Ihmissusia?!

Olen kuullu kaikenlaista ihmissusista. Niiden väitetään olevan tarua ja niin olen myös itsekkin ajatellut. Mutta nytten oon ruvennu miettimään ihan tosissaan, että onko niitä sittenkin olemassa.
Jotkut täällä sanovat olevansa ihmissusia. Monet näistä ovat varmasti trolleja, mutta tuskin ihan kaikki. Jos niitä onkin olemassa. Olen lukenut tarinoita, joissa kerrotaan, että ihmissusia olisi ollut joskus satoja vuosia sitten. Eivät nämä tarinat varmastikkaan ihan perättömiä ole. Sitä ei voida todistaakaan, että ihmissusia olisi tuolloin ollut kun oli muutenkin niin epäkehittynyttä. Mutta uskon, että niitä oli ainakin ennen ja siitä tämä koko juttu onkin saanut alkunsa.
Nykyään ihmissusia sitten pidetäänkin pelkkänä taruna. Ehkä niitä on enään vain niin vähän ettei kukaan ole saanut selville niiden olemassaoloa.
Tätä miettiessä olen ruvennut jo vähän uskomaankin ihmissusiin. Mutta mitä mieltä te muut olette asiasta?

6

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjätrooppi

      Ihmissudet ovat myytti mutta kliinistä lykantropiaa potevat kokevat ihmissusimaisia piirteitä ja käyttäytyvät susimaisesti. Legendojen ihmissusi myytti tulee ihmisistä jotka ovat poteneet kliinistä lykantropiaa. Olen itse kliininen lykantrooppi ja koen käytöksenmuuntumista uhkaavissa tilanteissa ja raivostumisen kautta.

      Kik-messengeristä saa kiinni käyttäjänimeltä oikeasusi

      • Syvä.huokaus

        Älä jaksa :/ Tuo on pelkkää tarinointia ja kelpaa sopivasti silloin kun ei ihan kehtaa sanovansa olevan oikea ihmissusi.


      • Syvä.huokaus

        Ja psyykkinen häiriö.


    • Minäpä olenkin japanilainen homo

      • Sudensissää

        Harrasta eläimen kanssa seksiä niin susta tulee olento, jos panet sutta niin ihmisusi ja jos panet hevosta niin homo


    • Kjhgk

      Arvoisalle nuorisolle huomautettakoon, että legendaarinen taiteilija Martti "Huuhaa" Innanen on maalannut tauluja ihmissusista.

      Jos jotakuta kiinnostaa, miltä ihmissusi oikeasti näyttää, Googlen kuvahausta voi olla apua. Kunnon karvahattu ihmissudelta ainakin pitää löytyä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3852
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      119
      1514
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      272
      1358
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1319
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1204
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1111
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      57
      1001
    Aihe