Mistä löydän eronneen naisen? Mulla ei ole hirveästi tarjottavaa parisuhteeseen, niin jos nämä naiset sitten odottaisivat vähemmän...
Vastaukset 63
- Fwefwmkefmkdfdf
Ne odottaa enemmän. Kun nainen kokee "kärsineensä" edellisessä suhteessa niin kompensaatio haetaan seuraavassa.
- Pihtarikurppa
Juurikin näin. Kun kerran käräyttää itsensä kunnolla pohjaan, niin ei halua tehdä sitä uudestaan. Hyväuskoiset ja sinisilmäiset hölmöt löytyy noista kokemattomista ätmeistä ja ätneistä.
- Miesss32v
Absurdia kyllä, mutta tosiaan varsinkin nämä omasta aloitteestaan eronneet saattavat omata aika suuria odotuksia, vaikka mukana tulisi lapsilauma. Poislukien jännämiehiä karkuun lähteneet, ehkä
- Pihtarikurppa
Puhut jättäjistä, et jätetyistä. Muuten samaa mieltä.
- Miesss32v
Mun käsityksen mukaan mies jättää yleensä toisen naisen vuoksi. On aina poikkeuksia.
Seksi ei yleensä toimi nykyisessä ja jotain muita ongelmia, joten musta tuntuu oudolta että nainen voisi odottaa seuraavalta mieheltä enemmän.
Varmaan sen suhteen enemmän, että seuraavan miehen ei esim. odoteta tykkäävän seksistä.
Mutta elämä ei ole näin mustavalkoista ja kokonaiskuva ei ole näin surkea. - Heteropanee
Miesss32v kirjoitti:
Mun käsityksen mukaan mies jättää yleensä toisen naisen vuoksi. On aina poikkeuksia.
Seksi ei yleensä toimi nykyisessä ja jotain muita ongelmia, joten musta tuntuu oudolta että nainen voisi odottaa seuraavalta mieheltä enemmän.
Varmaan sen suhteen enemmän, että seuraavan miehen ei esim. odoteta tykkäävän seksistä.
Mutta elämä ei ole näin mustavalkoista ja kokonaiskuva ei ole näin surkea.Jos seksi ollut surkeaa edellisessä liitossa niin sillonhan NIMENOMAAN haluaa tulevassa suhteessaan parempaa seksiä.
- nähty-on
Miesss32v kirjoitti:
Mutta elämä ei ole näin mustavalkoista ja kokonaiskuva ei ole näin surkea.Mies ei jätä kumppaniaan toisen naisen vuoksi. Mies haluaa pitää molemmat. Treffipalstoilla suurin osa miehistä on varattuja. Ei heillä ole tarkoituskaan erota vaikka löytäisivät vakipanon sieltä.
Miehet valittaa että suurin osa eroista tulee naisen aloitteesta. Miksi? No siksi juuri kun mies haluaa pitää sekä kumppanin että kakkosen. Voita leivän molemmille puolin. Näistä koostuu tuo naisen aloitteesta tuleva suurempi erojen määrä. - NainenPettääJättää
Miesss32v kirjoitti:
Mutta elämä ei ole näin mustavalkoista ja kokonaiskuva ei ole näin surkea.Olet väärässä.
- Ikävä.kuulla
Mä olen Ikis aina tiennyt ettei sulla ole mitään annettavaa naisille.
- Ikis-
Ei ole ei, naiset vaatii jatkuvaa jyystämistä, enkä mä siihen pystyisi.
- 1nainenn
Joo mä ainakin eronneena haluan korjata ne virheet mitä kumppanivalinnassa tein eli nykyisin virheestä viisastuneena kelpaa vain:
Ulospäinsuuntautunut
Rohkea
Sporttinen
Hyvän huumorintajun omaava
Romanttinen
Mies. Ei kiitos enää muunlaisia.- 1nainenn
Puhumattakaan seksistä, siinä vaadin paljon parempaa osaamista. ;)
- Tasopoliisi
Mä täytän yhden kohdan eli olen Mies, tai aika moni on kyllä sanonut mua puolimieheksi ja mulla on pieni peniskin.
