla aika rankka paikka tajuta että toinen joka on flirttailu ei tykkääkään hänestä sillai ja luottamus muihin ihmisiin voi kadota kun luulee että se toinen ihminen on leikkinyt hänen tunteillaan vaikka oikeasti näinhän ei ole mutta kehitysvamman takia se toinen ei osaa ajatella samalla tavoin kun me normaalit ihminen..

      Jotkut ihmiset elää liian tunteen vieväminä ja järkevä ajatus ei toimi ja ei osaa pysähtyä ja miettimään että hetkinen onko tämä rakkautta vai ei.

      Heille saattaa olla todella kova paikka tajuta että vaikka luuli että normaali ihminen hänestä pitää ja rakastaa niin haluaa olla vain kaveri. Sellaiselle ihmisille flirttailu ja sen loppuminen saattaa olla lähes maailman loppu ja tuntea että miksi taas luotti että joku voisi häneen oikeasti rakastua...

      Eri kehitysvamman ihmisiä ei voida muuttaa ajattelemaan samalla lailla kuin me koska heidän aivot ei toimi.

      Toivottavasti tämä viesti saa meidät ihmiset ymmärtämään että kaikki eivät tahallaan ole omituisia ja välttele katseen kohtaamista tai muita ihmisiä vaan he tekevät sen koska heille ympäristö on vähän niinkuin puoleksi sumeeta ja vaikeaa.

      • Toivottavasti tuo yllä oleva viesti saa ihmiset vihdoin ymmärtämään että en halunu pahaa mieltä kenellekään.

        Luulin että jokainen ihminen osaa myös ajatella heitä joilla ei aivot toimi samanlailla kuin muilla.

        Oli pakko avautua koska harmittaa että palstalla riideltiin ihan.

        En myöskään halunu alunperin kirjoittaa maahanmuuttajista tai eri kehitysvamman ihmisistä koska ajattelin että te olette fiksuja ihmisiä ja osaatte ajatella myös heitä.

        Mutta taisin olla väärässä?

        Eipä sillä mitään mutta toivon että jos täällä on ollut erilaisia ihmisiä niin he tajuavat että me normaalit emme osaa ajatella samalla tavoin kuin he ja siksi saattaa tulla väärin käsityksiä ja turhia riitoja eri ihmisten välille..

        En hauku ketään vaan tarkoitan että jokaisen meidän pitäisi pysähtyä ja miettiä että olenko minä itse aiheuttanut riitaa tälle palstalle?

        Minä aloitan ihan ekana ja sanon että olen aiheuttanut riitaa koska kerroin mielipiteeni mutta en selittänyt tarkoin miksi olen sitä mieltä.

        Minusta vaan on puuduttavaa lukea näin pitkää viestiä.

        Joten vielä kerran pyydän anteeksi kaikilta joita olen tahtomattaan loukannut..


    • Iltaa ja öitä Kittielle... Muuten kopioin ton minun mielipiteeni myös kahvipastalle koska haluan että muutkin kuin kokkolaiset lukee sen ja miettivät että hetkinen kaikki ei ajattele samalla lailla.

    • Tänään 01.05
      Vastasi keskusteluun: Kokkolan piristys sivu kittielle ja muille
      Joo tämän piti olla piristys palsta mutta kaukana siitä... Minkäs teet kun pyysin anteeksi ja ihmiset on ihmisiä... Toivon että he saavat vielä palstan takaisin ja juttelevat taas keskenään niin kuin aikaa ennenkuin minä sotkin omilla mielipiteillä palstan täysin.. En ole heille vihainen ja ymmärrän heitä.

      Ajanviete > Kahvikeskustelu
      sieltä löytyy koko teksti

      Joten tällä kertaa en kirjoita piilossa mutta nyt lopetan tämä puheen aiheen ja ottakaa palsta takaisin haltuun ja pitäkää huolta toisistanne

    • EntinenKittiechihunen-81

      Iso Anteeksipyyntö!! ❤
      Juttekin asiasta isäni kanssa, hän sanoi että asiassa ei ole väärää puolta.. Toiset flirttaa ja toiset ei.

      Ymmärrän että tein väärin. Eli pyydän anteeksi käytöstäni, palatkaa palstalle muiden iloksi, minä en teitä enää kiusaa..

      Kateellinen en ole tippaakaan, vaan halusin saada käytösti korjattua, etteivät hyypiöt käy arielin kimppuun.. Enää en niin tee, kukin elää miten haluaa, eikä kuten minä haluan.

      Arvaan että emme enää voi olla kavereita, mutta palatkaa palstalle muiden iloksi edes.

      Ja toivottavasti ymmärrätte että en ole paha ihminen, vaan ihan mukava, kiltti ja empaattinen. Olen ottanut erheistä opiksi ja olen ollut surullinen..

      Vielä lopuksi, Ilmannimi on erittäin mukava palstalainen, jutelkaa myös hänelle.

      Pyydän Anteeksi!❤ Kaikkea hyvää elämäänne!

      • sopu_ennen_kaikkea

        No koittakaa jatkaa vanhalla kolmen porukalla ja ottakaa uusi tyttö mukaan? Jos nuoriso on menoon kyllästynyttä.


      • näin_luulen
        sopu_ennen_kaikkea kirjoitti:

        No koittakaa jatkaa vanhalla kolmen porukalla ja ottakaa uusi tyttö mukaan? Jos nuoriso on menoon kyllästynyttä.

        Turkoosipimun korvausta? Vetonaulaa ei ole helppo korvata.


      • muuta_jo_mielessä

        Pikkupimu ei jouda aiheesta jatkaa kun se kisaa taitoluistelussa.


      • flirttimies_
        muuta_jo_mielessä kirjoitti:

        Pikkupimu ei jouda aiheesta jatkaa kun se kisaa taitoluistelussa.

        Toivotaan että tajuaa flirtata tuomaristolle;)


      • tsemiä_kisoihin

        Ruusunnuppunen mikäli tänne kurkkaat;)


      • Jos tieto pitää paikkaansa, niin täällä elää yksi poitsu hengessä mukana:)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Jos tieto pitää paikkaansa, niin täällä elää yksi poitsu hengessä mukana:)

        Tästä tasoisesi profiilikuva, Cinderella, kun rekkaudut uudelleen. Löytyi perusteellisen etsimisen jälkeen;)
        http://4.bp.blogspot.com/-UHz1vJR_76U/VfHe_UueGkI/AAAAAAAAoWM/qFO9oFhfcG0/s1600/fantasy beautiful mermaid wallpaper 7.jpg


    • Kittien_kamu

      Mistä alettais puhumaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      285
      2499
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1731
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      107
      1557
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1489
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      41
      1212
    6. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      56
      1046
    7. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      57
      1021
    8. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      891
    9. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      39
      854
    10. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      846
    Aihe