Olen uskovainen 30v yh äiti ja minulla on poika joka on 10vuoden.
Raamattu neuvoo joka lastaan rakastaa, niin kurittaa.
Poikani jäi kiinni, luulin että on vessa vapaa ja menin. Poika piti sormin kiinni ja pissas. Olen sanonut että siihen jumalan vihan keppiin ei kosketa, vaan täysikäiseksi asti pissataan kyykyltään koskematta vehkeisiin, jotka ovat saatanan luomia.
Talutin pojan korvista ulos ja hänellä valui pissaa vielä lattialle, 2runtia poika oli pöydän ääressä luki raamattua ja rukoili anteeksi antoa Jumalalta.
Sen jälkeen, kun pissa oli kuivunut lattialle vein hänelle ämpärin ja sanoin kasta kättä siellä ja paljain käsin peset pois.
Hän pyyteli, että sais rätin.
Kysyin että tuntuuko saastaiselle, hän myönsi.
Kysyin kuin paljon saastaisempaa on koskea saasta sauvaan paljain käsin.
Opettakaa lapsia Jumalan edessä
raamattu sanoo joka lasta vihaa
3
443
Vastaukset
- bua-ha-haa
Jahas, tuollainen provo tällä kertaa.
Hulluja nuo uskikset, luulevat jotain Saatanaakin todelliseksi hahmoksi.
Eikös Adam muuten nyt ainakin ollu ihan täysin Jumalan luoma (ainakin Raamatun mukaan, jos joku hullu sellaiseen opukseen nyt nykyaikana suostuu uskomaan), ja kai hänellä kuitenkin pippelikin oli. Tuskin hän muuten olisi Evaa pystynyt panemaan. Vai oliko ihmisillä siihen aikaan kloaakkiaukot kuten linnuilla? - HäirikköSindetila
Kuka levittelee häirikkö mulle?
Sana: Viha
ei oma uskotelma
Kts. ohjelmat impulssi ja arvomaailmat
ei seurailu - Oikeintehty
Oikein teit. Minä olisin kyllä vielä piiskannut pojan ja, laittanut tuohon saatanan luomaan ulokkeeseen pyykkipojan muistuttamaan että siihen ei kosketa.
Toivottavasti poikasi oppi saastaisuudesta läksyn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048