- Tasopoliisi
Osaan kantaa niitä kaupan läpinäkyviä pieniä muovipusseja jos tarvitset apua ostoksilla. Isoihin pusseihin ei voimat riitä. Ne pienet pussit repeää vaan niin helposti :(
- 1nainenn
Tasopoliisi kirjoitti:
Mä täytän yhden kohdan eli olen Mies, tai aika moni on kyllä sanonut mua puolimieheksi ja mulla on pieni peniskin.
Mut eikö sustakin sellainen nainen olisi järjettömän tyhmä joka haluaisi parisuhteeseen samanlaisen kanssa ketä edellinen oli? Eli jos exä on tavis suomipoika joka juo ja makaa sohvalla niin kerrasta oppii ettei toista sellasta.
- Tasopoliisi
En tiedä, koska en osaa tehdä naista onnelliseksi.
Taitaa olla niinpäin, että eronneet ovat pisteessä, että vaatimukset kasvaa. Kokemattomana ei ainakaan itsellä ollut mitään listaa mitä miehen tulee olla, kyllä sitä on lyhyin listoin ja hyväuskoisina ihmisiin tutustuttu. Nyt taas olis jo perin vaikeaa ellei jopa mahdotonta luottaa kehenkään. Kaikki tuppaa puhumaan toisenpuolen pelkkää soopaa...
- Tilastoija
Jos katsotaan ihan tilastojen valossa asiaa, niin eronneissa on enemmän esimerkiksi:
-Viinaan meneviä
-Traumatisoituneita
-Avioeroperheistä
-Työttömiä
Tai muuten eväät elämään ovat olleet heikommat. Valitettavasti nämä eivät ole omiaan laskemaan myös seuraavan eron riskiä, vaan päinvastoin. Tiedän, että sinun kaveripiirissäsi kaikki on ihan toisin ja kaikki ovat ihania ihmisiä, mutta nyt on kyse kylmistä faktoista.
Miehillä on siinä mielessä parempi tilanne, että he voivat pariutua uudelleen nuorempien naisten kanssa helpommin. Lapset jäävät myös harvemmin miehelle edelleen, joka parantaa mahdollisuuksia löytää uusi kumppani. Jos eroisit miehestäsi ja olisit yh-mamma, niin tuskin sinulla olisi juuri yhtään valinnanvaraa miesten suhteen. Tekisit itsestäsi naurettavan pellen vaatimuksiesi kanssa.
- Asiastapihvi
Olipa säälittävä kommentti. Oli kyllä moni muukin edellisistä. En tiedä missä maailmassa elätte mutta ette ainakaan todellisuudessa. Huhhuh.
super-atm kirjoitti:
Jos eroisit miehestäsi ja olisit yh-mamma, niin tuskin sinulla olisi juuri yhtään valinnanvaraa miesten suhteen. Tekisit itsestäsi naurettavan pellen vaatimuksiesi kanssa.
