oliko mp-messuilla kävijöitä?

olenrobotti

Ei ole näkynyt juttua missään, kuinka paljon Helsingin viikonlopun messut keräsivät yleisöä.

20

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LentäväKurko

      Fattaporukkaa oli paljon kuolaamassa.
      Minä tein kaupat ja nyt siirryn kuolaamisosastolta täysmotoristiksi juhannusta odotellen.

    • motonetissä

      Kehtaakos mainostaa, hallitus torpannut motskari unelmaa?

      • LentäväKurko

        Mulla on 17.000 euron kuukausiliksa eikä kukaan torppaa mun unelmaa.


      • pankissarahaa
        LentäväKurko kirjoitti:

        Mulla on 17.000 euron kuukausiliksa eikä kukaan torppaa mun unelmaa.

        Joudut siis käymään vieraan töissä. Otan osaa.


      • LentäväKurko

        Kyllä joudun.
        Olen lennonjohtaja Helsinki-Vantaan kansainvälisellä lentokentällä, koulutan lennonvalvojia aasiassa, sekä sivutyönä ohjailen matkustajasuihkulentokoneita arvoni ollen lentokapteeni.
        Vapaa-ajalla viihdytän itseäni nettivittuiluilla ja juon keppanaa Lauttasaaren ostoskeskuksen räkälässä.
        Kun en ole kännissä, niin ajelen Alfa Romeolla vasen käsi ikkunasta ulkona, että fattaporukka näkee mun kullitetun Rolexin.


    • työtönjmlatvala

      n. 58 000 kävijää.

      • LentäväKurko

        Jakautui 1 alustavan kauppasopimuksen tehnyt, eli minä ja 57.999 fattatyyppiä.


    • alanvaihtajaasiakas

      Arvioitu kävijämäärä 2017 oli n. 59000. Vuonna 2016 arvioitu kävijämäärä oli n. 66000. Pudotusta siis n. 10% edelliseen vuoteen. Se heijastanee kiinnostusta harrastukseen kun ala kärvistelee veropelossa. Uusia moottoripyöräilijöitä tulee enää äärimmäisen vähän ja vanhat lopettelevat kyllästymisen ja veron vuoksi. Kyllästyminen ja vero yhdessä ovat tehokas keino hävittää alalta pois maksukykyinen asiakaskunta. Uudet tulijat toki ovat myös paremman koulutuksen ja tulotason vuoksi maksukykyisiä harrastajia, mutta riittääkö se pitämään alaa entisellään.

      Yrittäjien pudotuspeli ja toimialanvaihtopäivät ovat alkamassa näissä Sipilän ja Timo Soinin maantuhoajaisissa.

      • LentäväKurko

        Fattatyypit vex niin saadaan edustamaani tasoa.
        Ei se määrä vaan taso.


    • Jutustelija1

      Loppupeleissä lajin tulevaisuuden ratkaisevat ne jotka ajavat prätkillä, eivät ne suuret kävijämäärät messuilla.

      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

      Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

      • Minkätakiasää

        Jutustelija1 mainostat jatkuvasti vanhoja omistamiasi moottoripyöriä? Onko sulla myynnissä jotain vai mitä ihmettä?


      • LentäväKurko

        Minuakin kiinnostaa elätkö haavemailmaa kuten minäkin vai onko sinulla vermeitä, joilla ajat vai vain vanhoja vermeitä elämäsi historiasta?

        Jos olet kaltaiseni idiootti, niin ime, niele ja ota kakkoseen.


    • ohiooon

      Tuo määrä tulee tippumaan tasaisesti ja harrastus taantuu kunnes nuo idiootit vaihtuvat , tiedätte kyllä mistä !

    • Keijotsi

      Minusta messut oli ehkä huonoimmat millä olen käynyt. Suuria tekijöitä puuttui paljon.
      Erityisesti kiinnitin huomiota huonoihin myyjiin. Myyjät juttelivat keskenään, eikä asiakkaille juurikaan huomiota suotu. Erään tunnetun rengasmerkin paikalla seurasin hetken kun kolme myyjää jutteli keskenään ja sen lisäksi kaksi uunoa seisoi hiljaa vieressä kuunnellen. Sama tunnelma oli mm. Suzukin osastolla. Ei kai kannata lähteä messuille seurustelemaan keskenään.
      Ainoat asiakkaaseen kontaktia ottaneet olivat ystävällisesti hymyillyt kaljanmyyjä nainen ja leatherheavenin timppa.

      • Jutustelija1

      • TyytyväinenAsiakas

        Kiva Keijo että mainitsit Timpan.
        En käynyt messuila mutta Timpan tiedän.
        Siinä on niin kertakaikkisen oikea kaveri oikeassa paikassa että tässä tällainen asiakaspalaute.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        No siitä sitten vain juomaan kaljaa nahka asusteissa ja jätetään ajot muille.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

        Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

        Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

        Onko sulla joku fetissi vanhoihin vehkeisiisi kun aina niitä täällä mainostat? Ihan asiallisesti kysyn mikä pointti tossa on?


      • Jutustelija1

        Minulla on jäänyt levy päälle päälle päälle ja olen ottanut elämäntehtäväkseni kommentoida tavallani kaikkea mikä liikkuu kahdella pyörällä, siis mopopojista lähtien ja olenhan Kurkon mukaan ainoa järkevä täälä hänen lisäkseen.
        Laittaisin uudempia vermeitäni myös, mutta niitä ei ole.


      • Keijotsi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Onko sulla joku fetissi vanhoihin vehkeisiisi kun aina niitä täällä mainostat? Ihan asiallisesti kysyn mikä pointti tossa on?

        Joo ei kyl auennu mullekaan tuo tarkoitus, eikä tuo selityskään oikein vastannu kysymykseen. Mutta sinänsä hienoa ja mielenkiintoa herättävää kommentointia vaikken ymmärräkään


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Onko sulla joku fetissi vanhoihin vehkeisiisi kun aina niitä täällä mainostat? Ihan asiallisesti kysyn mikä pointti tossa on?

        Hei,

        Ihan sillä laitan vermeitä esille että toimivat ikään kuin allekirjoituksena, niitä voivat palstalla uudet katsella jotta näkevät millä muut ovat joskus muinoin ajaneet.

        Usein löytää muita joilla on ollut samoja tai vastaavia vermeitä ja voidaan niistä vaihtaa kokemuksia hyvässä hengessä.

        Itse toivoisin muiltakin luetteloita vermeistään, menneistä tai nykyisistä. Ja saa niitä tuleviakin kertoilla jos on jotain haaveissa.

        Vermeethän se kuitenkin on tämän palstan suola.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe