Aloitan omat viestini tuolla otsikolla. Voin kirjoittaa vaikka satoja viestejä pienessä tilassa vrt. Kahvipirtti.
Tulin äsken kauppamatkalta ja näin sekä nuoria, että vanhuksia. Nuoret tytöt käyttäytyvät ihanan ystävällisesti. Käden heilautus ja hei hei. Jonkinlaisen keep smilingin saan helposti omalle naamalleni.
Vanhukset ovat varnmaan jo arkoja ja väsyneitäkin. Itsekin tuon huomaa.
Uskaltaisipa tervehtiä ikäisiäänkin tuttuja reippaasti.
Kokeillaanko?
Kahden ärrän retosteluja. Muutkin käy.
7
146
Vastaukset
Pakkasilma meillä
On kirkas talvinen ilma ja pakkastakin varmaan kymmenkunta astetta,
Kävin kaupssa ja ostin siskonmakkaraa. Nyt poreilee keitto kohta valmiina. Keitto sopii minusta talviruoaksi. Madekeittokin joskus ihan herkullista.- jjoutava
Saksillako leikkasit makkarat päthkiksi. Minun suosikkiruoka seon ja sen keitto-ohje on johonkin karannut. Kuitenkin jotenkin näin perunia keitetään niin kauan että ne suurustaa sen keiton.
- ohjeistaja
Puristele makkaroista pieniä palleroita keittoon, ihan kuin lypsäisit utareesta. Ei niitä pottuja saa mössöksi keittää! Suurukset kuuluu kastikkeisiin.
- jjoutava
kiitoksia ystävällisestä ohjeistuksesta Mutta minä keitän niin kuin olen hyväksi havainnut juuri niin pehmeäksi että keitto alkaa suurustuun silloin se on mielestäni oikeata siskonmakkarakeittoa.
- tavataan.raisiossa.vaik
No, kuuleppas Ruuneman, seuraavalla kerralla, kun menet kauppaan, niin reippaasti vaan mummolle tai papalle moikkailet, voivat vielä yllättyä ystävällisyydestäsi.
Eihän niitä hyvänpäivän tuttujakaan joka päivä tapaa, se toisen kohtaaminen on monella vaikeaa aloittaa, vaikkapa sillä moikkauksella, minun päiväni ainakin kirkastuisi, jos joku hymyssä suin ja ystävällisesti tervehtisi.
Hymy päivän kaunistaa ja mielen kirkastaa.😊🎼 Kyllä yksinäinen vanhus, jollainen itsekin olen, ikäänkuin odottaa vastaantulijan tervehdystä. Jotkut jopa tervehtiivät vierastakin vastaantulijaa. Itsekin joskus hein heitän ja sama tulee takaisin.
Mikä kylmä?
Aamulla-15, päivällä -10. Mikä tuollainen kylmä on, ei mikään.
On taidettu tottua joliikaa lämpimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763482
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272159Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71344Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671297Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055