Tuskin tekisin, mä olen aika jalat maassa kulkeva tyyppi, enkä pilvissä lentelevä prinsessa. :)
Mulla ei ole ongelmaa löytää ihmistä rinnalleni, koska en odota ihmisiltä mahdottomuuksia. Edes ulkonäön suhteen ja olen reilu tyyppi. Mutta ongelmaksi muodostuisi pikemminkin se, että en rakastu tuosta vaan, enkä luota tuosta vaan vieraisiin ihmisiin. Ja se että nyt mulla on lapsia, mä haluan ajatella kaikessa ensin heitä. Eikä mulla ole rehellisesti ongelmaa olla itseksenikään. Olen huomannut tässä muutamina vuosina kaiken ominpäin hoitaessani, että mähän pärjään, hyvin ominpäinkin. :)
Sitten on sekin vielä, että mä en parisuhteesta luovuta helpolla minkään hetken loitontumisen vuoksi. Kaikki korjattavissa oleva pyritään aina ensin korjaamaan. Yhdessä ja vasta jos toinen antaa periksi meidän suhteen, on aika minunkin harkita sitä vaihtoehtoa. Jos miestä ei yhtään huvita meikäläinen enää...yksin en rimpuile. Suhteessa on kaksi...Tilastoija kirjoitti:
Jos katsotaan ihan tilastojen valossa asiaa, niin eronneissa on enemmän esimerkiksi:
-Viinaan meneviä
-Traumatisoituneita
-Avioeroperheistä
-Työttömiä
Tai muuten eväät elämään ovat olleet heikommat. Valitettavasti nämä eivät ole omiaan laskemaan myös seuraavan eron riskiä, vaan päinvastoin. Tiedän, että sinun kaveripiirissäsi kaikki on ihan toisin ja kaikki ovat ihania ihmisiä, mutta nyt on kyse kylmistä faktoista.
Miehillä on siinä mielessä parempi tilanne, että he voivat pariutua uudelleen nuorempien naisten kanssa helpommin. Lapset jäävät myös harvemmin miehelle edelleen, joka parantaa mahdollisuuksia löytää uusi kumppani.Aijaa on vai kaikki ihania ihmisiä? Erikoisen ruusuisen käsityksen olet saanut. Liekö minä sitten valitan liian vähän. :D
zönggö kirjoitti:
Tuskin tekisin, mä olen aika jalat maassa kulkeva tyyppi, enkä pilvissä lentelevä prinsessa. :)
Mulla ei ole ongelmaa löytää ihmistä rinnalleni, koska en odota ihmisiltä mahdottomuuksia. Edes ulkonäön suhteen ja olen reilu tyyppi. Mutta ongelmaksi muodostuisi pikemminkin se, että en rakastu tuosta vaan, enkä luota tuosta vaan vieraisiin ihmisiin. Ja se että nyt mulla on lapsia, mä haluan ajatella kaikessa ensin heitä. Eikä mulla ole rehellisesti ongelmaa olla itseksenikään. Olen huomannut tässä muutamina vuosina kaiken ominpäin hoitaessani, että mähän pärjään, hyvin ominpäinkin. :)
Sitten on sekin vielä, että mä en parisuhteesta luovuta helpolla minkään hetken loitontumisen vuoksi. Kaikki korjattavissa oleva pyritään aina ensin korjaamaan. Yhdessä ja vasta jos toinen antaa periksi meidän suhteen, on aika minunkin harkita sitä vaihtoehtoa. Jos miestä ei yhtään huvita meikäläinen enää...yksin en rimpuile. Suhteessa on kaksi...Mene parisuhdepalstalle kertomaan tarinoitasi. Tämä on sinkkujen keskustelupalsta.
super-atm kirjoitti:
Mene parisuhdepalstalle kertomaan tarinoitasi. Tämä on sinkkujen keskustelupalsta.
Mä en ota sulta käskyjä vastaan. :)
zönggö kirjoitti:
Mä en ota sulta käskyjä vastaan. :)
Sinun pitäisi itse ymmärtää asioita ilman mitään käskytystä. Mutta olet aivan liian yksinkertainen ymmärtääksesi yhtään mitään. Yksi helpoiten ymmärrettävistä asioista on se, että tämä on sinkkupalsta ja sinun pitäisi olla jossain ihan muualla. Mutta mitenpä se nyt menisi yksinkertaisen ja hypergamisen kotiäidin jakeluun.
super-atm kirjoitti:
Sinun pitäisi itse ymmärtää asioita ilman mitään käskytystä. Mutta olet aivan liian yksinkertainen ymmärtääksesi yhtään mitään. Yksi helpoiten ymmärrettävistä asioista on se, että tämä on sinkkupalsta ja sinun pitäisi olla jossain ihan muualla. Mutta mitenpä se nyt menisi yksinkertaisen ja hypergamisen kotiäidin jakeluun.
