[Sorry tuplapostaus: Laitoin tämän ensin Leikit&fetissit palstalle. Mutta sitten ajatttelin, että tämä ehkä löytää paremmin oikean yleisön tältä palstalta]
Olin ensitreffeillä Tiinan kanssa. Olimme tavanneet suomi24-treffipalstalla, ja sopineet tapaamisesta vain parin viestin jälkeen, joten en tiennyt hänestä paljon mitään. Fiksun tuntuinen nainen, juttelu oli illan aikana mennyt ihan mukavasti.
Ei mitenkään erityinen kasvoiltaan, mutta aika herkullinen vartalo, muotoja sopivasti oikeissa paikoissa. Tiina pukeutui kuitenkin kovin harmaasti, virkanaisen tyyliin, ja oli muutenkin hiljaisen hiirulaisen oloinen, joten en ollut kovin innostunut.
Kunnes keskustelu muuttui mielenkiintoisemmaksi:
Tiina: Harrastan filosofiaa. Etenkin Nietzsche on minusta kiehtova.
Minä: En tunne juurikaan filosofeja. Nietzscheltä taidan tietää vain yhden sanonnan.
Tiina: Se on varmaan tämä ”Älä unohda ruoskaa, kun menet naisen luokse”. Tiinan silmät välähtivät.
Muistamani sanonta ei suinkaan ollut tuo, mutta olin viisaasti hiljaa ja vain hymyilin. Hiljaisuus jatkui hetken aikaa.
Tiina katkaisi hiljaisuuden: ”Alkaa tulla myöhä, ja tämä kahvila suljetaan pian. Asun tässä aivan lähellä. Haluaisitko saattaa minut kotiin?”
Minä:”Tietysti, mutta...”
Tiina: ”...ei ole nyt omaa ruoskaa mukana? Älä huoli, minulla on hyvä varasto, voi valita haluamasi. Kunhan vain lupaat käyttää sitä kunnolla.”
Niinpä, hiirulainenkin voi yllättää.
Älä unohda ruoskaa
Peitsche
1
1906
Vastaukset
- neitiBdsm
Tykkäsin, tykkäsin kovasti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836480Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935382Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143735Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233377Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1943080Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742335Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12098Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451684Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191636- 981346