Kun olen muodostunut palstahaitaksi ajattelin lähteä kokeilemaan 8-kymppisiä.
Jotain hyvääkin
5
127
Vastaukset
Sinä se saat palstakuohuntaa aikaan, olisko hieman poikkeuksellisia joillekin kannanottosi joskus?
Eipähän se minua ole haitannut, ihmetellyt kyllä miksi tieten tahdoin "mylläät" kansanriveissä.
Onhan tuota 80 tullut kokeiltua, ei oikein ole kipinää ollut, kaarti taitaa viihtyä tällä puolella paremmin.
Voithan katsoa, jos vaikka saisit imuusi jonkin osan täällä kirjoittajista, jos malttia riittää. Tämä 70 on vain muodostunut kotoisaksi, tuttuine ihmisineen.
Pukekaahan itsenne lämpimästi 🌻- reppuriika
Kerran eräs tyyppi sanoi, että miksi aina kun minä menen johonkin uuteen porukkaan tai muutan asuinpaikkaa, niin kohtaan hankalia ihmisiä ja minua aletaan haukkumaan. No hänelle sanottiin, että niin miksi? Ennen oltiin sovussa mutta nyt sitten voidaan huonosti.
Jos aina saa törmätä siihen, että saa menee sukset ristiin ja saa itselleen huonoa palautetta, on aika alkaa miettimään omaa käytöstään. - reppuriika
Tarkistin asian 80-palastalla ja huomasin ettei ainakaan vielä toistaiseksi ole siellä käynyt häiriköimässä. Annakin olla ikäihmisten rauhassa.
Minä olen aina kuvitellut sinut olevan alle kuusikymppinen ja yllätyin, että kirjoitat 70 - 80-vuotiaiden palstoilla.
- viiskulmasta
Nyt alkaa reppuriikan ohjailu ja kyttäily mennä häiriköinniksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5992115- 1081068
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,19998Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4877Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563