Meillä sattuu olemaan näkemysero asiasta missä saa olla ja miksi. :)
Ei sen ihmeellisempää.zönggö kirjoitti:
Meillä sattuu olemaan näkemysero asiasta missä saa olla ja miksi. :)
Ei sen ihmeellisempää.Tottakai on näkemysero. Minä olen oikeassa sinä olet väärässä.
super-atm kirjoitti:
Tottakai on näkemysero. Minä olen oikeassa sinä olet väärässä.
Ei ole oikeaa eikä väärää, on vaan näkemyseroja ja tulkintaeroja. Oletko aina nk. pilkunnussija kaikessa? :)
- super-atm_
zönggö kirjoitti:
Ei ole oikeaa eikä väärää, on vaan näkemyseroja ja tulkintaeroja. Oletko aina nk. pilkunnussija kaikessa? :)
Olen perseennussija.
zönggö kirjoitti:
Kyllä on tietyissä asioissa oikea ja väärä. Vai sanotko poliiseille, tuomareille yms. noin ettei ole olemassa oikeaa ja väärää?
Oletko aina noin tyhmä kaikessa?super-atm kirjoitti:
Kyllä on tietyissä asioissa oikea ja väärä. Vai sanotko poliiseille, tuomareille yms. noin ettei ole olemassa oikeaa ja väärää?
Oletko aina noin tyhmä kaikessa?Voi sanoakin, jos poliisi tai tuomari on väärässä. Ihmisiä nekin on. Ja kaikki mikä on pykälillä paperiin painettu ei aina ole sittenkään vielä oikein. Mieti kokonaisuuksia, älä tuijota yhtä pistettä. :)
Tässä asiassa ei ole oikeaa eikä väärää.zönggö kirjoitti:
Voi sanoakin, jos poliisi tai tuomari on väärässä. Ihmisiä nekin on. Ja kaikki mikä on pykälillä paperiin painettu ei aina ole sittenkään vielä oikein. Mieti kokonaisuuksia, älä tuijota yhtä pistettä. :)
Tässä asiassa ei ole oikeaa eikä väärää.Tässä asiassa on oikea ja väärä ja sinä olet ehdottoman väärässä. Olet liian tyhmä ymmärtääksesi yhtään mitään.
super-atm kirjoitti:
Tässä asiassa on oikea ja väärä ja sinä olet ehdottoman väärässä. Olet liian tyhmä ymmärtääksesi yhtään mitään.
Jos se oletkin sinä, joka ei ymmärrä mitään. ;)
zönggö kirjoitti:
Jos se oletkin sinä, joka ei ymmärrä mitään. ;)
Sinunlaisilta naisilta olisi pitänyt estää lisääntyminen. Tyhmä mamma olet. Tämä on sinkkupalsta. Oletko sinkku? Et ole. Joten mene pois. Hanki vaikka palstan ulkopuolelta itsellesi ystäviä. Olet joku autistinen hölmö ja vietät päivästä toiseen täällä aikaa kun ei sinulla ole mitään muutakaan elämää.
- super.mene.vittuun
super-atm kirjoitti:
Sinunlaisilta naisilta olisi pitänyt estää lisääntyminen. Tyhmä mamma olet. Tämä on sinkkupalsta. Oletko sinkku? Et ole. Joten mene pois. Hanki vaikka palstan ulkopuolelta itsellesi ystäviä. Olet joku autistinen hölmö ja vietät päivästä toiseen täällä aikaa kun ei sinulla ole mitään muutakaan elämää.
häivy vihapuhuja kädelle!
super.mene.vittuun kirjoitti:
häivy vihapuhuja kädelle!
Ei ole vihapuhetta huomauttaa tyhmälle että tämä palsta on tarkoitettu vain sinkuille.
