Olen kuullu kaikenlaista ihmissusista. Niiden väitetään olevan tarua ja niin olen myös itsekkin ajatellut. Mutta nytten oon ruvennu miettimään ihan tosissaan, että onko niitä sittenkin olemassa.
Jotkut täällä sanovat olevansa ihmissusia. Monet näistä ovat varmasti trolleja, mutta tuskin ihan kaikki. Jos niitä onkin olemassa. Olen lukenut tarinoita, joissa kerrotaan, että ihmissusia olisi ollut joskus satoja vuosia sitten. Eivät nämä tarinat varmastikkaan ihan perättömiä ole. Sitä ei voida todistaakaan, että ihmissusia olisi tuolloin ollut kun oli muutenkin niin epäkehittynyttä. Mutta uskon, että niitä oli ainakin ennen ja siitä tämä koko juttu onkin saanut alkunsa.
Nykyään ihmissusia sitten pidetäänkin pelkkänä taruna. Ehkä niitä on enään vain niin vähän ettei kukaan ole saanut selville niiden olemassaoloa.
Tätä miettiessä olen ruvennut jo vähän uskomaankin ihmissusiin. Mutta mitä mieltä te muut olette asiasta?
Ihmissusia?!
6
281
Vastaukset
- tietäjätrooppi
Ihmissudet ovat myytti mutta kliinistä lykantropiaa potevat kokevat ihmissusimaisia piirteitä ja käyttäytyvät susimaisesti. Legendojen ihmissusi myytti tulee ihmisistä jotka ovat poteneet kliinistä lykantropiaa. Olen itse kliininen lykantrooppi ja koen käytöksenmuuntumista uhkaavissa tilanteissa ja raivostumisen kautta.
Kik-messengeristä saa kiinni käyttäjänimeltä oikeasusi- Syvä.huokaus
Älä jaksa :/ Tuo on pelkkää tarinointia ja kelpaa sopivasti silloin kun ei ihan kehtaa sanovansa olevan oikea ihmissusi.
- Syvä.huokaus
Ja psyykkinen häiriö.
Minäpä olenkin japanilainen homo
- Sudensissää
Harrasta eläimen kanssa seksiä niin susta tulee olento, jos panet sutta niin ihmisusi ja jos panet hevosta niin homo
- Kjhgk
Arvoisalle nuorisolle huomautettakoon, että legendaarinen taiteilija Martti "Huuhaa" Innanen on maalannut tauluja ihmissusista.
Jos jotakuta kiinnostaa, miltä ihmissusi oikeasti näyttää, Googlen kuvahausta voi olla apua. Kunnon karvahattu ihmissudelta ainakin pitää löytyä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa362236- 1281472
- 921260
- 1081083
- 981080
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.85956Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.243771Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom6757- 42681
- 36673