Ennen oli D-terminaalia vastapäätä apteekki, mutta viimeksi käydessäni se ei ainakaan ollut auki. Onko siinä vielä apteekki tai onko D-terminaalissa apteekki. Olen menossa vain pikavisiitille to aamulla ja toivoisin löytäväni apteekin aivan sataman tuntumasta tai Lootsilta.
Kiitokset tiedoista!
Onko D-terminaalissa apteekki??
7
1843
Vastaukset
- NappiKauppaaVai
Mikä tuossa on n liian vaikeata itse tarkistaa
- kitikontusi
Tallinnassa ei ole apoteekkeja. Ne on farmaseutteja.
- juoppo2
A-terminaalissa on desinfiointimyymälä. Olutta ja wiskyä.
- MagdaM
Norde Centrum on täydessä remontissa, uutta ostoskeskusta rakennetaan .Kävin eilen Tallinnassa ja huomasin, että kaikki kaupat kiinni.Näyttää tulevan iso ostoskeskus.Hmm, viisasta tehdä se siihen D.terminaalin viereen!
Eli ei ole apteekkia tällä hetkellä!- Purku-Mies
Norde Centrum puretaan
- Magda5
Norde Centrum puretaan, joo siltä se näytti että se vanha rakennus on jo purettu ja uutta on rakennettu tilalle.Milloin mahtaa olla valmis?
- Hyvästi-Tallinna
Norde Centrum puretaan, olutvero nousee hirveesti Tallinnan matkailu loppuu,
kaikki kauppakeskukset puretaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708