- kuka.on.tyhmä
super-atm kirjoitti:
Ei ole vihapuhetta huomauttaa tyhmälle että tämä palsta on tarkoitettu vain sinkuille.
vittu sä otat trollaamisen tosissaan aikuisten oikeesti ?
kuka.on.tyhmä kirjoitti:
vittu sä otat trollaamisen tosissaan aikuisten oikeesti ?
Vastaus kysymykseesi: sinä olet tyhmä ja lisäksi trolli
- vittu.älä.tajua.älä
super-atm kirjoitti:
Vastaus kysymykseesi: sinä olet tyhmä ja lisäksi trolli
tuijotta vittu pistettä XD
vittu.älä.tajua.älä kirjoitti:
tuijotta vittu pistettä XD
Hienon lauseen sait kirjoitettua. Hyvä suoritus!
- päätä.päiväsi.apina
super-atm kirjoitti:
Hienon lauseen sait kirjoitettua. Hyvä suoritus!
Mitä sinä siitä tajuat?
päätä.päiväsi.apina kirjoitti:
Mitä sinä siitä tajuat?
Mitä minun pitäisi ymmärtää sinun ja muiden vajaaälyisten salakielestä? Tekstinne muistuttaa sitä kuin olisi hakattu naamalla näppäimistöä ja toivottu jonkun oikeankin sanan muodostumista.
super-atm kirjoitti:
Huomenta vaan sullekin. Sun harmiksi mä olen törmännyt sunkaltaisiin kiusaaja ihmisiin jo ala-asteella, jotka koittaa mitätöidä toisen ihmisen sanomiset, tekemiset tai koko ihmisen sen vuoksi, että toinen ei ole samaa mieltä tai samanlainen kuin itse. Tai samanlaisessa tilanteessa sun kanssa.
Mä olen immuuni sunlaisille nettihuutelijoille. Ei siis satuta, vaikka toisinaan harmittaa että yrität omia ongelmiasi korjata kiusaamalla ja arvostelemalla muita pitkin palstaa. Ei ne sun ongelmat tolla tavalla mihinkään katoa, sulle ehkä tulee hetkeksi kingi olo, kun pääset heiluttamaan sanansäilää. Mutta se ilo on lyhyt ja vaatii lisää polttoainetta lämmittääkseen sua hetkeä pidempään. Sä olet yksin, siksi että sä suljet torailulla ja ilkeydelläsi ihmiset ulkopuolelle. Jopa nekin varmasti jotka susta muuten voisi tykätä. Enkä tarkoita itseäni.
Määrittele mulle mitä tai mikä on oma elämä? Mä kun mielestäni nimenomaan elän omaa elämääni ja omanlaistani elämää, mikä sopii mulle. Vaikkei se muottimestarin (sun muotteihin) sovikkaan omana elämänä ja ole riittävän hyvää sun makuusi. Ainakin se on mun omaa ja omasta sisimmästä lähtöisin eikä pakotettua.
Kavereita mä saan jos haluan helposti. Miksiköhän luulet etten niitä ole haalinut? Onko hetkeäkään mielessä viivähtänyt ajatus, että kaikki ei kaipaa kavereita, sosiaalista vouhotusta osaksi elämää, kultaa ja kimaletta, valokeilaa ollakseen onnellisia?
