Eli mitkä oli oireet?
Minulla on toispuolista voimattomuutta ollut vasemmassa jalassa ja vasemmassa kämmenessä. Voimattomuus tulee ja menee. Lisäksi ajoittain on vapinaa eli koko keho vapisee ja väsyttää normaalia enemmän.
Vasemmassa jalassa ollut ennenkin samanlaista ja sitten taas terveitä jaksoja.
Olen 35v, en tupakoi, en käytä alkoholia, olen normaalipainoinen, ei verenpainetta, ei kolesterolia, ei sukurasitteita.
Aivoinfarktin kokeneet, oireita?
6
257
Vastaukset
Sinuna kyllä kävisin lääkärissä. Miehellänikin oli kaikkia tuontasoisia oireita jo vuotta ja aiemminkin ennen.
Eihän nuo sanomasi oireet oikein kuulosta hyviltä kun ottaa huomioon että olet vielä nuori.- Alkuperäinenklll
Oliko miehelläsikin pitkiä oireettomia jaksoja ?
- Sksls
Niin ja lisäksi johonkin aikaan päivästä oireita ei ole ja sitten taas osan päivästä on?
- 9i0jof32
Lääkärissä käynti on turhaa ilman konkreettisia näytettäviä asioita. Esim. raajan halvaantuminen, silmien näkyvät oireet jne. Jos siellä jotain onkin tulossa, niin ei sille mitään tehdä potilaan kertomien oireiden pohjalta. Eikä varmaan yleensä pystykään tekemään.
Nauti elämästä ja unohda murehtimien. - tuplanäkö
Mulle tuli infarkti täysin puskista jokunen vuosi sitten, olen urheillut koko ikäni.
tuli näköhäiriö, eli kaikki alkoi näkyä kahtena, oireet alkoi illalla, mutta hakeuduin hoitoon vasta seuraavana päivänä. Nyt olen toipunut mielestäni hyvin ja kaiki toimii, tietenkin kolesteroli, verenpaine, verenohennus lääkitys on otettava päivittäin. - vars.suomalainen
Minulla meni vasen käsi aivoinfarktissa toimimattomaksi. En päässyt sairaalassa myöhemmin liuotushoitoon, joka olisi ollut tärkeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906