https://www.youtube.com/watch?v=3ePX5T43PTs
Suomalainen Islam asiantuntija kertoo salatun totuuden islamista.
Järkyttävä totuus islamista
7
1812
Vastaukset
- Rajalta
Islamin tyttöjen alapää ommellaan kiinni alle 10-vuotiaana. Sitten tyttö myydään miehelle vaimoksi hyvällä hinnalla. Jos tyttö on käytetty, kauppa voidaan purkaa. Käytetyksi tyttö voi tulla, jos ompelua ei ole tehty. Jos tyttö on käytetty - ei synny kauppaa eikä elättäjää ole tiedossa. Isä tai veljet voivat tappaa tytön eivätkä joudu syytteesen. Sitä ei kysytä oliko raiskaus vai suostuiko tyttö muuten. Käytetty mikä käytetty. Olen lukenut tästä monen kertomana.
- mummohuolissaan
miksi jotkut haluaa noita pahoja ihmisiä suomeen, miksi?
- Anonyymi
Kulttuurimarxistit tekevät heistä hyviä ihmisiä, jotka rakastavat lähimmäisiä. Korjaa jos olen väärässä.
- Anonyymi
Ensinnäkään ne ei ole ihmisiä eikä edes eläimiä.
- Anonyymi
Sen takia, koska ruokaa riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkään ne ei ole ihmisiä eikä edes eläimiä.
ne on pelkästään ongelmajätettä.
- Anonyymi
..jokainen joka noiden kanssa on tekemisiin joutunut , poisluettuna nämä suvakkiämmät , on ollut vakaasti palautuksen kannalla , siis ei muuta kuin menolippu mistä Paskastaniasta ovatkin lähteneet ja "nokialaisen kuva " persuksiin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704