Mua ei kiinnosta kaikki samat asiat mitä muita ja sitten taas mua kiinnostaa ihmiset yleisesti ajatuksineen, myös sinkut. Ihan ama olenko minä itse sinkku tai parisuhteessa, sinkut ovat edellen ihmisiä, joiden kanssa voi keskustella muustakin kuin sinkkuudesta. Tietysti sin olet äärettömän rajoittunut ja kaavamainen. Noudatat kuin koira oppeja joita sulle on päähäsi kaadettu. Jossain lukee ei saa hengittää ja sä lopetat hengittämisen. Well, mä en.super-atm kirjoitti:
Missään ei lue kuitenkaan, että missään nimessä muut eivät täällä saa kirjoittaa eikä lukea. Ei edes sitä pikku pränttiä mikä yleensä ympätään kaikkiin oi niin virallisiin asioihin, kuin sinkkupalstakin nyt on. Kai tää joku vertaistuki paikka on, mutta onneksi tänne on siunaantunut muunlaisiakin kuin apua tarvitsevia. Ts. sinunlaisia apua tarvitsevia. :)
Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja ajatuksia, ei ole huonoa osata jutella muidenkin kuin säälissä tai itsesäälissä kylpevien kanssa. Ymmärtäminen on vielä kuitenkin kaukana säälistä..maailma kiertää radallaan ja ihmiset elää elämäänsä siitä huolimatta, vaikka jollain elämä lakkaa. On helpompaa kun hyväksyy faktat, siitä se sopeutuminen alkaa..zönggö kirjoitti:
Missään ei lue kuitenkaan, että missään nimessä muut eivät täällä saa kirjoittaa eikä lukea. Ei edes sitä pikku pränttiä mikä yleensä ympätään kaikkiin oi niin virallisiin asioihin, kuin sinkkupalstakin nyt on. Kai tää joku vertaistuki paikka on, mutta onneksi tänne on siunaantunut muunlaisiakin kuin apua tarvitsevia. Ts. sinunlaisia apua tarvitsevia. :)
Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja ajatuksia, ei ole huonoa osata jutella muidenkin kuin säälissä tai itsesäälissä kylpevien kanssa. Ymmärtäminen on vielä kuitenkin kaukana säälistä..maailma kiertää radallaan ja ihmiset elää elämäänsä siitä huolimatta, vaikka jollain elämä lakkaa. On helpompaa kun hyväksyy faktat, siitä se sopeutuminen alkaa..Et ymmärrä asiaa vaikka kirjoittaisit 10000 sivua. Tämä on sinkkupalsta. Sinä et ole sinkku. Joten mene pois.
super-atm kirjoitti:
Et ymmärrä asiaa vaikka kirjoittaisit 10000 sivua. Tämä on sinkkupalsta. Sinä et ole sinkku. Joten mene pois.
No miksi sitten kirjoitat, kun kerran olet tota mieltä? Tykkäät kiusata itseäsi ja stressata minun vuoksi? Tuskin musta paljonkaan harmia täällä on. :)
zönggö kirjoitti:
No miksi sitten kirjoitat, kun kerran olet tota mieltä? Tykkäät kiusata itseäsi ja stressata minun vuoksi? Tuskin musta paljonkaan harmia täällä on. :)
Sinä ja muut seurustelevat pilaa sinkkupalstan. Teillä on pelkästään tarve päästä kommentoimaan ja kirjoittamaan. Olet yksinkertainen.
- poistukaa
super-atm kirjoitti:
Sinä ja muut seurustelevat pilaa sinkkupalstan. Teillä on pelkästään tarve päästä kommentoimaan ja kirjoittamaan. Olet yksinkertainen.
Te ätmit pilaatte sinkkupalstan. Täällä voisi olla ihan asiallista ja kivaa keskustelua, jos te poistuisitte täältä.
poistukaa kirjoitti:
Te ätmit pilaatte sinkkupalstan. Täällä voisi olla ihan asiallista ja kivaa keskustelua, jos te poistuisitte täältä.
Ei poistuta. Ätmi on sinkku siinä missä muutkin sinkut ovat.
Jos mielipiteet ei sinua miellytä niin painu vittuun.super-atm kirjoitti:
Tarve on jutella ihmisien kanssa, sinkkukin on ihminen ja mikä mielenkiintoisempaa erilaisessa elämäntilanteessa syntyy erilaisia ajatuksia. :)
Aika tylsää olis jutella parisuhteista ja lapsista, mä jo tiedän mitä se on. Mua kiinnostaa ihmisien elämänkokemus ja kokemus omasta elämästään. Sinkkujen elämä on nykyään aika erilaista, kun silloin kun itse olin nuori ja sinkku. Jotenkin raadollisemman tuntuista nykyään. Kyllähän se ajatuksia herättää, mihin tää maailma menee.
