Vertaa hintoja! VWskoda

kukahuoliitsidsg

52

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisaapuhuaVWlakiFI

      Merkkihuolto on merkityksetön uuden lain mukaan

    • 055555I

      Viiden ässän ossilla on elinikäinen trauma Touranin ohjauksen hajoamisesta. Sitä se toistaa täällä vuositolkulla, kun ei muuta osaa.

      • salatietoVWskodaudi

      • 055555I

      • tdiLLsontaaVW

        Niin
        ainoa mikä touranissa toimii kun ei noudata merkkiliikkeen LL ohjelmaa.
        Tosin skodahuolto aikanaan neuvoi 10000km välein vaihtamaan tdi koneen öljyt..


      • alvadiostaVWosat

        alvadista osat

        Nyt kytkimen osat myösVWskodaudiseat


    • VWaudihalpaa

      laitoin juuri audiin samaisen ohjausvaihteen uuden.
      Alle 5000e tuo kustansi

    • ei-mikään-tyyppivika

      Joo, ohjausvaihde onkin sellainen osa, joka pitää Skodassa uusia tämän tästä. Vai?

      • alvadiauttaaVWaudi

        Kovasti niitä on eri valmistajilla myytävänä.
        Alvadi varmaan voi asiaan vastata.


    • Kuha.kysyn

      Mikä v'tun ohjausvaihde?

      Paljon on jauhettu skeidaa, miten Vaggineista hajoo sitä tai tätä, mutta voisko joku kertoa kenen autosta on joku ohjausvaihde hajonnut? Ei ole mikään kulutusosa, se on varmaa.

      • TheDriver

        Octavia 2009 combi tsi 1.4 ja ohjausvaihde 115 tuhannessa vaihtokunnossa. Eli katsastus valitti välyksistä ja epäili raidetankoa. Korjaamo totesi lopulta että ohjausvaihde vaihtoon. Töineen tuo oli jotain 1300-1400 eur välistä. Tapahtui 2015.


      • Kuha.kysyn

        Ei ole kulutusosa. Vai onko vaihtoväli annettu?

        Ja jos autolla on ajettu 10v/ 180 tkm, niin muutakin remppaa tulee ihan randomisti.

        Nämä "isse artisti maksaa"-tarinat on niin tylsiä. Köyhällä ei ole varaa halpaan, vai onko köyhä köyhä koska maksaa kaiken issesseen..


      • alvadiauttaakuluissaVWau
        Kuha.kysyn kirjoitti:

        Ei ole kulutusosa. Vai onko vaihtoväli annettu?

        Ja jos autolla on ajettu 10v/ 180 tkm, niin muutakin remppaa tulee ihan randomisti.

        Nämä "isse artisti maksaa"-tarinat on niin tylsiä. Köyhällä ei ole varaa halpaan, vai onko köyhä köyhä koska maksaa kaiken issesseen..

        Tietoa ei haluta ottaa vastaan
        mainostajat trollaa?


      • alvadiostaVWosatskoda
        Kuha.kysyn kirjoitti:

        Ei ole kulutusosa. Vai onko vaihtoväli annettu?

        Ja jos autolla on ajettu 10v/ 180 tkm, niin muutakin remppaa tulee ihan randomisti.

        Nämä "isse artisti maksaa"-tarinat on niin tylsiä. Köyhällä ei ole varaa halpaan, vai onko köyhä köyhä koska maksaa kaiken issesseen..

        köyhä voi sentään valita mistä ostaa kun ottaa asioista selvää.
        Pörhö kyllä laskuttaa kaikeasta työstä ja osista vähintään tupla hintaa


    • osssssTouraninKatkeruus

      ossssin traumat ei helpota näköjään edes ajan kuluessa. Ehkä tämä mahdollisuus Suolessa pitää yllä ja jopa kasvattaa tuota katkeruutta, onkin pahasta.
      Esimerkkinä käytetty ohjausvaihdehan kestää sen auton eliniän ja hajoaa vain kolarissa tai pöpelikköön pahasti ajettaessa ja osssss nyt sattui tuolaisen kolaroidun pommin ostamaan.
      Ossss yrittää varattomana tekohengitää tuota ikiromu Touraniaan, eikä se ainakaan paranna hänen mielenterveyttään. Olisikohan 1TV:n inhinillinen tekijä ohjelma ratkaisu tähän ongelmaan, sillä mielenterveyspalvelut ei näytä häntä kohtaavan tai saa eheytymään?

      • kallisylläpitääVWaudi

        Se vaan VW pysyy ehjänä sinne 30000km
        sitten alkaa itku ja hammasten kiristys
        Vaan alvadi auttaa kun merkkiliike ottaa jopa 5x hintoja osista


    • ohjausvaihre

      Ainakin skodan tapauksessa ohjausvaiheita voi yrittää etsiä purkaamoilta. Ehjiä löytyy koska niitä joudutaan vaihtamaan elinkaaren aikana jonkusen kerran

    • Jerrty

      Halpaa ja hyvää ei ole sanotaan Daimlerilla.

