NAL puhuu totta asioista!

Atm-Soturi

Teen havaintoja tältä palstalta lukemani nallin tekstien perusteella ja tänään pelaillessa ärrällä seurasin nuorta alle 22v naismyyjää ja kuinka hän heitti ihan paskaa läppää saaden kaikenikäisten miesten huomion ja naurun paskoilla jutuilleen(kaikkien paitsi tietenkin minun uudesti syntyneen atm-soturin huomion). Vanhat juopot patutkin oli kuin pikkupoikia taas naureskelemassa muka hauskoille jutuille.

Mahtaa tuo tavallisen näköinen mutta vielä nuori lutka itse luullakkin, että hän olisi jotenkin hyvää seuraa, kun miehiä pörrää ympärillä taajaan.. Aijai mikä pettymys tulee hänelle olemaan, jos näin uskoo ja haluaisinkin olla näkemässä sen hetken,kun hän tajuaa olevansa vain ilmaa kaikenikäisille miehille eikä kukaan ole oikeasti kiinnostunut kuuntelemaan hänen paskoja juttujaan pubissa sitten aikanaan nelikymppisenä vaan kaikki katsovat ja nauravat jo hänen tyttärensä(tottakai lutka on lisääntymään päässyt toisin kuin me atm.t) kavereineen tyhmille jutuille!

Niin ne jutut olivat sellaisia tyttömäisiä typeräksi tekeytymis(?) juttuja tyyliin onko reiskalla rekkakortti, kun Reiska ajo avolava maasturilla ärrän eteen ym täyttä mielistely paskaa! Hihihii.

Vitun huoraa!!

12

236

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukavaa, että sinullakin on jotain mihin perustaa ylemmyydentuntosi.

• sadsadasadsasdasd

Ja miehet on niin säälittäviä että pitää nauraa noile jutuille? Miehet , te tässä olette se ongelma!!! lopettaakaa naisten kehuminen ja heille flirttailu jos ette ole heistä kiinnostuneita. KIITOS

• Lehmämies---

Mööö

• Mitäs jos tämä "reiska" olikin itse kuuluisa Bicky Royal-mies, joka ajoi kioskin eten jyystöauto Chevy Silveradollaan:))))))))))

Varmasti nuori naismyyjä ihastui heti Bickyyn, sillä onhan Bicky sentään tunnettu tatuoitukaluinen penetraattori ja hänellä on myös karvaisessa perseessä jännät liekkitatuoinnit:))))))))))))

• niinvarmaankin

just joo, savu siellä taisikin haista

• Antakaavastausmiksi

Naiset ON todella tyhmiä ja lyhytnäköisiä. Ne oikeasti eivät käsitä että se heidän hauskuus on yhtäkuin heidän panettavuus ja se on yhtä alamäkeä sen 25v jälkeen.

Saatana että vituttaa naiset kun en mä heitä enää puhkinussittuina kolmekymppisinä huoli. Miksi ihmeessä huolisin enää sitten, kun eivät hekään minua huoli nyt nuorena!!!???

• Muuten ihan kiva juttu, mutta kokemukseni mukaan kauniit naiset, etenkään nuoret, eivät todellakaan ole yleensä mitään läpän heittäjiä. Yleensä heidän mahdollinen ujous ja introverttiys ei katoa mihinkään, koska heidän ei tarvitse tehdä mitään saadakseen enemmän kuin tarpeeksi huomiota miehiltä. Joidenkin ihmisten pitää oikeasti kehittää luonnettaan ja olla sosiaalisesti aktiivisia etteivät jää yksin. Nuoren kauniin naisen ja komean miehen luonteella ei ole mitään merkitystä huomion ja seuran saamisen kannalta.

• Nuori nainen on ymmärtänyt miten saa iskettyä miehen niin ei tarvitse koko ikäänsä olla ärrän myyjänä, joku reiska poimii tiskin takaa ja vie suuren maatilan emännäksi.

Eihän se naisella ole helppoa kun ikää tulee. Vaikka Kyliekin on ikäisekseen hyvässä kuosissa on joutunut maksamaan toyboystaan:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005077561.html?ref=rss

"Minogue oli kustantanut omasta pussistaan Sassen yli 11 000 euroa maksaneet hiusimplantit."

Kannattaisikohan darkkiksenkin hommata varakas iäkkäämpi nainen?

• Iloksijamieliharmiksi

Eikun se mieluummin provoaa meidän iloksi näitä tänne koko ikänsä.

• Mä kyllä pärjään taloudellisesti erittäin hyvin itsekin, sillä onhan se raha ja varallisuus kuitenkin ne kaikkein tärkeimmät asiat SUVAITSEVAISEN EUROOPPALAISEN MIEHEN elämässä. Ja mulla on jo muutenkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, niin kenenkään ei tarvitse maksaa mulle mitään hiusimplantteja.

• Mä kyllä pärjään taloudellisesti erittäin hyvin itsekin, sillä onhan se raha ja varallisuus kuitenkin ne kaikkein tärkeimmät asiat SUVAITSEVAISEN EUROOPPALAISEN MIEHEN elämässä. Ja mulla on jo muutenkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, niin kenenkään ei tarvitse maksaa mulle mitään hiusimplantteja.

• pillujen--asiantuntija
        DarkFear kirjoitti:

Mä kyllä pärjään taloudellisesti erittäin hyvin itsekin, sillä onhan se raha ja varallisuus kuitenkin ne kaikkein tärkeimmät asiat SUVAITSEVAISEN EUROOPPALAISEN MIEHEN elämässä. Ja mulla on jo muutenkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, niin kenenkään ei tarvitse maksaa mulle mitään hiusimplantteja.

Monenko miehen käyttämä olet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1917
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      176
      878
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      792
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      732
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      691
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      276
      689
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      46
      683
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      622
    Aihe