https://www.youtube.com/watch?v=3ePX5T43PTs
Suomalainen Islam asiantuntija kertoo salatun totuuden islamista.
Järkyttävä totuus islamista
7
1784
Vastaukset
- Rajalta
Islamin tyttöjen alapää ommellaan kiinni alle 10-vuotiaana. Sitten tyttö myydään miehelle vaimoksi hyvällä hinnalla. Jos tyttö on käytetty, kauppa voidaan purkaa. Käytetyksi tyttö voi tulla, jos ompelua ei ole tehty. Jos tyttö on käytetty - ei synny kauppaa eikä elättäjää ole tiedossa. Isä tai veljet voivat tappaa tytön eivätkä joudu syytteesen. Sitä ei kysytä oliko raiskaus vai suostuiko tyttö muuten. Käytetty mikä käytetty. Olen lukenut tästä monen kertomana.
- mummohuolissaan
miksi jotkut haluaa noita pahoja ihmisiä suomeen, miksi?
- Anonyymi
Kulttuurimarxistit tekevät heistä hyviä ihmisiä, jotka rakastavat lähimmäisiä. Korjaa jos olen väärässä.
- Anonyymi
Ensinnäkään ne ei ole ihmisiä eikä edes eläimiä.
- Anonyymi
Sen takia, koska ruokaa riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkään ne ei ole ihmisiä eikä edes eläimiä.
ne on pelkästään ongelmajätettä.
- Anonyymi
..jokainen joka noiden kanssa on tekemisiin joutunut , poisluettuna nämä suvakkiämmät , on ollut vakaasti palautuksen kannalla , siis ei muuta kuin menolippu mistä Paskastaniasta ovatkin lähteneet ja "nokialaisen kuva " persuksiin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984