Pilkkipaikka

Madonsyöpikala

Voisiko joku ystävällisesti kertoa, missä olisi hyvä pilkkipaikka Höytiäisellä
tarkoitan että on ehkä kaloja. Kiitos jo etukäteen.

9

2438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahveniapataan

      Silloinkun tarkenee käydä pilkillä, elikkä kun aurinko alkaa lämmittää , niin menet silloin ja huomaat mihin on kairatttu avantoja.

      Et kuitenkaan mene tehtyynreikään, vaan kairaat itse avannon.
      Määärätyistä paikoista saat määrättyynkellonaikaan, opit sen huomaamaan käytyäsi useampana päivänä.

      Pidä myös ominatietoinasi "kalaonnesi",sillä ei niitä kukaan/harva kerro Sinnulle.
      Pitkiäsimmoja!!!

    • väpä1
    • Kokemust

      Kyllä sitä voepi toesennii reijästä kokkeilla, ei se niin nuukkoo ou, jos ei mää Juukkaan.

      • niinmitäsitten

        Entäpä jos vie pilkkireikänsä kotiin mukanaan?


    • kauppiasvaihtoonko

      Miks muuten K-Kaupasta ei saa enää uudenkauppiaan aikaan "raitapossua",elikkä possunkylkiviipaletta, joka käy kalakukkoihin, sianlihakastikkeeseen ym, täytyy kai ostaa töistä tullessaan Joensuusta.
      Olisi niin asiallista kannattaa omaa kyläkauppaa, mutta kauppias ei ymmärrä maalaiskyläntarpeita, että teemme ruuat itse ja vapaa-ajalla kalastetaan/metsästetään/sienestetään ja marjastetaankin.

    • verkotveteenlyön

      Onhan sanonta;kateus vie kalatkin järvestä, mutta onko kauppias uusavuton, ettei ymmärrä mihin tekevään maalaiskylään tuli, ei mmihinkään miljoonakaupunkiin.
      Kyllä se vielä opppii, kantapään kautta, niinkuin sanotaan.

    • kiitosheille

      Joensuusta ostamme ruokamme!

    • Tyhjännylkyttäjä

      Taitaa olla Höytiäinen jo niin kalaton järvi, ettei kalaa saa sen enempää talvella, kuin kesälläkään.

    • morrix

      Jos asut kirkonkylällä niin ilman autoa tai moottorikelkkaa et pilkkipaikoille pääse. Mutta s-market myy hyvää pakastesilakkafilettä 1,99€ paketti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe