JL-Autopalvelut hurjat hinnat.

kataiju

Laturin vaihto.Omat osat. JL-Autopalvelut Alakorkalontie 10. 294 €, en ollut sopinut hintaa kun tilasin vaihdon. Jälkikäteen autojerry kilpailutetut: Karin korjaamo 27,20 € Wetteri (merkkikorjaamo) 78 € ja kaksi muuta noin 100 €. Katso koko artikkeli: Suomi24/Ajoneuvot ja liikenne/Varusteet ja huolto/Autokorjaamot.

13

611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korjaan Karin korjaamo 67,20

• menetöihin

Vieläkö tää perseaukinen höhlä jaksaa itkeä, ja etsiä muiden työtäviroksuvien vertaistukea, menisit töihin niin ei tarviis muutamasta roposesta itkeä.

• Minähän kerroin, että isken rajusti takaisin sutkille korjaamolle.

• Olen hyvällä eläkkeellä, eläkkeeni on suurempi kuin suomalaisten miesten keskiansio. Olen eläkkeeni ansainnut ja lähtenyt töihin jo 15 vuotiaana, olen työni tehnyt.

• Älä.enää.jaksa

Olet omien sanojesi mukaan saanut korjaamolta hyvityksen eli rahaa takaisin. Asiahan pitäisi olla kunnossa, mitä hittoa vielä itket??? Mitä vielä haluat.. Lopeta nyt hyvä ihminen ja mene vaikka hiihtämään.

• automies45
        Älä.enää.jaksa kirjoitti:

Olet omien sanojesi mukaan saanut korjaamolta hyvityksen eli rahaa takaisin. Asiahan pitäisi olla kunnossa, mitä hittoa vielä itket??? Mitä vielä haluat.. Lopeta nyt hyvä ihminen ja mene vaikka hiihtämään.

Hurjaa hinnoittelua, pitää kiertää kaukaa. TOSI TÖRKEÄÄ

• KÄSITTÄMÄTTÖMÄT HINNAT. On hyvä, että ei mene asioimaan kyseiseen liikkeeseen.

• Älä.enää.jaksa
        eemeliha kirjoitti:

KÄSITTÄMÄTTÖMÄT HINNAT. On hyvä, että ei mene asioimaan kyseiseen liikkeeseen.

Onko ovela olo kun on keksinyt rekisteröityä useammalla nimimerkillä. Kettumaisen viekas ukko.

• Apuatarvii

Ei kannata uskoa näitä juttuja.... värittää juttuja ja ite kuvittelee varmaan loput. Taitaa elää ihan omissa mailmoissa.

• Madiltatäti

Juuri näin on asia.

• miesasiakas
        Madiltatäti kirjoitti:

Juuri näin on asia.

Lukekaa koko artikkeli: Google: Laturin vaihdon hinnat kallein 294 halvin 67,20. Sieltä valinta autokorjaamot. Siitä selviää, kuinka viekas ja sutki tuo JL-Autopalvelut on. Vaimoni oli paikanpäällä kun kataiju neuvotteli laskun suuruudesta ko. korjaamolla

• Matiltatäti

Hyvä, kun et ollut itse paikalla. Vaimothan ne asiat hoitaa paremmin.

• setsuuri

10.294 on tosi halpa verrattuna melkeen kolmeen kymppiin. Mitä itket?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe