Voisiko joku ystävällisesti kertoa, missä olisi hyvä pilkkipaikka Höytiäisellä
tarkoitan että on ehkä kaloja. Kiitos jo etukäteen.
Pilkkipaikka
9
2927
Vastaukset
- ahveniapataan
Silloinkun tarkenee käydä pilkillä, elikkä kun aurinko alkaa lämmittää , niin menet silloin ja huomaat mihin on kairatttu avantoja.
Et kuitenkaan mene tehtyynreikään, vaan kairaat itse avannon.
Määärätyistä paikoista saat määrättyynkellonaikaan, opit sen huomaamaan käytyäsi useampana päivänä.
Pidä myös ominatietoinasi "kalaonnesi",sillä ei niitä kukaan/harva kerro Sinnulle.
Pitkiäsimmoja!!! - väpä1
http://kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=8807.0 Tuolta kun käyt kattomassa missä on muut käyneet, viimesin hyvä ottipaikka minkä näin Facebookissa oli jussinluoto, isoa ahventa ja kuhaa keko.
- Kokemust
Kyllä sitä voepi toesennii reijästä kokkeilla, ei se niin nuukkoo ou, jos ei mää Juukkaan.
- niinmitäsitten
Entäpä jos vie pilkkireikänsä kotiin mukanaan?
- kauppiasvaihtoonko
Miks muuten K-Kaupasta ei saa enää uudenkauppiaan aikaan "raitapossua",elikkä possunkylkiviipaletta, joka käy kalakukkoihin, sianlihakastikkeeseen ym, täytyy kai ostaa töistä tullessaan Joensuusta.
Olisi niin asiallista kannattaa omaa kyläkauppaa, mutta kauppias ei ymmärrä maalaiskyläntarpeita, että teemme ruuat itse ja vapaa-ajalla kalastetaan/metsästetään/sienestetään ja marjastetaankin. - verkotveteenlyön
Onhan sanonta;kateus vie kalatkin järvestä, mutta onko kauppias uusavuton, ettei ymmärrä mihin tekevään maalaiskylään tuli, ei mmihinkään miljoonakaupunkiin.
Kyllä se vielä opppii, kantapään kautta, niinkuin sanotaan. - kiitosheille
Joensuusta ostamme ruokamme!
- Tyhjännylkyttäjä
Taitaa olla Höytiäinen jo niin kalaton järvi, ettei kalaa saa sen enempää talvella, kuin kesälläkään.
- morrix
Jos asut kirkonkylällä niin ilman autoa tai moottorikelkkaa et pilkkipaikoille pääse. Mutta s-market myy hyvää pakastesilakkafilettä 1,99€ paketti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus165823- 1972480
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan811846En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1871030- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46919- 77833
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7698