Ennen lähdettiin treffeille kirjeenvaihtokaverin kanssa edes tietämättä ulkonäköä ja saatettiin alkaa tapailemaankin, vaikkei toinen mikään ruusu ollutkaan. Ei se kuori ollut kaikki kaikessa, vaan se mitä tiedettiin toisesta kertoman mukaan. Joskus toki petyttiinkin, kertomat ei olleet totta. Nykyään pitää tietää jo tilinumerokin ja saldo, että voi edes harkita tutustuvansa ihmiseen.super-atm kirjoitti:
Kysyn vielä mikä sun tarve on? Kirjoitat ja kommentoit, haukut ja arvostelet. Ja saat tehdä sen koska olet sinkku?
Sillä ei ole merkitystä
mitä sinä saat päämäärän saavutettuasi,
vaan millainen sinusta on sen ansiosta tullut.
Ole puuttumatta muiden virheisiin,
ehkäpä he tekevät saman sinulle
Älä koskaan kasva niin isoksi,
ettetkö voisi esittää kysymyksiä,
älä koskaan tiedä niin paljon,
ettetkö voisi oppia jotain uutta.
Og Mandino- ämti9
zönggö kirjoitti:
Kysyn vielä mikä sun tarve on? Kirjoitat ja kommentoit, haukut ja arvostelet. Ja saat tehdä sen koska olet sinkku?
Sillä ei ole merkitystä
mitä sinä saat päämäärän saavutettuasi,
vaan millainen sinusta on sen ansiosta tullut.
Ole puuttumatta muiden virheisiin,
ehkäpä he tekevät saman sinulle
Älä koskaan kasva niin isoksi,
ettetkö voisi esittää kysymyksiä,
älä koskaan tiedä niin paljon,
ettetkö voisi oppia jotain uutta.
Og MandinoOlet täällä koska olet kyllästyny avioelämään ja kaipaat sinkkuaikoja. Kaikki seurustelevat sinkkupalstalla toivoisivat olevansa taas sinkkuja, tiedostamattaankin !
Häipykää oikeasti ! Kaikki se aika minkä vietätte täällä voisitte käyttää parisuhteenne pelastamiseen ! ämti9 kirjoitti:
Olet täällä koska olet kyllästyny avioelämään ja kaipaat sinkkuaikoja. Kaikki seurustelevat sinkkupalstalla toivoisivat olevansa taas sinkkuja, tiedostamattaankin !
Häipykää oikeasti ! Kaikki se aika minkä vietätte täällä voisitte käyttää parisuhteenne pelastamiseen !Heh, en ole kyllästynyt. Olen vaan aika paljon yksin (siis aikuisena) lapset on toki läsnä. Välillä kaipaa jutteluseuraa mielenkiintoisista aiheista. Mua ei kiinnosta sinkkuelämä tuossa mielessä, vaan lähinnä siksi kuten olen kertonut mimmoista se nykyään on. Mimmoiset ihmiset on sinkkuna ja kuinka ne kokee sen. :)
Ei oo mitään pelastettavaa toveri hyvä. Mä en ymmärrä tätä joidenkin putkinäköistä sinkku lokeroon sulloutumista. Tai ajattelua, että jos joku parisuhteessa oleva kiinnostuu sinkkujen jutuista se oitis olis kyllästynyt tai kaipaa sinkkuutta. Puusilmäistä ajatella asiat noin mustavalkeiksi. :)
Ei se suhde ihmisten kanssa puhumisesta ja sinkkujen kanssa juttelusta karille mene. Ei jos se on kunnossa. :)zönggö kirjoitti:
Heh, en ole kyllästynyt. Olen vaan aika paljon yksin (siis aikuisena) lapset on toki läsnä. Välillä kaipaa jutteluseuraa mielenkiintoisista aiheista. Mua ei kiinnosta sinkkuelämä tuossa mielessä, vaan lähinnä siksi kuten olen kertonut mimmoista se nykyään on. Mimmoiset ihmiset on sinkkuna ja kuinka ne kokee sen. :)
