Kuinka kaukaa pitää kiertää veli venäläisen Kaliningrad , ilman mitään selkkausta ?
Klaipeda - Gdansk
8
471
Vastaukset
Viime kesänä mentiin tuo väli. Silloin oli Naton isot harjoitukset käynnissä Itämerellä ja välillä oli lähes koko Venäjän merialue suljettu heidän harjoitusten vuoksi, vastauksena Natolle. Ventspilsissä saksalainen yksinpurjehtia kertoi, kuinka oli tullut siitä läpi vastaamatta radioon, kunnes Venäjän laivasto tuli saattamaan pois. Kun itse vedimme tuon legin muutamaa päivää myöhemmin, oli suoja-alue ilmoitettu ihan pieneksi, joku 2x2mailia. Jos ei ole harjoituksia ole, niin voi mennä suoraan. Suoja-alueet kuulee radiosta ja löytää myös netistä. Muistaakseni ainakin ruotsalaisten sjöfartsverket tms. listaa koko itämeren ilmoitukset.
Semmoinen knoppi vielä, että siellä venäjän alueella on helvetinmoinen musta rautapoiju sillä Klaipeda - Gdansk suoralla, joka oli ainakin viime kesänä Garminin mukaan muutaman mailin sivussa merkitystä paikasta. Siihen ei olisi kiva törmätä yöllä.Vielä tuosta poijusta, kyseessä lienee tämä Navionicsissa näkyvä 2t kiinnittymispoiju: http://webapp.navionics.com/#boating@12&key=u_ooIgcfxB , joka taisi olla merkitystä muutaman mailin etelään.
- sailorix
Kyselevät ilmeisesti samaan malliin kun Saimaalle mentäessä muutama maili Santiosta . Kiitokset vastauksesta , selvitti kuviota.
Voi olla, että kyselevät, mutta veikkaan, että jos ei suuntaa itse Kaliningradiin, niin se on satunnaista. Meiltä ei kyselty venäläisten puolesta mitään, vaikka mentiin suorinta reittiä Klaipedasta.
- Pyssyx
Nooh, yksi selkkaus sinne tai tänne. Ryssien kanssahan olennaista on aseistautuminen. Jos eteen tulee ihan perus partiolössi, niin vanhalla SA-ylijäämäsingolla pärjää hyvin. Täytyy vaan yllättää kaalimaan taliaivot sopivan ovelasti. Sitten vaan kalashnikovit talteen ja matka jatkuu.
- RPG
Eikö teillä olisi mahdollisesti aivan omat keskusteluketjunne, jossa voisitte näitä aivojen takanurkista kaivettuija puoliksi pilaantuneita roiskeita levitellä.
- 34534534534
Itse olen asentanut vanhan torpedolaukaisimen kannelle.
- puoskarit
34534534534 kirjoitti:
Itse olen asentanut vanhan torpedolaukaisimen kannelle.
Huomaan että unohdit ottaa aamu lääkkeesi , alkaa olla kiire .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1623497Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem472483Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi302387Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k142339Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel892299Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä122279Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️232153Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien831952Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1561813Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91788