Ennen oli D-terminaalia vastapäätä apteekki, mutta viimeksi käydessäni se ei ainakaan ollut auki. Onko siinä vielä apteekki tai onko D-terminaalissa apteekki. Olen menossa vain pikavisiitille to aamulla ja toivoisin löytäväni apteekin aivan sataman tuntumasta tai Lootsilta.
Kiitokset tiedoista!
Onko D-terminaalissa apteekki??
7
1925
Vastaukset
- NappiKauppaaVai
Mikä tuossa on n liian vaikeata itse tarkistaa
- kitikontusi
Tallinnassa ei ole apoteekkeja. Ne on farmaseutteja.
- juoppo2
A-terminaalissa on desinfiointimyymälä. Olutta ja wiskyä.
- MagdaM
Norde Centrum on täydessä remontissa, uutta ostoskeskusta rakennetaan .Kävin eilen Tallinnassa ja huomasin, että kaikki kaupat kiinni.Näyttää tulevan iso ostoskeskus.Hmm, viisasta tehdä se siihen D.terminaalin viereen!
Eli ei ole apteekkia tällä hetkellä!- Purku-Mies
Norde Centrum puretaan
- Magda5
Norde Centrum puretaan, joo siltä se näytti että se vanha rakennus on jo purettu ja uutta on rakennettu tilalle.Milloin mahtaa olla valmis?
- Hyvästi-Tallinna
Norde Centrum puretaan, olutvero nousee hirveesti Tallinnan matkailu loppuu,
kaikki kauppakeskukset puretaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937567- 374027
- 473566
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452532
- 1322451
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212444Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252165