Ei oo mitään pelastettavaa toveri hyvä. Mä en ymmärrä tätä joidenkin putkinäköistä sinkku lokeroon sulloutumista. Tai ajattelua, että jos joku parisuhteessa oleva kiinnostuu sinkkujen jutuista se oitis olis kyllästynyt tai kaipaa sinkkuutta. Puusilmäistä ajatella asiat noin mustavalkeiksi. :)
Ei se suhde ihmisten kanssa puhumisesta ja sinkkujen kanssa juttelusta karille mene. Ei jos se on kunnossa. :)Miksi mä haluaisin sun mielestä olla sinkku? Miks, kun se sinkkuus näyttää olevan yhtä vaikeaa kun nälänhätä. Yksinäistä ja surullista isolla osalla. Pienet lapset vailla toista vanhempaa, minä vailla ihmistä jota rakastan. Ei yhtään hyvää syytä olla sinkku tai toivoa sitä edes salaa. :)
Sinkku joka on palavasti suhdetta vailla, varmaan kokee suhteen semmoiseksi mikä poistaa kaiken muun tarpeen elämästä. Mutta ei se niin mene, kyllä ihminen kaipaa suhteen ohessa muidenkin ihmisien aatoksia, edes toisinaan. :)- ämti9
zönggö kirjoitti:
Miksi mä haluaisin sun mielestä olla sinkku? Miks, kun se sinkkuus näyttää olevan yhtä vaikeaa kun nälänhätä. Yksinäistä ja surullista isolla osalla. Pienet lapset vailla toista vanhempaa, minä vailla ihmistä jota rakastan. Ei yhtään hyvää syytä olla sinkku tai toivoa sitä edes salaa. :)
Sinkku joka on palavasti suhdetta vailla, varmaan kokee suhteen semmoiseksi mikä poistaa kaiken muun tarpeen elämästä. Mutta ei se niin mene, kyllä ihminen kaipaa suhteen ohessa muidenkin ihmisien aatoksia, edes toisinaan. :)En tiedä miksi haluat olla sinkku.
Alitajuisesti kuitenkin haluat.
Tämä asia alkoi jo vaivata sua koska vastasit kaksi kertaa ! ämti9 kirjoitti:
En tiedä miksi haluat olla sinkku.
Alitajuisesti kuitenkin haluat.
Tämä asia alkoi jo vaivata sua koska vastasit kaksi kertaa !Se vaivaa siksi, että en halua tulla väärin ymmärretyksi. :)
ja pyrin oikeisemaan harhaluulot, joskus onnistuen ja joskus epäonnistuen. Tykkään siitä että mua ymmärretään oikein. :)
- Kiltti-ja-kunnollinen
Minullakaan ei ole naiselle muuta annettavaa kun turvallisuutta. Tokkopa naiset välittää omasta hengestään kun niitä jännämiehii rakastavat.
Omat ajatuksesi, läheisyytesi, seurasi, ehkä jakaa kotisi jne. Onhan ihmisellä paljon mitä jakaa toisen kanssa jos haluaa. Ihan ilman siis matskuakin. Jos kaikki ihmisen kyhäämä riisuttais kaikilta pois, mitä jäljelle jäis? muuta kuin se ihminen...siitä kun lähtee pääsee aikalailla liki sitä mistä perimmillään tarttis olla kyse. Ihmisestä.
- goonyu
rikas niin on annettavaa
- beethooven
Joo joo taas kerran. Pitääköhän tässä vielä nestorina pakata kamat ja hakea jostain Kauko-Idästä kuvan kaunis kaunotar ihan vaan omaan henkilökohtaiseen käyttöön. Heh, heh siitähän paikalliset reppanat saisivat taas kerran ihmettelemistä kerrakseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361917Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja176878- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35792Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47732- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276689Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34622