Ihmissusia?!

Olen kuullu kaikenlaista ihmissusista. Niiden väitetään olevan tarua ja niin olen myös itsekkin ajatellut. Mutta nytten oon ruvennu miettimään ihan tosissaan, että onko niitä sittenkin olemassa.
Jotkut täällä sanovat olevansa ihmissusia. Monet näistä ovat varmasti trolleja, mutta tuskin ihan kaikki. Jos niitä onkin olemassa. Olen lukenut tarinoita, joissa kerrotaan, että ihmissusia olisi ollut joskus satoja vuosia sitten. Eivät nämä tarinat varmastikkaan ihan perättömiä ole. Sitä ei voida todistaakaan, että ihmissusia olisi tuolloin ollut kun oli muutenkin niin epäkehittynyttä. Mutta uskon, että niitä oli ainakin ennen ja siitä tämä koko juttu onkin saanut alkunsa.
Nykyään ihmissusia sitten pidetäänkin pelkkänä taruna. Ehkä niitä on enään vain niin vähän ettei kukaan ole saanut selville niiden olemassaoloa.
Tätä miettiessä olen ruvennut jo vähän uskomaankin ihmissusiin. Mutta mitä mieltä te muut olette asiasta?

6

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjätrooppi

Ihmissudet ovat myytti mutta kliinistä lykantropiaa potevat kokevat ihmissusimaisia piirteitä ja käyttäytyvät susimaisesti. Legendojen ihmissusi myytti tulee ihmisistä jotka ovat poteneet kliinistä lykantropiaa. Olen itse kliininen lykantrooppi ja koen käytöksenmuuntumista uhkaavissa tilanteissa ja raivostumisen kautta.

Kik-messengeristä saa kiinni käyttäjänimeltä oikeasusi

• Syvä.huokaus

Älä jaksa :/ Tuo on pelkkää tarinointia ja kelpaa sopivasti silloin kun ei ihan kehtaa sanovansa olevan oikea ihmissusi.

• Syvä.huokaus

Ja psyykkinen häiriö.

• Minäpä olenkin japanilainen homo

• Sudensissää

Harrasta eläimen kanssa seksiä niin susta tulee olento, jos panet sutta niin ihmisusi ja jos panet hevosta niin homo

• Kjhgk

Arvoisalle nuorisolle huomautettakoon, että legendaarinen taiteilija Martti "Huuhaa" Innanen on maalannut tauluja ihmissusista.

Jos jotakuta kiinnostaa, miltä ihmissusi oikeasti näyttää, Googlen kuvahausta voi olla apua. Kunnon karvahattu ihmissudelta ainakin pitää löytyä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      5109
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3744
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3245
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      210
      2706
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2687
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2645
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2450
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2370
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1965
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      110
      1607
    Aihe