    • Audivwseatskodaöljytuho

      Google haku
      Vw ohjausvaihde

      Löytyy nyt monen valmistajan tuotteena alkaen alle 400e.
      Ja pörhöllä oli jo vuosia sitten osan hinta 1400e.

    • kiahynyonkallisosat

      Nettihaku helpottaa VW kuluissa
      on kyllä pörhölläkin kuninkaaliset hinnat joka osalla

      onkohan tojolla sama ryöstöpolitiikka hinnoissa?

    • eikestäkäyttöäVWskoda

      Pörhön hinnat on 4x verrattuna ALVADIN hintoihin
      kovaa on merkkiliikkeillä voitonhaku

      • eikestäkäyttöäVWskodaudi

        mikäs rikkaan isse maksaessa-onhan VW hyvä ajaa


    • alvadiauttaaVWskodaudi

      Hyvää Joulua pörhö ja muut köyhien rahastajat

    • alvadiostaVWosatskoda

      Muista alvadi kun merkkiliike ehdottaa ohjausvaihteen vaihtoa 3000e hintaan!

      tilaa alvadilta sama osa 400e ja kyläpaja osaa sen asentaa kyllä.
      Servo saadaan kohilleen ajolenkillä----

      • pörhönhapannaamat

        merkkiliike löytää samoille osille rajun hinnan!


    • kallispörhöVWskoda

      Kyllä se tukka nousee pystyyn kun 3000e golfiin merkkiliike vaihtaa 3000e töineen maksavan ohjausvaihteen.

      Alvadi auttaa VW tuskassa-merkkiliike ei ole ystävällinen kun takuu päättyy

    • Öky_bimmeri

      Aloittajan ongelma koskee köyhää kansanosaa ikivahoine autoineen.

      • stubbinaudihajos

        Siellä Kataisen kaima skodan ratissa pullistelee


    • HolistiOnOnneton

      Ei taida noita osia juurikaan mennä??
      No Holisti nappaa kiinni niin Jan mihin vaan oljenkorteen.

      • kaasupoljinnapsVW

        miksihän niitä on niin paljon myytävänä

        kaasupoljinkin on VW autoissa mielestäni kulutusosa


    • ohjausvaihdeskodaudiVW

      Älä osta purkaamolta ohjausvaihdetta kun ALVADILTA uusi 350e!

      selaappa sivuja niin audiin.skodaan,seatiin ja VW löytyy selvää säästöä

      Mistä on peräisin merkkiliikkeen 3000e töineen ohjausvaihteen uusiminen..tai saahan sitä pyytää mutta hullu joka maksaa.

      • hullumaksaaliikaaVW

        Ahneudesta ja ihmisten tietämättömyydestä ns.viisaat kerää tuloja


      • VWpohattaudi
        hullumaksaaliikaaVW kirjoitti:

        Ahneudesta ja ihmisten tietämättömyydestä ns.viisaat kerää tuloja

        Viisaat on monesti rikkaita


    • kestääSeitsemänVuotta

      Minä en ole ostanut autoihini yhtään varaosaa 25 vuoteen, joten en kanna sitä asiasta huolta.
      Kenen auto on yhtenään niin rikki, että tarvitaan osia yhtenään?

    • kallispörhöVWskoda

      VW tietous on 5x säästö

    • pörhönhapannaamat

      kallis merkkiliike aina

    • ohjausvaihdeVWaudiseatsk

      Hörhö ostaa pörhöltä

      samat osat käy myös seat,audi,skoda ja VW

    • ohjausvaihdeVWaudiseatsk

      audiin,seatiin,vw ja skodaan käy sama ohjausvaihde

    • Anonyymi

      ei löydy

      ottaa töineen 2500

      • Anonyymi

        Osassa keksi jo jotain uutta, nyt olet jumittunut täysin menneisiin valheisiin ja puolitotuuksiin.
        Miten Touran jakselee, onko vielä kilvissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osassa keksi jo jotain uutta, nyt olet jumittunut täysin menneisiin valheisiin ja puolitotuuksiin.
        Miten Touran jakselee, onko vielä kilvissä?

        Amerikan malliin, "make Touran great again". :-D


    • Anonyymi

      paha vwskoda

    • Anonyymi

      merkkiliike ottaa 3000e töineen

    • Tuulipukua viedään kuni 1,4 litran mittaa

    • Anonyymi

      Mistä se merkkiliike saa hinnaksi 2000e?

    • Anonyymi

      merkkiliike syö lompakon

    • Anonyymi

      vaadi merkkiliikkeeltä samat hinnat!

    • Anonyymi

      merkkiliike superrosvohinnat

    • Anonyymi

      merkkiliike marmoritiskit

    • Anonyymi

      hienoa tietoa

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe