Ennen oli D-terminaalia vastapäätä apteekki, mutta viimeksi käydessäni se ei ainakaan ollut auki. Onko siinä vielä apteekki tai onko D-terminaalissa apteekki. Olen menossa vain pikavisiitille to aamulla ja toivoisin löytäväni apteekin aivan sataman tuntumasta tai Lootsilta.
Kiitokset tiedoista!
Onko D-terminaalissa apteekki??
7
2064
Vastaukset
- NappiKauppaaVai
Mikä tuossa on n liian vaikeata itse tarkistaa
- kitikontusi
Tallinnassa ei ole apoteekkeja. Ne on farmaseutteja.
- juoppo2
A-terminaalissa on desinfiointimyymälä. Olutta ja wiskyä.
- MagdaM
Norde Centrum on täydessä remontissa, uutta ostoskeskusta rakennetaan .Kävin eilen Tallinnassa ja huomasin, että kaikki kaupat kiinni.Näyttää tulevan iso ostoskeskus.Hmm, viisasta tehdä se siihen D.terminaalin viereen!
Eli ei ole apteekkia tällä hetkellä!- Purku-Mies
Norde Centrum puretaan
- Magda5
Norde Centrum puretaan, joo siltä se näytti että se vanha rakennus on jo purettu ja uutta on rakennettu tilalle.Milloin mahtaa olla valmis?
- Hyvästi-Tallinna
Norde Centrum puretaan, olutvero nousee hirveesti Tallinnan matkailu loppuu,
kaikki kauppakeskukset puretaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233